sinds 2 dagen heb ik geen 10 opeenvolgende seconden gehad zonder disconnects !!!!
gebeld naar dxadsl, maar daar krijg ik 2 keer zéééééééééér vriendelijke mensen aan de lijn die me bijna verplichten mijn modem te veranderen, waar het NIET aan ligt, maar dat moeten ze niet weten daar !
hoe erg het hier is, kan ik moeilijk uitleggen, en het ergste is dat die smeerlappen, ja echt smeerlappen zich van niks aantrekken en op alles ZEER BRUTAAL antwoorden !
maandag verzend ik een aangetekende brief voor opzegging, 12 maanden periode loopt binnen 1.5 maand af ! gelukkig!
afzegging is gebaseerd op de laatste maanden, zelfs 10 jaar geleden, zonder adsl, ging alles veel vlotter, het is een drama bij dxadsl !!!
Al 2 dagen non-stop problemen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik ben persoonlijke zeer tevreden met dxadsl en als je ze nodig hebt zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Aan de activiteit op dit forum hebben ze ofwel amper klanten (op dit forum) ofwel geen problemen.
Kreeg je ineens disconnects? Bekijk je lijnwaarden eens.
Misschien iets aan de binneninstallatie veranderd? Bij mij was overlaatst een draadje losgekomen.
Hoe weet je zeker dat het niet aan je modem/binneninstallatie ligt, maar aan dxadsl?
Kreeg je ineens disconnects? Bekijk je lijnwaarden eens.
Misschien iets aan de binneninstallatie veranderd? Bij mij was overlaatst een draadje losgekomen.
Hoe weet je zeker dat het niet aan je modem/binneninstallatie ligt, maar aan dxadsl?
Ik zou toch ook eerst zorgen dat ik absoluut zeker ben dat het niet aan de modem ligt. Alles kan defect gaan, zelfs al heeft het jaren perfect gewerkt. Wat als je van provider verandert en het blijkt dat je nog steeds dezelfde connectieproblemen hebt? Dan hang je er wel minstens voor een jaar aan vast.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
man man man, wat een topic alweer ....
1) ge hebt zelf ook een verantwoordelijkheid om uw apparatuur te onderhouden
2) dxadsl mag wel degelijk verwachten (net gelijk elke adsl isp) dat je op hun verzoek gaat testen met een andere modem
Dus al bij al veel drama om niets, en een hoop geschreeuw voor iets waarbij dx volledig in hun recht is...
Want face it, als ze direct een bgc technieker zouden sture, en achteraf krijg je een rekening van 150e omdat het aan je binneninstallatie of je modem ligt, dan zou je hier ook een whine topic hebben geopend, juist ?
1) ge hebt zelf ook een verantwoordelijkheid om uw apparatuur te onderhouden
2) dxadsl mag wel degelijk verwachten (net gelijk elke adsl isp) dat je op hun verzoek gaat testen met een andere modem
Dus al bij al veel drama om niets, en een hoop geschreeuw voor iets waarbij dx volledig in hun recht is...
Want face it, als ze direct een bgc technieker zouden sture, en achteraf krijg je een rekening van 150e omdat het aan je binneninstallatie of je modem ligt, dan zou je hier ook een whine topic hebben geopend, juist ?
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
tja staat los van zijn case vermoed ik maar ik wil geen extra threat opstarten hiervoor....
sedert namiddag gemerkt dat ik regelmatig disconnects heb... adsl modem herstarten hielp niet....
morgen effe Apeld.... eugh dx adsl bellen
=========================================
Nov 2 19:02:38 kernel: ADSL link down
Nov 2 19:02:39 pppd[578]: Clear IP addresses. Connection DOWN.
Nov 2 19:02:40 pppd[578]: Clear IP addresses. PPP connection DOWN.
Nov 2 19:02:40 kernel: ADSL G.994 training
Nov 2 19:02:48 kernel: ADSL G.992 started
Nov 2 19:02:52 kernel: ADSL G.992 channel analysis
Nov 2 19:02:58 kernel: ADSL G.992 message exchange
Nov 2 19:02:59 kernel: ADSL link up, interleaved, us=1021, ds=11869
Nov 2 19:03:06 pppd[578]: PPP LCP UP.
