Windows XP is onlangs opnieuw geïnstalleerd en sindsdien krijg ik bij het Verzenden / Ontvangen in Outlook (niet expres) telkens de boodschap : Netwerkwachtwoord opgeven. Het wachtwoord is opgegeven en opgeslagen. Ik moet enkel op Ok klikken. Dit is vooral vervelend als er een grote mail binnenkomt, dan moet ik gewoon 40 keer na elkaar Ok klikken voor de mail binnen is.
Ik heb het al opgezocht in Usenet en gevonden dat er iets in de Registers gewijzigd moet worden. Maar ik ben dus zelf geen expert en vroeg me af of er geen andere oplossing voor dit probleem is. Want er staan daar nogal waarschuwingen bij dat iets wijzigen in de Registers voor problemen kan zorgen.
Ik heb één E-mailadres en één alias.
Netwerkwachtwoord opgeven in Outlook
Misschien eens pasten wat je over je probleem gevonden hebt ... hier zitten users genoeg die er wat vanaf kennen en die zelfs IT support doen als werk dus ik denk wel dat die je kunnen helpen (ik incl)
De omschrijving is echter nogal vaag dus als je ff die url zou kunnen pasten dan zoeken we ff mee.
De omschrijving is echter nogal vaag dus als je ff die url zou kunnen pasten dan zoeken we ff mee.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]