Hoi,
Ik heb een normale telenet verbinding die erg hard gaat, maar mijn resultaten komen niet in de last 40. Staat er een filter op te hoge snelheden of zo?
Dit is het resultaat van mijn laatste test:
Your current download speed:
12015kbit/s
or
1502kbyte/s
Bye.
Zeer hoge snelheid, maar resultaat niet in last 40..
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dacht het wel, om zo universiteitsverbindingen en zo niet mee te tellen (die vertekenen het algemene beeld). Ik dacht dat de limiet op 8 mbit stond, maar ik zal Nukem er eens op wijzen dat het Internet tegenwoordig een tandje harder gaat
- KaiZas
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Graag die aanpassing, ja. Ik heb ook een flitsende Telenet verbinding die VER boven het dubbele ligt van wat jullie op de chart als gemiddelde telenetsnelheid hebben staan. Het gemiddelde zal inderdaad lager liggen als de max snelheid wordt genegeerd.
hier hetzelfde, ik haal elke keer ongeveer dit:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 10017 kbit/s or 1252 kbyte/s
- Upload speed : 117 kbit/s or 15 kbyte/s
Fri Apr 9 2004 at 15:45:52 UTC+0200
en ik kom ook niet in de lijst...
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 10017 kbit/s or 1252 kbyte/s
- Upload speed : 117 kbit/s or 15 kbyte/s
Fri Apr 9 2004 at 15:45:52 UTC+0200
en ik kom ook niet in de lijst...
WTF ik haal met A2F nog geen 30kB/s.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Scarlet zal waarschijnlijk aan telenet hangen ... en Webvisie dan weer aan Scarlet ...
daarmee da't ni vooruit gaat ... die mannen hierboven in de post gaan met alles lopen
OH MY GOD! You killed my bandwidth! YOU BASTARDS!
daarmee da't ni vooruit gaat ... die mannen hierboven in de post gaan met alles lopen
OH MY GOD! You killed my bandwidth! YOU BASTARDS!
Laatst gewijzigd door C-Phest 09 apr 2004, 16:23, in totaal 1 gewijzigd.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Heb hier ook een collega die pas aangesloten is bij TN en constant snelheden heeft van meer dan 900 KB/s. De Speedtest is dus duidelijk aan vervanging toe.
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Jep, sorry mensen. Ik heb erg veel werk voor school nu (ik heb het een beetje laten ophopen ) en kan echt geen tijd vinden om nu aan de speedtest te werken. Dat zal voor na de exames zijn.. dan zullen we het allemaal goed maken
NuKeM
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
ja bij mijn zus is da ook; op de speedtest haalt ze meer dan 1 MB download, maar je moet er wel alles bijvertellen he
als je iets download, dan zie je wel duidelijk je snelheid zakken met de seconde
als je iets download, dan zie je wel duidelijk je snelheid zakken met de seconde