Belgacom Wil je mening horen!
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Hallo,
Wil je graag meewerken aan de Belgacom producten en diensten van morgen? Jouw mening telt!
Klik op onderstaande link om enkele vragen te beantwoorden:
http://s.checkmarket.com/?e=12285&h=D65 ... 91BC4&l=nl
Vriendelijke groeten,
Eva
Wil je graag meewerken aan de Belgacom producten en diensten van morgen? Jouw mening telt!
Klik op onderstaande link om enkele vragen te beantwoorden:
http://s.checkmarket.com/?e=12285&h=D65 ... 91BC4&l=nl
Vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Deze ondervraging kreeg het akkoord van de userbase crew. Diegene die dit wensen, kunnen hieraan meewerken. Gelieve je in deze forumpost te onthouden van allerhande niet opbouwende kritiek. In de enquete vul je natuurlijk in waar je zelf zin in hebt. Dank.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Misschien even je definitie van opbouwende kritiek checken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kritiek#Co ... ve_kritiek
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
suggeer je dat iedereen zoals je gewoon iets zegt zonder "fundering"?Muziekbos schreef:Slotje erop?Goztow schreef: in deze forumpost te onthouden van allerhande niet opbouwende kritiek.
Kritiek: Eva zuigt!
Opbouwende kritiek: Eva zuigt, omdat ze enkel probeert belgacom producten te verkopen en niet ons te helpen en hier is vb "link"
ontopic: IMO Eva heeft al enkele keren geholpen waar helpdesk dat niet kon of niet de volledige info had. Volgens mij is dat goeie evolutie. Er zit wat "commerciele spam" ertussen, maar zolang dat op deze niveau blijft brengt ze meerwaarde.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Hallo,
We hebben de enquête afgesloten.
Bedankt aan iedereen die deelgenomen heeft.
Eens de analyse achter de rug is, zal ik hier een paar resultaten posten.
Groetjes,
Eva
We hebben de enquête afgesloten.
Bedankt aan iedereen die deelgenomen heeft.
Eens de analyse achter de rug is, zal ik hier een paar resultaten posten.
Groetjes,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Hallo,
Een paar weken geleden hebben sommigen onder jullie de bovenstaande enquête over "Eva van Belgacom" (over mij dus) ingevuld.
Belgacom en ikzelf willen graag een paar van de resultaten delen met jullie:
- 98% van de respondenten waren mannen
- 3 op 4 respondenten die op forums komen waar Eva ook komt, hadden al gehoord van Eva Van belgacom...
- ... zelfs al heeft Eva slechts een interactie gehad met een klein aantal van die respondenten.
- 88% van de respondenten zijn tevreden met de aanwezigheid van Eva op forums.
- De meerderheid van de respondenten vonden dat het noodzakelijk was voor Belgacom om online te interageren met zijn klanten.
We willen alle deelnemers alvast bedanken om ons te helpen onze online support service te verbeteren!
Gegroet,
Eva
Een paar weken geleden hebben sommigen onder jullie de bovenstaande enquête over "Eva van Belgacom" (over mij dus) ingevuld.
Belgacom en ikzelf willen graag een paar van de resultaten delen met jullie:
- 98% van de respondenten waren mannen
- 3 op 4 respondenten die op forums komen waar Eva ook komt, hadden al gehoord van Eva Van belgacom...
- ... zelfs al heeft Eva slechts een interactie gehad met een klein aantal van die respondenten.
- 88% van de respondenten zijn tevreden met de aanwezigheid van Eva op forums.
- De meerderheid van de respondenten vonden dat het noodzakelijk was voor Belgacom om online te interageren met zijn klanten.
We willen alle deelnemers alvast bedanken om ons te helpen onze online support service te verbeteren!