Nov 2 19:03:06 pppd[578]: Received valid IP address from server. Connection UP.
Nov 2 19:03:35 kernel: ADSL link down
Nov 2 19:03:36 pppd[578]: Clear IP addresses. Connection DOWN.
Nov 2 19:03:36 pppd[578]: Clear IP addresses. PPP connection DOWN.
Nov 2 19:03:37 kernel: ADSL G.994 training
Nov 2 19:03:45 kernel: ADSL G.992 started
Nov 2 19:03:49 kernel: ADSL G.992 channel analysis
Nov 2 19:03:55 kernel: ADSL G.992 message exchange
Nov 2 19:03:56 kernel: ADSL link up, interleaved, us=1021, ds=11976
Nov 2 19:04:03 pppd[578]: PPP LCP UP.
Nov 2 19:04:03 pppd[578]: Received valid IP address from server. Connection UP.
=======================================
WAN IP : 88.x.x.x
Downstream Upstream
11693 1021
Noise margin (dB)
6.1 11.1
Output power (dBm)
12.4 19.0
Attenuation (dB)
35.5 16.0
sedert namiddag gemerkt dat ik regelmatig disconnects heb... adsl modem herstarten hielp niet....
morgen effe Apeld.... eugh dx adsl bellen
=========================================
Nov 2 19:02:38 kernel: ADSL link down
Nov 2 19:02:39 pppd[578]: Clear IP addresses. Connection DOWN.
Nov 2 19:02:40 pppd[578]: Clear IP addresses. PPP connection DOWN.
Nov 2 19:02:40 kernel: ADSL G.994 training
Nov 2 19:02:48 kernel: ADSL G.992 started
Nov 2 19:02:52 kernel: ADSL G.992 channel analysis
Nov 2 19:02:58 kernel: ADSL G.992 message exchange
Nov 2 19:02:59 kernel: ADSL link up, interleaved, us=1021, ds=11869
Nov 2 19:03:06 pppd[578]: PPP LCP UP.
Nov 2 19:03:06 pppd[578]: Received valid IP address from server. Connection UP.
Nov 2 19:03:35 kernel: ADSL link down
Nov 2 19:03:36 pppd[578]: Clear IP addresses. Connection DOWN.
Nov 2 19:03:36 pppd[578]: Clear IP addresses. PPP connection DOWN.
Nov 2 19:03:37 kernel: ADSL G.994 training
Nov 2 19:03:45 kernel: ADSL G.992 started
Nov 2 19:03:49 kernel: ADSL G.992 channel analysis
Nov 2 19:03:55 kernel: ADSL G.992 message exchange
Nov 2 19:03:56 kernel: ADSL link up, interleaved, us=1021, ds=11976
Nov 2 19:04:03 pppd[578]: PPP LCP UP.
Nov 2 19:04:03 pppd[578]: Received valid IP address from server. Connection UP.
=======================================
WAN IP : 88.x.x.x
Downstream Upstream
11693 1021
Noise margin (dB)
6.1 11.1
Output power (dBm)
12.4 19.0
Attenuation (dB)
35.5 16.0
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Shekeer schreef:sinds 2 dagen heb ik geen 10 opeenvolgende seconden gehad zonder disconnects !!!!
gebeld naar dxadsl, maar daar krijg ik 2 keer zéééééééééér vriendelijke mensen aan de lijn die me bijna verplichten mijn modem te veranderen, waar het NIET aan ligt, maar dat moeten ze niet weten daar !
Hoe weet je dat zo zeker?
hoe erg het hier is, kan ik moeilijk uitleggen, en het ergste is dat die smeerlappen, ja echt smeerlappen zich van niks aantrekken en op alles ZEER BRUTAAL antwoorden !
Heb je al eens gedaan wat ze vragen?
maandag verzend ik een aangetekende brief voor opzegging, 12 maanden periode loopt binnen 1.5 maand af ! gelukkig!
afzegging is gebaseerd op de laatste maanden, zelfs 10 jaar geleden, zonder adsl, ging alles veel vlotter, het is een drama bij dxadsl !!!
Het is helemaal geen drama bij dxadsl, als je dan toch zo zeker bent, vraag een belgacom technieker en aanvaard de kosten als het aan jou ligt