Wat is er aan de hand?
-
- Starter
Geen internet, website http://www.dommel.be niet bereikbaar, CRM panel niet bereikbaar?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb nu een grote Belgacom banner op mijn Sagem VDSL2 configuratie pagina staan.
Hip hoi, leuk toch als je een router hebt waar je zelf geen full admin over bent.
DNS servers van Dommel zijn blijkbaar FUBAR at the moment, opendns werkt ook maar partially.
Ik zit nu op userbase.be via anonymouse.org (zelfs met de opendns entries ingesteld in mijn router wou deze pagina nog niet laden).
Buiten het resolven van hostnames lijkt alles wel nog te werken.
Hip hoi, leuk toch als je een router hebt waar je zelf geen full admin over bent.
DNS servers van Dommel zijn blijkbaar FUBAR at the moment, opendns werkt ook maar partially.
Ik zit nu op userbase.be via anonymouse.org (zelfs met de opendns entries ingesteld in mijn router wou deze pagina nog niet laden).
Buiten het resolven van hostnames lijkt alles wel nog te werken.
Laatst gewijzigd door Steven Seagull 26 okt 2009, 23:49, in totaal 1 gewijzigd.
same here...
ik heb nog internet, maar héél traag, downloaden via usenet gaat thans aan normale snelheid, maar websites laden héél traag, soms onmogelijk, ik heb al opendns geprobeerd, maar alles blijft even traag gaan ...
wie weet raad?
ik heb nog internet, maar héél traag, downloaden via usenet gaat thans aan normale snelheid, maar websites laden héél traag, soms onmogelijk, ik heb al opendns geprobeerd, maar alles blijft even traag gaan ...
wie weet raad?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
idem hier, opendns geprobeerd maar werkte niet.mrsimtec schreef:same here...
wie weet raad?
-
- Member
Surfen door die proxysite lijkt wel vrij vlot te gaan, en resolven van de anonymouse site zelf gaat vlotjes.Steven Seagull schreef:anonymouse.org
Gebruik het tijdelijk als een bypass.
(en nu nog 351351 replies te gaan van users à la "oh hey, m'n websites willen niet laden" voor ze deze post wel degelijk lezen )
-
- Member
We zouden eigenlijk een of andere java irc applet moeten hebben, zodat mensen easy kunnen chatten over zo'n dingen.
Liefst op een ircd waar hostnames verborgen worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Hier is dat toch niet het geval (staat in bridge)Steven Seagull schreef:Ik heb nu een grote Belgacom banner op mijn Sagem VDSL2 configuratie pagina staan..
Probleem doet zich nu ongeveer 1.5u op grote schaal voor volgens mij, in dit topic staan gelijkaardige reacties:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24324
Zelfde probleem hier, regio 03.
Ticket ingevuld. Afwachten maar.
6 maanden geleden gelijkaardig probleem gehad, was opgelost de volgende middag. Nooit wat van gehoord wat het probleem juist was...
Ben benieuwd of we deze keer een verklaring kunnen krijgen.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24324
Zelfde probleem hier, regio 03.
Ticket ingevuld. Afwachten maar.
6 maanden geleden gelijkaardig probleem gehad, was opgelost de volgende middag. Nooit wat van gehoord wat het probleem juist was...
Ben benieuwd of we deze keer een verklaring kunnen krijgen.
-
- Member
Nationaal, krijg meldingen binnen van redelijk wat mensen, verspreid over het land.
-
- Member
Nuttige info >_> weg moderaten aub, en deze reply ookbroli schreef:Regio 03 hier en sites laden heel traag of gewoon niet.
Oh god, de lemmings zijn wakker geschoten en beginnen te posten lol
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
ook hier problemen, Cityconnect Leuven
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
De chatbox van userbase.be is op Undernet. hostnames kun je daar perfect verbergen.Steven Seagull schreef:We zouden eigenlijk een of andere java irc applet moeten hebben, zodat mensen easy kunnen chatten over zo'n dingen.