Gegroet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Nu hun producten nog verbeteren en stoppen met de 3th party verkopers te pesten en Belgacom is eindelijk goed bezig
Enkele voorbeelden:
- Limieten mogen gerust wat omhoog alsook de snelheden voor de bedragen die wij belgen ervoor betalen. (niemand ligt wakker van extra zogezegde software die je krijgt zoals gratis virusprotectie en weet ik veel wat)
- Kwaliteit van Digitv laat de wensen over, ik had vroeger elke dag blokkenceremonie bij bewegende beelden Nu met telenet niet meer. (dus aan de tv lag het zeker niet)
- Het pestgedrag tov Dommel waar ik nu internet heb, ze hadden ons bij belgacom zonder enig weten op het andere paar gezet op de kabel, ze wouden niemand sturen om dit te veranderen (eerst wist ik zelfs niet dat we op het andere paar zaten). Nu had ikzelf het geluk dat een vriend van mij zelf veel van techniek kent en dat hij dat paar dan zelf heeft aangesloten en toen werkte het meteen.
- Het pestgedrag naar Dommel, mijn lijn kan 8mbits aan en dommel kan mij dus meer geven dan de huidige 4.6mbits want ik heb homeconnect en zou normaal betalen tot 12mbits... maar dommel moet betalen om hier gebruik van te mogen maken denk ik. Anyway ze willen en kunnen het niet aanpassen. En als je dan naar Belgacom belt vallen ze uit de lucht.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan, kortom ze leveren goeie service naar eigen klanten denk ik. Maar van zodra je iets wenst wat niet 100% in hun marge ligt dan laten ze je vallen gelijk een baksteen.
Moesten ze dit niet gedaan hebben, zat ik nu nog bij Belgacom. Zeer Spijtig
Enkele voorbeelden:
- Limieten mogen gerust wat omhoog alsook de snelheden voor de bedragen die wij belgen ervoor betalen. (niemand ligt wakker van extra zogezegde software die je krijgt zoals gratis virusprotectie en weet ik veel wat)
- Kwaliteit van Digitv laat de wensen over, ik had vroeger elke dag blokkenceremonie bij bewegende beelden Nu met telenet niet meer. (dus aan de tv lag het zeker niet)
- Het pestgedrag tov Dommel waar ik nu internet heb, ze hadden ons bij belgacom zonder enig weten op het andere paar gezet op de kabel, ze wouden niemand sturen om dit te veranderen (eerst wist ik zelfs niet dat we op het andere paar zaten). Nu had ikzelf het geluk dat een vriend van mij zelf veel van techniek kent en dat hij dat paar dan zelf heeft aangesloten en toen werkte het meteen.
- Het pestgedrag naar Dommel, mijn lijn kan 8mbits aan en dommel kan mij dus meer geven dan de huidige 4.6mbits want ik heb homeconnect en zou normaal betalen tot 12mbits... maar dommel moet betalen om hier gebruik van te mogen maken denk ik. Anyway ze willen en kunnen het niet aanpassen. En als je dan naar Belgacom belt vallen ze uit de lucht.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan, kortom ze leveren goeie service naar eigen klanten denk ik. Maar van zodra je iets wenst wat niet 100% in hun marge ligt dan laten ze je vallen gelijk een baksteen.
Moesten ze dit niet gedaan hebben, zat ik nu nog bij Belgacom. Zeer Spijtig
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Eva, betekent dat dat Belgacom het medium 'online forum' (of twitter, of andere 'sociale media') ook wat serieuzer zal nemen?
(zijnde dat er meer effort in een wat persoonlijkere online aanwezigheid kan worden gestoken?)
(zijnde dat er meer effort in een wat persoonlijkere online aanwezigheid kan worden gestoken?)
