Ik zit hier nog steeds op een 4mbit lijntje.
Bij ADSL2+ viel ik er al naast en nu blijkbaar ook.
Ik woon in temse, das nu toch niet zo'n boerengat he
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Zo'n wijk wordt niet "efkes" aangesloten. Dat vergt planning. Belgacom moet ook nog de toestemming krijgen van het stad.elrocco schreef:Hier in Grembergen zelfde situatie...![]()
BGC kon me totnutoe nog geen enkele keer antwoord geven van hoe de planning eruit ziet...![]()
Nochtans nieuwe wijk, waar veel (218 woningen) mensen de keuze moeten maken of ze ondermeer met BGC of Telenet digitaal TV gaan kijken.
Gezien BGC zich de moeite niet troost om dit hier(in de wijk) efkes te komen aansluiten, verliezen ze mijn inziens heel wat klanten...
Maja...
Elrocco
En nieuwe wijk is geen garantie hoor, ikzelf ken iemand die in een nieuwe wijk woont en waar in de volledige wijk belgacom tv niet mogelijk is.elrocco schreef:Hier in Grembergen zelfde situatie...![]()
BGC kon me totnutoe nog geen enkele keer antwoord geven van hoe de planning eruit ziet...![]()
Nochtans nieuwe wijk, waar veel (218 woningen) mensen de keuze moeten maken of ze ondermeer met BGC of Telenet digitaal TV gaan kijken.
Gezien BGC zich de moeite niet troost om dit hier(in de wijk) efkes te komen aansluiten, verliezen ze mijn inziens heel wat klanten...
Maja...
Elrocco
Belgacom is van plan om dit te doen. 't Is te zeggen, toch de kabelgoten leggen.SplinterByte schreef:Wat ik echter zo irritant vind is dat ze wel overal gas aan het leggen zijn en de grond daarna weer netjes toegooien (na een hele tijd open gelegen te hebben met alle nadelen eraan)
Maar geen enkele ISP die zegt van 'Oh, nu dat het toch open ligt, zullen we geen deal maken om meteen ook fiber te leggen, dat komt ons goedkoper uit!' ?
Of heb ik het mis ... ?
Ze proberen zo snel mogelijk overal the upgraden, maar vergeet aub ni dat dat ENORM veel geld kost.Draco888 schreef:Mja, vorig jaar december/januari hebben ze hier de hele straat (voetpad) open gesmeten om de buizen voor de glasvezel te leggen, 3-4 maand later hebben ze de kast voor een ROP 200meter van mijn huis gezet en sindsdien : zilch, rien, nothing, nada . . . niemand in onze straat kan BGC-TV nemen, zelfs adsl2 is niet mogelijk.
Ik kan gerust begrijpen dat het niet op 12-3 gaat , maar een jaar tussen leggen van de buis/installeren van de ROP-kast en de (nog niet) ingebruikname....
Wat is een paar 100 miljoen nu voor een bedrijf dat met een oorlogskas zit van ettelijke miljarden ?Devilzown schreef:Ze proberen zo snel mogelijk overal the upgraden, maar vergeet aub ni dat dat ENORM veel geld kost.