VDSL2 ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bjorndevos
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 apr 2009, 09:23

Ik vind het raar ofwel is het een fout bij belgacom. Maar als'k de beschikbaarheid controleer op digitale tv dan heeft hij aan dat ik maar 1 tv kan aansluiten.
Nu heb ik de test gedaan met een adres van iemand van de overkant van de straat en die kan 2 tv's aansluiten. Dan deed ik de test met alle kruisende straten en deze kunnen ook 2 tv's aansluiten (Ik woon in een wijk). Ik vond dit raar en deed ook eens de test op dommel.be en daar zeggen ze me er wel 18mbit beschikbaar is.

Wat klopt er nu ? Is er VDSL2 beschikbaar of niet. Of hebben ze juist mijn straat vergeten met even nummers (alle even nummers van mijn straat zegt de site 1 tv).
(Alle even en oneven nummers van de aanliggende straten kunnen wel 2 tv's aansluiten).

Greetz
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Bel eens?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Raar in een dommel topic zag ik ook al iemand melding maken van het feit dat ze volgens het systeem niet aansluitbaar waren op VDSL2 en volgens een check van Belgacom zelf dan weer wel.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

De database met die gegevens is niet globaal. Het kan dus zijn dat bepaalde applicaties een oudere versie hebben waarin bepaalde delen nog niet VDSL2 waardig zijn.

Er zijn op dit moment nog steeds massa's rop's die niet actief zijn trouwens.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

gr4vity schreef:De database met die gegevens is niet globaal. Het kan dus zijn dat bepaalde applicaties een oudere versie hebben waarin bepaalde delen nog niet VDSL2 waardig zijn.

Er zijn op dit moment nog steeds massa's rop's die niet actief zijn trouwens.
Stel nu voor dat je in een straat zit waar de rop nog niet actief is en je vraagt als eerste vdsl2 aan zullen ze dan de rop actief maken of heb je pech en moet je wacht tot belgacom keer zin heeft om deze actief te maken?
Afbeelding
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Geen idee want volgens mij ziet enkel Belgacom de nog niet geactiveerde rop's.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

gr4vity schreef:Geen idee want volgens mij ziet enkel Belgacom de nog niet geactiveerde rop's.
Hopelijk is de site van Belgacom dan toch zo slim om bij niet geactiveerde rop's de beschikbaarheid van vdls2 op NEE te zetten :)

Ach jah we zullen zien!
Afbeelding
bjorndevos
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 apr 2009, 09:23

Nu dat scarlet op 6 november gaat langs komen en dat er op mijn.scarlet als status staat migratie. Ging ik nog eens kijken of er iets veranderd was als ik de beschikbaarheid van belgacomtv ging controleren. Wat blijkt nu kan ik 2 tv's aansluiten op HD kwaliteit ipv 1. Misschien moest er inderdaad nog iets geactiveerd worden door belgacom.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”