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Hier ga je wel kort door de bocht. Het is dommel die moet zorgen dat gij 12Mbit krijgt, niet belgacom. De reden dat je nu maar 4.6Mbit hebt met een max van 8Mbit is omdat je nog op gewone ADSL staat, van zodra je ADSL2+ krijgt gaat uw max snelheid automatisch omhoog (als je niet te ver van de centrale zit). Maar het is dommel die bij belgacom moet vragen om u op ADSL2+ te zetten, niet gij.GunSmoke007 schreef:- Het pestgedrag naar Dommel, mijn lijn kan 8mbits aan en dommel kan mij dus meer geven dan de huidige 4.6mbits want ik heb homeconnect en zou normaal betalen tot 12mbits... maar dommel moet betalen om hier gebruik van te mogen maken denk ik. Anyway ze willen en kunnen het niet aanpassen. En als je dan naar Belgacom belt vallen ze uit de lucht.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat betekent dat eva nog steeds dezelfde nutteloze propaganda gaat posten ipv de mensen effectief te helpen. Het enige dat ik zie zijn telefoonnumers van hun helpdesk en links naar hun e-care.meon schreef:Eva, betekent dat dat Belgacom het medium 'online forum' (of twitter, of andere 'sociale media') ook wat serieuzer zal nemen?
(zijnde dat er meer effort in een wat persoonlijkere online aanwezigheid kan worden gestoken?)
Van mij part mogen ze eva afschaffen en eens een deftige technieker de toelating geven om online de mensen te helpen, desnoods via PM.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Dat is het em juist, het is de lijn van Belgacom. En belgacom kan die snelheid regelen denk ik en niet Dommel. Ik heb er al meermaals voor gebeld en bij Dommel zeggen ze dat dit afhangt van belgacom, die moeten hun lijnsnelheid instellen zodat ze hogere snelheden doorlaat.
Nu ik zegget, ikzelf ben niet technisch aangelegd op dat vlak. Maar ik zie niet in waarom Dommel zou liegen aangezien ik er toch voor betaal elke maand en het hun eigenlijk geen reet uitmaakt of ik op 4 of 8 zit. In tegendeel zelfs, als ik hun niet meer lastigval hebben ze ook minder last van mij.
Lijkt me dus vrij duidelijk dat Belgacom gewoon de boot afhoud en uiteindelijk is de klant de dupe en dat is net wat ze willen, dat je met hangende pootjes weer bij hun komt.
En ik heb idd adsl en geen adsl2+ en de rede is omdat ik deze 2de niet kan nemen bij mij. Maar volgens mijn lijncapaciteit zou ik op 8mbits moeten kunnen op gewone adsl. pak dan nog dat ik maar 5 of 6 haal dat zal altijd meer zijn dan nu en daar betaal ik ook voor.
Belgacom moet enkel de activatie ervan uitvoeren zodat dommel het nodige daarna kan doen.
Nu ik zegget, ikzelf ben niet technisch aangelegd op dat vlak. Maar ik zie niet in waarom Dommel zou liegen aangezien ik er toch voor betaal elke maand en het hun eigenlijk geen reet uitmaakt of ik op 4 of 8 zit. In tegendeel zelfs, als ik hun niet meer lastigval hebben ze ook minder last van mij.
Lijkt me dus vrij duidelijk dat Belgacom gewoon de boot afhoud en uiteindelijk is de klant de dupe en dat is net wat ze willen, dat je met hangende pootjes weer bij hun komt.
En ik heb idd adsl en geen adsl2+ en de rede is omdat ik deze 2de niet kan nemen bij mij. Maar volgens mijn lijncapaciteit zou ik op 8mbits moeten kunnen op gewone adsl. pak dan nog dat ik maar 5 of 6 haal dat zal altijd meer zijn dan nu en daar betaal ik ook voor.
Belgacom moet enkel de activatie ervan uitvoeren zodat dommel het nodige daarna kan doen.
Als je naar een koude bakker (dus geen bakker die zelf z'n brood bakt) gaat om een bruin brood te kopen, en dat brood blijkt wit te zijn met cacao-poeder in om het bruin te maken, en je wilt er per sé over gaan reclameren, ga je dan naar de bakker waar je het brood gekocht hebt, of ga je naar de bakker waar die bakker z'n brood gekocht heeft? Zelf lijkt het me absurd om naar die bakker die achter die koude bakker zit, te gaan, omdat je uiteindelijk klant bent bij die koude bakker, niet bij die andere. Hetzelfde geldt voor Dommel en Belgacom.GunSmoke007 schreef:Dat is het em juist, het is de lijn van Belgacom. En belgacom kan die snelheid regelen denk ik en niet Dommel. Ik heb er al meermaals voor gebeld en bij Dommel zeggen ze dat dit afhangt van belgacom, die moeten hun lijnsnelheid instellen zodat ze hogere snelheden doorlaat.
