KBC sites niet bereikbaar
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Het is momenteel heel druk op de KBC-website. Probeer later a.u.b. eens opnieuw.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Let op de titelbalk van je browser: "DPWNS1200W The application server you are accessing has been taken offline by the system administrator. 0x38b9a4b0"
En dan nog dit: http://www.tijd.be/artikel/Websites_KBC ... 1268-0.art
Hier werkt de site ondertussen weer hier.
En dan nog dit: http://www.tijd.be/artikel/Websites_KBC ... 1268-0.art
Hier werkt de site ondertussen weer hier.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Lijkt nu wel te werken.
Een paar weken geleden nog een enquete ingevuld en toen heb ik al aangegeven dat de web site veel te traag was, soms gewoon onwerkbaar.
Een paar weken geleden nog een enquete ingevuld en toen heb ik al aangegeven dat de web site veel te traag was, soms gewoon onwerkbaar.
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb nooit snelheidsproblemen ondervonden. (moet ook geen miljoenen transferreren )Astralon schreef:Lijkt nu wel te werken.
De vernieuwde KBC-Online for Business is wel veel beter nu.
Verrichtingen worden nu ook (eindelijk) in real time geboekt.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Misschien leuke tool om te gebruiken.
Als er een site niet werkt gebruik ik meestal eerst downforeveryoneorjustme!
klik hier om kbc te controleren
Als er een site niet werkt gebruik ik meestal eerst downforeveryoneorjustme!
klik hier om kbc te controleren
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
meon schreef:De site werkte wel degelijk, maar de applicatieserver er achter niet. Bovengenoemde site had dus wel degelijk gezegd dat de site 'up' was
Damn, oh jah. De mensen weten in ieder geval nu wat ze moeten doen als ze een site op zijn "up" willen controleren
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
'k moet eerlijk zeggen dat dit soms voor mij ook zo is, soms is de site enorm traag, .. en met momenten is ze normaal.. wat ook spijtig is dat er een beperkt aantal voorgeprogrammeerde rekening nummers kunnen zijn, .. je weet wel soort van adresboek kan alleen niet op het juiste woord komen momenteel.seagull schreef:Ik heb nooit snelheidsproblemen ondervonden. (moet ook geen miljoenen transferreren )Astralon schreef:Lijkt nu wel te werken.
De vernieuwde KBC-Online for Business is wel veel beter nu.
Verrichtingen worden nu ook (eindelijk) in real time geboekt.
vroeger met de local was dit geen probleem een andere zaak wat mij stoort is dat je een overschrijving niet kan afdrukken, of tenminste een uitreksel ervan, men moet het hele rekeninguitreksel afdrukken zou men een overzicht willen, .. ik dacht dat rapporten maken ook uit den boze is, iets wat vroeger wel kon bij de local, .. enorm vervelend als je iemand een bewijs wil geven moet je een stuk liggen doorkrabben en een kopie maken van je uitreksel.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Afaik is de local wel betalend, en alleen voor zakelijke accounts tegenwoordig ?Astralon schreef:Daarom gebruik ik nog steeds de local versie gecombineerd met de online versie.
Ik heb het ook al overwogen, omdat het handiger is om de zaken op te volgen, mr gezien dat ik voor men bijberoep maar een compact rekening heb, zou ik dan ook al moete overstappe nr een duurdere rekeningvorm, enz enz ...
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik heb maak gebruik van een KBC-Business Comfortrekening en die kost 115 EUR excl. BTW maar daar is de local module inbegrepen alsook een Mastercard en nog wat andere spullen.FlashBlue schreef:Afaik is de local wel betalend, en alleen voor zakelijke accounts tegenwoordig ?
Ik heb het ook al overwogen, omdat het handiger is om de zaken op te volgen, mr gezien dat ik voor men bijberoep maar een compact rekening heb, zou ik dan ook al moete overstappe nr een duurdere rekeningvorm, enz enz ...
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Ofloo schreef:vroeger met de local was dit geen probleem een andere zaak wat mij stoort is dat je een overschrijving niet kan afdrukken, of tenminste een uitreksel ervan, men moet het hele rekeninguitreksel afdrukken zou men een overzicht willen, .. ik dacht dat rapporten maken ook uit den boze is, iets wat vroeger wel kon bij de local, .. enorm vervelend als je iemand een bewijs wil geven moet je een stuk liggen doorkrabben en een kopie maken van je uitreksel.
KBC O4B schreef:
Nieuw in Rekeninginfo en Aanvragen Rapporten
Geachte cliënt,
Correcte info, zeker over de financiële stand van zaken, is cruciaal voor u als ondernemer. Daarom heeft KBC in een aantal nieuwe mogelijkheden voorzien in KBC-Online for Business.
Gratis tot tien jaar terug in de tijd
Vanaf nu hebt u toegang tot uw verrichtingen tot tien jaar geleden. En dat uitgebreide overzicht is helemaal gratis.
Rekeninginfo
In 'Rekeninginformatie' vindt u onderaan de pagina een veld om op basis van een aantal criteria te zoeken. Het zoekresultaat wordt onmiddellijk getoond op het scherm. U kunt het afdrukken of bewaren als pdf of csv-bestand.
Aanvragen Rapporten
De functie 'Drukken rekeningafschriften en bijlagen' wordt op 29 november 2009 vervangen door 'Aanvragen rapporten'. Met die functie kunt u op elk moment rapporten over de rekeninginformatie van de rekeningen in uw abonnement aanvragen en wel tot tien jaar in het verleden. Als u het rapport aanvraagt, kiest u voor een rapport als pdf of in csv-formaat.
U kunt een standaardrapport of een rapport 'op maat' aanvragen:
-Het standaardrapport geeft u alle informatie over alle rekeningen sinds de vorige keer dat u een rapport aanvroeg.
-Het rapport op maat biedt u informatie over één of meerdere rekeningen, in een bepaalde periode, volgens bedrag, debet- en/of credit, dagafschriftnummer, rekeningnummer van de tegenpartij, enz.
Bovendien kunt u over elke periode zoveel rapporten aanmaken als u zelf wilt.
U ontvangt de aangevraagde rapporten, naargelang van de grootte, onmiddellijk of maximaal twee uur later in uw Inbox. Ze blijven een week beschikbaar.
Hebt u vragen of opmerkingen? Bel gerust onze medewerkers staan klaar om u verder te helpen. U zult zien: praten werkt.
Met vriendelijke groeten,
Uw KBC- team
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Nog iemand problemen sinds gisterenavond om op de kbc sites in te loggen ??
Ik geraak er sinds een uur of 6 gisteravond niet meer op
Ik geraak er sinds een uur of 6 gisteravond niet meer op
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Dit weekend gingen ze hun website updaten. Blijkbaar iets mis gelopen.KBC Bank & Verzekering schreef:Wegens technische problemen is de website tijdelijk onbeschikbaar.
We stellen alles in het werk om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor dit ongemak.