Ik dacht dat er destijds daarover een mail door Tele2 werd rondgestuurd.
De code *#31# voor de status werkt alvast niet
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Number presentation
The commands below will only function if the net operator has the following functions activated:
CLIP=the receipent can see the number of the caller (function of the receipent)
CLIR=the receipent can't see the number of the caller (function of the caller)
COLP=the caller can see the real number of the receipent (function of the caller)
COLR=the caller can't see the real number of the caller (function of the receipent)
Command string Description
*30#PhoneNumber Activate CLIP
#30#PhoneNumber Deactivate CLIP
*#30# Check status of CLIP
*31#PhoneNumber Activate CLIR for this call
#31#PhoneNumber Deactivate CLIR for this call
*#31# Check status of CLIR
*76# Activate COLP
#76# Deactivate COLP
*#76# Check status of COLP
*77# Acktivate COLR
#77# Deactivate COLR
*#77# Check status of COLR
Stuur mij jou nr nog eens als je wil, dan kijk ik is.lacer schreef:Hmmm, had ik het er niet bij gemeldvaste lijn dus bij de ex Tele2'er All-In formule.
In mijn vorig bericht staat toch dat ik niet voor een privé nummer had gekozen, dit gaat bij een Gsm toch niet...
Inderdaad, maar hier op het forum zitten vriendelijke en hulpvaardige personenVOODOOS!L schreef:Kunnen ze dit niet gewoon op de helpdesk even nakijken?? Vroeger (bij Tele2) werd dit soort problemen aan technische dienst doorgegeven en meestal was dit dan wel de dag nadien opgelost.
Normaal stuur jij jou nr weer continue mee uit nu.lacer schreef:Inderdaad, maar hier op het forum zitten vriendelijke en hulpvaardige personenVOODOOS!L schreef:Kunnen ze dit niet gewoon op de helpdesk even nakijken?? Vroeger (bij Tele2) werd dit soort problemen aan technische dienst doorgegeven en meestal was dit dan wel de dag nadien opgelost.