Nu ik zegget, ikzelf ben niet technisch aangelegd op dat vlak. Maar ik zie niet in waarom Dommel zou liegen aangezien ik er toch voor betaal elke maand en het hun eigenlijk geen reet uitmaakt of ik op 4 of 8 zit. In tegendeel zelfs, als ik hun niet meer lastigval hebben ze ook minder last van mij.
Lijkt me dus vrij duidelijk dat Belgacom gewoon de boot afhoud en uiteindelijk is de klant de dupe en dat is net wat ze willen, dat je met hangende pootjes weer bij hun komt.
En ik heb idd adsl en geen adsl2+ en de rede is omdat ik deze 2de niet kan nemen bij mij. Maar volgens mijn lijncapaciteit zou ik op 8mbits moeten kunnen op gewone adsl. pak dan nog dat ik maar 5 of 6 haal dat zal altijd meer zijn dan nu en daar betaal ik ook voor.
Belgacom moet enkel de activatie ervan uitvoeren zodat dommel het nodige daarna kan doen.
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Akkoord, maar die bakkes aka dommel contacteert belgacom en die willen het niet doen, wat doe je dan als klant? op je honger blijven zitte? want ik heb een jaarcontract en een aangekochte modem
Wie het oplost maakt mij niet uit, als het maar opgelost zou geraken dat zou al iets zijn.
Anyway, de dag dat belgacom zijn voetbalrechten niet meer heeft zal ik een blij man zijn want daarom nam ik vroeger tv bij belgacom maar volgens hun laatste berichten willen ze dit zelf niet meer betalen dus er is hoop naar de toekomst
Van mij mag belgacom kelderen, dan hebben ze wat ze naar mijn ogen verdienen.
oogsten wat je gezaaid hebt heet dat
Wie het oplost maakt mij niet uit, als het maar opgelost zou geraken dat zou al iets zijn.
Anyway, de dag dat belgacom zijn voetbalrechten niet meer heeft zal ik een blij man zijn want daarom nam ik vroeger tv bij belgacom maar volgens hun laatste berichten willen ze dit zelf niet meer betalen dus er is hoop naar de toekomst
Van mij mag belgacom kelderen, dan hebben ze wat ze naar mijn ogen verdienen.
oogsten wat je gezaaid hebt heet dat
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Heeft dat wel nut die vragen in te vullen?Ze weten het maar al te goed wat er schort maar gebaren of hun neus bloed of van nie beter weten.Zelfs een 10 jarige weet er onbeperkt download zou moeten zijn en de snelheden sneller moeten.
Ik las hier: de limieten mogen een beetje naar omhoog?? Neen,die moete afgeschaft worden ja.
Iedereen moet het recht hebben om zoveel te downloaden als deze wil,, je betaalt hier al veel geld voor internet en dan nog eens vol mee beperkingen zitten.
Ik hoor sommige al afkomen; voor wat; om illegaal te downloaden.Welnu,dat heeft er niks mee te maken.
Ik ken mensen die per maand online redelijk wat geld durven spenderen aan ps3 games die je (legaal) kan downloaden.Dit zorgt ervoor je kleine limiet die je hebt dit er snel doorzit,rekening houdend je ook nog andere zaken doet met je computer zoals youtube en ga zo maar door.
[ Post made via mobile device ]
Ik las hier: de limieten mogen een beetje naar omhoog?? Neen,die moete afgeschaft worden ja.
Iedereen moet het recht hebben om zoveel te downloaden als deze wil,, je betaalt hier al veel geld voor internet en dan nog eens vol mee beperkingen zitten.
