Gents,
Ik voel me flink genaaid door Belgacom. In juli ben ik verhuisd ik had een Adsl go + italk dus ik geef netjes mijn verhuis door en wat blijkt italk is niet meer mogelijk
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
dus wat ik doe is mijn adsl abbo verhogen naar een internet plus kosten per maand 54 euro voor 60gb volume. Nu zie ik plots generation internet voor eerste jaar 29 euro en dan 34 euro voor 100GB , dus ik bellen wat blijkt ik krijg dit helemaal niet of ik moet een vergoeding betalen van mijn bestaand abonnement .Het blijkt dat bij een verhuis je contract weer opnieuw begint te lopen voor een jaar terwijl ik al jaren klant ben , ook mijn abonnement is aangepast dus ook weer een jaar contract vanaf dan . Ik heb dit nooit geweten maar ik betaal nu 54 euries voor 60gb ik vind dit verschil enorm hoog en ik vind dit ook helemaal niet eerlijk . Omdat italk niet meer beschikbaar is krijg ik toch ook niks van hun want zij verbreken nu het contract met MIJ maar dit kan dus wel .Ik vind het gewoon oplichterij en voel me als jarenlange trouwe klant flink genaaid.Het prijs verschil is veel te hoog , als ik volume bij koop om aan 100gig te komen moet ik rekenen 5 gig voor 5 euro is 40 euro bovenop mijn 54 euro dat is voor hetzelfde abonnement 94 euro wat andere aan 29 euro krijgen .
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)