Omdat je 1 a 2 keer per jaar geen verbinding krijgt?AeroFury schreef:Idem hier, regio 056.
Telenet komt dichterbij... Als ze nu nog eens goeie eindejaarspromoties aanbieden.
Good luck met het sponseren van de monopolies in België.
Dan kan je binnenkort zeuren over de prijzen en de datalimieten...
hier zone 011 traag verbinding , heb gepingend naar deze site en had een ping van 456 :s
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
't lijkt ondertussen precies weer opgelost te zijn
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Meer dan 1 & 2 keer per jaar. Meeste van m'n vrienden en kennissen zitten bij Telenet en die hebben nooit last van downtime. Ook geen irritante 36h disconnects. Dommel is zo goedkoop niet meer itt vroeger en de datalimieten waarvoor ik naar Dommel gekomen ben, zijn ondertussen opgetrokken bij Telenet en zouden moeten volstaan.Gimp schreef:Omdat je 1 a 2 keer per jaar geen verbinding krijgt?AeroFury schreef:Idem hier, regio 056.
Telenet komt dichterbij... Als ze nu nog eens goeie eindejaarspromoties aanbieden.
Good luck met het sponseren van de monopolies in België.
Dan kan je binnenkort zeuren over de prijzen en de datalimieten...
Fanboy.
Ondertussen werkt alles hier weer naar behoren, maar doet niets af aan bovenstaande
Kan kloppen maar de tijd dat dit bij Telenet ook het geval was is niet eens zoveel jaren terug hoor.AeroFury schreef:
Meer dan 1 & 2 keer per jaar. Meeste van m'n vrienden en kennissen zitten bij Telenet en die hebben nooit last van downtime. Ook geen irritante 36h disconnects.
Hmmm, ik weet niet waar jij uit opmaakt dat Telenet zo goedkoop is.AeroFury schreef: Dommel is zo goedkoop niet meer itt vroeger en de datalimieten waarvoor ik naar Dommel gekomen ben, zijn ondertussen opgetrokken bij Telenet en zouden moeten volstaan.
42.91€ voor 15mbit/25gig/50gig(snachts)
61.32€ voor 25mbit/60gig/120gig(snachts)
Ik weet niet hoeveel jij hoeft te betalen maar ik krijg meer voor minder geld.
Telenet is rijden met een Ferrari met 2 liter bezine.
Mooi artikel over de eerlijke prijzen van Belgacom en Telenet: http://tweakers.net/nieuws/63319/belgis ... -veel.html
Maar als jij beter kan slapen door over te stappen naar Telenet zou ik dat zeker niet laten. Weet dan wel dat jij op die manier NIET zorgt dat er eerlijke concurentie kan onstaan op onze markt. (Geef kleine visjes een kans)
Ziehier het probleem is opgelost in minder dan 3u tijd.
Ik ben nog steeds tevreden klant door dit snelle optreden. Ik hoop jij ook.
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Soms vind ik dat er eens wat strenger gemod mag worden. Topic ging over problemen bij Dommel ADSL. Belgacom heeft hier gans geen zak mee te doen. En dan is er een dweep die ff een totaal off topic post plaatst... Censuur die handel verdekke!
het ging over prijzen tussen verschillende operatoren...men begon over dommel en anderen halen er telenet bij...dan zie ik niet waarom ik niet wat achtergrondmateriaal mag aanhalen om een objectieve vergelijking door te geven.
bedankt trouwens voor jouw zeer interessante bijdage...daar zaten waarschijnlijk veel mensen op te wachten!
bedankt trouwens voor jouw zeer interessante bijdage...daar zaten waarschijnlijk veel mensen op te wachten!
-
- Plus Member
Zelfde Probleem hier ook weer ,zoals vorige keer
Hier ook dikke brolHyperz schreef:Damn das nu al den 3de keer in twee maand ofzo...
Hopelijk duurt het niet weer een paar uur zoals de laatste keer.