Ik hoor sommige al afkomen; voor wat; om illegaal te downloaden.Welnu,dat heeft er niks mee te maken.
Ik ken mensen die per maand online redelijk wat geld durven spenderen aan ps3 games die je (legaal) kan downloaden.Dit zorgt ervoor je kleine limiet die je hebt dit er snel doorzit,rekening houdend je ook nog andere zaken doet met je computer zoals youtube en ga zo maar door.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ik zie de grote twee: Belgacom en Telenet nooit de limieten afschaffen, maar wel verhogen (beetje bij beetje)Marlboro schreef:Heeft dat wel nut die vragen in te vullen?Ze weten het maar al te goed wat er schort maar gebaren of hun neus bloed of van nie beter weten.Zelfs een 10 jarige weet er onbeperkt download zou moeten zijn en de snelheden sneller moeten.
Ik las hier: de limieten mogen een beetje naar omhoog?? Neen,die moete afgeschaft worden ja.
Iedereen moet het recht hebben om zoveel te downloaden als deze wil,, je betaalt hier al veel geld voor internet en dan nog eens vol mee beperkingen zitten.
Ik hoor sommige al afkomen; voor wat; om illegaal te downloaden.Welnu,dat heeft er niks mee te maken.
Ik ken mensen die per maand online redelijk wat geld durven spenderen aan ps3 games die je (legaal) kan downloaden.Dit zorgt ervoor je kleine limiet die je hebt dit er snel doorzit,rekening houdend je ook nog andere zaken doet met je computer zoals youtube en ga zo maar door.
[ Post made via mobile device ]
tja internet in belgie is een triestig geval en zal niet vlug veranderen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
De enquete ging over de werking van Eva (Internetsupport), niet over de producten. Dit hoort hier dus eigenlijk niet thuis.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Paar berichten hoger hoort hier ook niet thuis, heheGoztow schreef:De enquete ging over de werking van Eva (Internetsupport), niet over de producten. Dit hoort hier dus eigenlijk niet thuis.
waar blijven ze het halenKlant schreef:Als je naar een koude bakker (dus geen bakker die zelf z'n brood bakt) gaat om een bruin brood te kopen, en dat brood blijkt wit te zijn met cacao-poeder in om het bruin te maken, en je wilt er per sé over gaan reclameren, ga je dan naar de bakker waar je het brood gekocht hebt, of ga je naar de bakker waar die bakker z'n brood gekocht heeft? Zelf lijkt het me absurd om naar die bakker die achter die koude bakker zit, te gaan, omdat je uiteindelijk klant bent bij die koude bakker, niet bij die andere. Hetzelfde geldt voor Dommel en Belgacom.
Back on Topic
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
simpel; de werking trekt op niks,te lage snelheden en overal beperkingen die ne mens zijn strot uitkomen.Goztow schreef:De enquete ging over de werking van Eva (Internetsupport), niet over de producten. Dit hoort hier dus eigenlijk niet thuis.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
Dat spelletje van Belgacom gaat niet blijven duren, vroeg of laat zullen ze toch wat meer moeten geven voor hetzelfde geld.Marlboro schreef:simpel; de werking trekt op niks,te lage snelheden en overal beperkingen die ne mens zijn strot uitkomen.Goztow schreef:De enquete ging over de werking van Eva (Internetsupport), niet over de producten. Dit hoort hier dus eigenlijk niet thuis.
[ Post made via mobile device ]
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 mei 2007, 16:47
Kpn wil hun Belgische boeltje verkopen , omdat ze het monopolie gedoe van BG beu zijn . Wat zegt lieve Eva hiervan ? Logisch in NL zijn ze 20jaar voor op Belgie .
