bestaat er geen enkele firma die een volledig belgisch tv aanbod aanbied via het internet?
dus dat ik via mijn internetaansluiting naar alle of bijna alle zenders kan zien die telenet of belgacom aanbied?
mag maandelijks geld kosten....
bestaat er niets zo?
Groetjes,
tv kijken via pc(internet)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Je had vroeger Zattoo dat VT4, VijfTV, de RTBF's en enkele internationale zenders op die manier uitzond, maar die zijn er mee opgehouden in België
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Aangezien het geld mag kosten veronderstel ik niet dat de prijs van BGC, TN of TVV te duur is ?
Gaat het hem gewoon over het feit dat je via je PC wil kijken dan bestaan er mogelijkheden zoals de Slingbox (of bij TVV gewoon via een Dreambox).
Gaat het hem gewoon over het feit dat je via je PC wil kijken dan bestaan er mogelijkheden zoals de Slingbox (of bij TVV gewoon via een Dreambox).
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Geen idee of http://www.tvopmijnpc.com/ iets is? Hebben precies ook VT4/...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Da's puur bedrog... verkopen gewoon software die je gratis kan vinden op internet, en baseren zich op vrije TV kanalen (waarbij er dus geen enkel meer is in Belgie).devilkin schreef:Geen idee of http://www.tvopmijnpc.com/ iets is? Hebben precies ook VT4/...
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Dat dacht ik ook al. Twintuner voor je tv en je kijkt wat je wil op je pc.r2504 schreef:Aangezien het geld mag kosten veronderstel ik niet dat de prijs van BGC, TN of TVV te duur is ?
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV