Zijn er, behalve de prijs (5 Euro), verschillen tussen het nieuwe "Home Pack 4" en het vroegere "All In 4Mb"?
Zullen "All In 4Mb"-klanten die langer dan 12 maand klant zijn automatisch geconverteerd worden naar "Home Pack 4"?
Bedankt
Johan
Verschil T2 All In 4Mb <> Home Pack 4
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
- Locatie: Bevergem :-)
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
- Locatie: Bevergem :-)
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Op de "Internet Self Care" site kan ik inderdaad Home Pack 4 kiezen, maar niet Home Pack 12. Wordt er getest op max. afstanden of is er hiervoor een andere reden?
Kan BMW eens nakijken of ik effectieve snelheidswinst zou hebben op mijn adres op 12 Mbit (adsl2)?
Ik heb nu reeds een tijdje "zomaar" en zonder te betalen de optie caller ID op de telefonie. Verwijnt deze optie bij een "upgrade" naar Home Pack 4?
Bedankt
Kan BMW eens nakijken of ik effectieve snelheidswinst zou hebben op mijn adres op 12 Mbit (adsl2)?
Ik heb nu reeds een tijdje "zomaar" en zonder te betalen de optie caller ID op de telefonie. Verwijnt deze optie bij een "upgrade" naar Home Pack 4?
Bedankt
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Zo'n overzetting is wel interessant voor Tele2Allin-ers in hun 2de Tele2 jaar vanwege de 5€/maand minder (60€/jaar).
Ik dacht, dat is een goede tip van cptKangaroo om via de selfcare pagina's mijntele2allin abonnement te wijzigen in home pack 4, scheelt toch weer zo'n 60 euro/jr, en dat in deze crisistijden. Na inloggen enzo blijkt echter dat ik al beschik over een home pack 4 abo, dit was dus al door base/tele2 aangepast. Wat niet aangepast is was het bedrag op mijn laatste factuur, daar heb ik nog gewoon de oude tele2 prijs betaald. Worden oude tele2 klanten nu een beetje voor de gek gehouden en moet ik het best mijn abo wijzigen van home pack 4 in home pack 4 (hetgeen mij een wat vreemde actie lijkt) of worden de tarieven voor oude tele2allin klanten nog aangepast? Wie weet hier het fijne van?
groet,
Nederbelg
groet,
Nederbelg
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Hoe doe je deze omzetting het best? Via telefoon, brief, of kan het gewoon via email?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Okee, bedankt, 320i ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
- Locatie: Bevergem :-)
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Ik ben ook overgeschakeld zonder problemen. Behalve 5 Euro minder per maand te betalen heb ik ook geen verschil opgemerkt: Perfect!
Nu nog
- De snelheid wat verhogen (12 Mbit is niet beschikbaar in mijn geval - VDSL?)
- De nieuwsgroepen heractiveren
- Het probleem van de verkeerde tijd op telefoons oplossen (SpeedTouch firmware)
- Zorgen dat we met IE7/IE8 kunnen inloggen op de router (SpeedTouch firmware)
- Ons volledige controle geven over de router
... en we zijn volledig tevreden!
Nu nog
- De snelheid wat verhogen (12 Mbit is niet beschikbaar in mijn geval - VDSL?)
- De nieuwsgroepen heractiveren
- Het probleem van de verkeerde tijd op telefoons oplossen (SpeedTouch firmware)
- Zorgen dat we met IE7/IE8 kunnen inloggen op de router (SpeedTouch firmware)
- Ons volledige controle geven over de router
... en we zijn volledig tevreden!
- VDSL is er nog niet dus kan nog niet.johan.devos schreef:Ik ben ook overgeschakeld zonder problemen. Behalve 5 Euro minder per maand te betalen heb ik ook geen verschil opgemerkt: Perfect!
Nu nog
- De snelheid wat verhogen (12 Mbit is niet beschikbaar in mijn geval - VDSL?)
- De nieuwsgroepen heractiveren
- Het probleem van de verkeerde tijd op telefoons oplossen (SpeedTouch firmware)
- Zorgen dat we met IE7/IE8 kunnen inloggen op de router (SpeedTouch firmware)
- Ons volledige controle geven over de router
... en we zijn volledig tevreden!
- Nieuswgroepen blijft pijnpuntje... weet dat ze er nog aan bezig zijn over hoe ofwat, maar heb geen actuele update.
- verkeerde tijd: komt oplossing voor (is inderdaad FW gerelateerd)
- toegang modem is niet gerelateerd aan de FW maar een slechte veiligheidsinstelling van IE, misschien dat daar nog wel definitieve work around voor komt. Nu kan ik wel manuele aanpassing doen zodat je er in kan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb geen wijziging doorgevoerd, maar zie wel op mijn factuur staan dat ik nu het home internet 4 product heb?
De factuur wordt nog altijd ter domiciliëring aangeboden, hoewel ik maanden geleden per aangetekende brief gemeld heb dat ik mijn domicilatieopdracht opzeg. Dus krijg ik nu telkens na een maand een dwingende brief om het binnen de 7 dagen te betalen of mijn verbinding wordt afgesneden...
De factuur wordt nog altijd ter domiciliëring aangeboden, hoewel ik maanden geleden per aangetekende brief gemeld heb dat ik mijn domicilatieopdracht opzeg. Dus krijg ik nu telkens na een maand een dwingende brief om het binnen de 7 dagen te betalen of mijn verbinding wordt afgesneden...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Toch vind ik het raar dat als BASE zijn producten hernoemt verlaagt maar dit enkel toepast als je je opnieuw voor een jaar verlengt.
Mijn verbinding heet nu dus officieel home internet 4, maar betaal wel de oude prijs. Technisch is er niks gewijzigd.
Als de supermarkt de prijs van de melk verlaagt, moet ik ook niet beloven om daar minstens een jaar melk te blijven kopen om van die lagere prijs te genieten.
Zelfs als ze wettelijk zoiets kunnen doen, is het commercieel gezien een slechte zet. Het juist wel automatisch doorvoeren voor alle klanten zou een veel beter imago en mond-aan-mond-reclame opleveren dan een dure campagne.
Mijn verbinding heet nu dus officieel home internet 4, maar betaal wel de oude prijs. Technisch is er niks gewijzigd.
Als de supermarkt de prijs van de melk verlaagt, moet ik ook niet beloven om daar minstens een jaar melk te blijven kopen om van die lagere prijs te genieten.
Zelfs als ze wettelijk zoiets kunnen doen, is het commercieel gezien een slechte zet. Het juist wel automatisch doorvoeren voor alle klanten zou een veel beter imago en mond-aan-mond-reclame opleveren dan een dure campagne.