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Eva is een technische support eenheid, geen woordvoerster. Gelieve haar dan ook niet dergelijke vragen aan haar te stellen.snowboylatin schreef:Kpn wil hun Belgische boeltje verkopen , omdat ze het monopolie gedoe van BG beu zijn . Wat zegt lieve Eva hiervan ? Logisch in NL zijn ze 20jaar voor op Belgie .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 mei 2007, 16:47
Yeah right heb haar natuurlijk die vraag ook niet gesteld .Goztow schreef:Eva is een technische support eenheid, geen woordvoerster. Gelieve haar dan ook niet dergelijke vragen aan haar te stellen.snowboylatin schreef:Kpn wil hun Belgische boeltje verkopen , omdat ze het monopolie gedoe van BG beu zijn . Wat zegt lieve Eva hiervan ? Logisch in NL zijn ze 20jaar voor op Belgie .
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Eva moet haar bevindingen doorgeven, wel dan kan ze ook doorgeven dan menig vlaanderen het niet eens is met de huidige limieten en snelheden en pesterijen tov 3den.
Als ze dat al gaat overbriefen en er word iets aangedaan dan zijn er al veel problemen van de baan.
Maar dat is natuurlijk te simpel, want dan geef je de klanten gelijk en dat doen we natuurlijk niet want wij zijn een groot bedrijf dat mensen uitperst gelijk nen appelsien, en het ergste is dat die boom volhangt met appelsienen die het niet beseffen
Als ze dat al gaat overbriefen en er word iets aangedaan dan zijn er al veel problemen van de baan.
Maar dat is natuurlijk te simpel, want dan geef je de klanten gelijk en dat doen we natuurlijk niet want wij zijn een groot bedrijf dat mensen uitperst gelijk nen appelsien, en het ergste is dat die boom volhangt met appelsienen die het niet beseffen
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dus omdat ik tevreden ben met 25 GB en 12 Mbit / 1 Mbit snelheid bij BGC zelf, ben ik een appelsien...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik denk het wel. Ik ben zelf Telenet klant en tevreden maar als je de prijs vergelijkt met het buitenland dan worden we inderdaad uitgeperst als een appelsien.Goztow schreef:Dus omdat ik tevreden ben met 25 GB en 12 Mbit / 1 Mbit snelheid bij BGC zelf, ben ik een appelsien...
Ik ben de eerste om te protesteren als mensen over Belgie spreken als een apenland maar wat er gebeurt in de telecom sector gebeurt in nog veel andere sectoren.
- telecom betalen we meer dan de buurlanden
- electriciteit is hier duurder
- gas / stookolie is hier duurder
- voedingswaren zijn hier duurder
- medicijnen zijn hier veel duurder
etc...
En nu serieus off topic...
Deze morgen nog een poll gezien waarin gevraagd werd of het een goede zaak zou zijn dat Albert Heijn naar Belgie zou komen.
Meer dan 33% van de mensen was tegen. Dus ja, mensen moeten opgevoed worden zodat ze beseffen dat een gezonde concurrentie de prijzen doet dalen.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En de andere 67%?
-
- Forumtroll
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Een ziekte waar niet alleen BC aan lijdt maar ook anderen is dat ze hun klanten er steeds dubbel en dik opleggen door hen een jaar vast te houden en dat er zeker niet bij te vertellen. Laat staan de stil zwijgende verlenging.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
ge denkt toch niet mocht ah naar belgie komen dat de prijzen gaan dalen
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Desondanks ik het hiermee eens ben, staat er in 'haar' eigen signature toch iets heel anders...Goztow schreef: Eva is een technische support eenheid, geen woordvoerster. Gelieve haar dan ook niet dergelijke vragen aan haar te stellen.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Dat klopt, zelfs op het belgacom forum staat dit in haar signatuurGenghis schreef:Desondanks ik het hiermee eens ben, staat er in 'haar' eigen signature toch iets heel anders...Goztow schreef: Eva is een technische support eenheid, geen woordvoerster. Gelieve haar dan ook niet dergelijke vragen aan haar te stellen.
GrtzBelangrijke mededeling: Eva is een officiële woordvoerster van Belgacom.
Meer info over Eva? Bezoek haar webpagina.
http://tinyurl.com/eva-van-belgacom
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727