dommel bende oplichters!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

boy 2000 schreef:
destertjes schreef:Van die "early cancelation fee" krijgt ge gene mail
Je krijgt er ineens een "invoice" van
nadien email's om die invoice te betalen
en aan uw bank vragen ze of de annulering van uw domiciliëring geen vergissing is :twisted:
ik heb vandaag mijn eerste herinnering gekregen...
hoeveel herinneringen krijg je zo voor ze je zouden afsluiten?
en hoeveel termijn per herinnering?
groeten,
Blijkbaar 4...
maar als ik dan op de dommelwebsite inlog na 24h; blijkt m'n adsl modem nog altijd een ip adres te hebben...
en het adsl signaal in orde te zijn?
misschien hanteren ze 48h?
de persoon beweert dat ze niet kan surfen...maar dat is al een week ofzo...
maar windows werkt nog (pc start nog op) dus dat is volgens haar het probleem niet...
spijtig genoeg werkt het 070 nummer van Dommel niet om te faxen...
je moet naar 011/920000 faxen blijkbaar...
Dat weet je natuurlijk pas als je eens belt.
boy 2000
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 okt 2009, 23:27

skynetbbs schreef:
boy 2000 schreef:
destertjes schreef:Van die "early cancelation fee" krijgt ge gene mail
Je krijgt er ineens een "invoice" van
nadien email's om die invoice te betalen
en aan uw bank vragen ze of de annulering van uw domiciliëring geen vergissing is :twisted:
ik heb vandaag mijn eerste herinnering gekregen...
hoeveel herinneringen krijg je zo voor ze je zouden afsluiten?
en hoeveel termijn per herinnering?
groeten,
Blijkbaar 4...
maar als ik dan op de dommelwebsite inlog na 24h; blijkt m'n adsl modem nog altijd een ip adres te hebben...
en het adsl signaal in orde te zijn?
misschien hanteren ze 48h?
de persoon beweert dat ze niet kan surfen...maar dat is al een week ofzo...
maar windows werkt nog (pc start nog op) dus dat is volgens haar het probleem niet...
spijtig genoeg werkt het 070 nummer van Dommel niet om te faxen...
je moet naar 011/920000 faxen blijkbaar...
Dat weet je natuurlijk pas als je eens belt.
en weet er iemand van de cityconnect producten...
op de lite staat er een capping van 64 kbits als je over de toegestane volume gaat van 30 GB
is dat effectief zo dat je verbinding onmiddelijk verlaagd word of cappen ze da in praktijk niet?

grtzz
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

boy 2000 schreef:en weet er iemand van de cityconnect producten...
op de lite staat er een capping van 64 kbits als je over de toegestane volume gaat van 30 GB
is dat effectief zo dat je verbinding onmiddelijk verlaagd word of cappen ze da in praktijk niet? grtzz
Ben al eens over de limiet geweest van 100GB maar er werd niks verlaagd... Nu ja, met 3 Cityconnect verbindingen op verschillende locaties ga ik niet klagen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

boy 2000 schreef:zet dommel je op een zwarte lijst of kunne die dat niet?
Lichtjes off-topic, maar ik snap niet waarom bedrijven klanten op een zwarte lijst kunnen zetten, maar klanten bedrijven niet op een zwarte lijst kunnen zetten. Een zwarte lijst waar slechte klanten op komen, bevordert de klantvriendelijkheid niet echt, en als er genoeg mensen zijn zoals Boy 2000 of mezelf, die niks dan misere hadden met Dommel en deze op een zwarte lijst zouden kunnen zetten, zouden zij toch eens twee keer nadenken vooraleer ze op hun klanten pissen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Niets belet een instantie als TestAankoop om zoiets te beginnen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Klant schreef:
boy 2000 schreef:zet dommel je op een zwarte lijst of kunne die dat niet?
Lichtjes off-topic, maar ik snap niet waarom bedrijven klanten op een zwarte lijst kunnen zetten, maar klanten bedrijven niet op een zwarte lijst kunnen zetten. Een zwarte lijst waar slechte klanten op komen, bevordert de klantvriendelijkheid niet echt, en als er genoeg mensen zijn zoals Boy 2000 of mezelf, die niks dan misere hadden met Dommel en deze op een zwarte lijst zouden kunnen zetten, zouden zij toch eens twee keer nadenken vooraleer ze op hun klanten pissen.
http://www.preventel.net niet dus
boy 2000
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 okt 2009, 23:27

skynetbbs schreef:
Klant schreef:
boy 2000 schreef:zet dommel je op een zwarte lijst of kunne die dat niet?
Lichtjes off-topic, maar ik snap niet waarom bedrijven klanten op een zwarte lijst kunnen zetten, maar klanten bedrijven niet op een zwarte lijst kunnen zetten. Een zwarte lijst waar slechte klanten op komen, bevordert de klantvriendelijkheid niet echt, en als er genoeg mensen zijn zoals Boy 2000 of mezelf, die niks dan misere hadden met Dommel en deze op een zwarte lijst zouden kunnen zetten, zouden zij toch eens twee keer nadenken vooraleer ze op hun klanten pissen.
http://www.preventel.net niet dus
Dommel heeft mijn automatische facturatie stil gezet... dus ik krijg geen herinneringsmailtjes meer... mijn facturen blijven tot nu toe wel onbetaald staan,maar ze mailen me niet meer,ik heb hun dit meermaals gevraagt mijn account actief te houden,wat ze hierbij dus gedaan hebben... toch al positief

Grtzzz
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”