Telefoonlijn nodig?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
PieterV
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 sep 2007, 11:51

Hoi iedereen,

Ik overweeg om Scarlet One aan te schaffen.
Ik zit momenteel bij Dommel, maar ga nu gaan samenwonen, dus heb ook telefoon & TV nodig.

Ik wil bestellen, maar daarvoor moet ik een telefoonnummer opgeven. Dat heb ik echter nog niet.
Betekent dit dat ik eerst een telefoonlijn moet laten installeren door Belgacom (discovery of classic)?
Dit zou betekenen dat ook hier een verdoken kost zit van 10 of 18 euro per maand? :evil:

Iemand die duidelijkheid kan scheppen?

Thx
destertjes
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17

PieterV schreef:Hoi iedereen,

Ik overweeg om Scarlet One aan te schaffen.
Ik zit momenteel bij Dommel, maar ga nu gaan samenwonen, dus heb ook telefoon & TV nodig.

Ik wil bestellen, maar daarvoor moet ik een telefoonnummer opgeven. Dat heb ik echter nog niet.
Betekent dit dat ik eerst een telefoonlijn moet laten installeren door Belgacom (discovery of classic)?
Dit zou betekenen dat ook hier een verdoken kost zit van 10 of 18 euro per maand? :evil:

Iemand die duidelijkheid kan scheppen?

Thx
Goe Leze,:
Scarlet schreef:Voor slechts € 50 per maand bieden wij u Digitale TV van Belgacom, supersnel internet, een vaste telefoonlijn (inclusief gratis nationaal vast bellen van 16 uur tot 8 uur, in het weekend en op feestdagen) én zeer voordelige tarieven om mobiel te bellen. Alles in één pakket, op één factuur en zonder onverwachte extra kosten.
en contacteer,:

http://www.scarlet.be/nl/klant-worden/wij-bellen-u.php

of bel ,: 0800 84 000

bron,: http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten/scarlet-one.php
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Bel maar naar die 0800 nummer helpen ze u vlugger dan ze u ooit gaan opbellen :)
Afbeelding
PieterV
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 sep 2007, 11:51

Thx destertjes!

Had dit ook gezien, maar was verward doordat ik niet online kan bestellen zonder dat ik een telefoonnummer ingeef :???:

Ik heb vanmiddag gebeld naar 't 0800 nummer maar na een halfuur heb ik t voor bekeken gehouden... ik kreeg niemand aan de lijn :-(
PieterV
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 sep 2007, 11:51

Correctie: met Internet Explorer ipv Google Chrome lukt dit wel.... mijn fout dus.

Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”