Sinds vanmorgen wel dsl, geen ppp. (rekeningen wel betaald )
Meer slachtoffers?
dommel down 12/11/09 vdsl2: opgelost
Yeps same problem here, wat is thuiswerken toch heerlijk met een internet-abo bij dommel.
Zelfs de helpdesk is weer eens niet bereikbaar, zal dan maar een dagje verlof worden met dit mooie weer.
of een dagje technisch werkloos want een verlofdag zonder internet is in mijn ogen geen verlofdag.
Gelukkig werkt de buurman zijn wireless telenet wel nog .
Zelfs de helpdesk is weer eens niet bereikbaar, zal dan maar een dagje verlof worden met dit mooie weer.
of een dagje technisch werkloos want een verlofdag zonder internet is in mijn ogen geen verlofdag.
Gelukkig werkt de buurman zijn wireless telenet wel nog .
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
ja hier ook (Dilsen) LIMBURG. Iemand een idee hoelang het nog gaat duren?
Moet zeggen dat ik weinig problemen heb gehad tot nu toe bij DOMMEL..
Hoop dat het snel gefixt wordt!
Moet zeggen dat ik weinig problemen heb gehad tot nu toe bij DOMMEL..
Hoop dat het snel gefixt wordt!
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
iemand nog steeds problemen, had gisterern avond ook nog geen internet. Zag in een andere post dat het opgelost zou zijn,
Regio 089..
Regio 089..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Regio 089
Gisterenavond toen ik rond 19u thuis kwam de Sagem modem en de router herstart. Onmiddellijk daarna terug internet.
Toch blijf ik op een of ander manier het gevoel hebben dat het internet (openen pagina's) traag gaat. Speedtest en pingtest waren echter perfect normaal.
Gisterenavond toen ik rond 19u thuis kwam de Sagem modem en de router herstart. Onmiddellijk daarna terug internet.
Toch blijf ik op een of ander manier het gevoel hebben dat het internet (openen pagina's) traag gaat. Speedtest en pingtest waren echter perfect normaal.