pff...dommel...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Kims
Starter
Starter

sinds twee jaar tot en met augustus altijd zeer tevreden klant geweest bij dommel...

eind augustus foutje bij belgacom, resultaat: dommel ook afgesloten
neem contact op met dommel (belgacom ondertussen al in orde gebracht ), ze vragen mij opnieuw +-50 euro heractivatiekosten te betalen...da zou het zo snel mogelijk in orde komen, verzekerde de dame aan telefoon mij...
factuurtje komt 15 september aan, ik betaal onmiddellijk, kijk na bij proforma facturen, dommel heeft geld ontvangen de 16de september...
en je kan het al raden, we zijn nu woensdag 21 oktober, en nog steeds geen internet...
heb in die periode al elke week 1 a 2 maal gebeld om te vragen hoe het er nu eigenlijk mee zit...telkens krijg ik het zelfde antwoord,: "we hebben het nagekeken, en het wordt zo snel mogelijk in orde gebracht, nog even geduld, kan goed zijn dat het vandaag in orde komt.", of " we hebben het nogmaals doorgegeven, nog even geduld".
Vandaag was mijn geduld op, en ik zei ook tegen de dame aan telefoon dat ik het beu was keer op keer met hetzelfde antwoord wandelen gestuurd te worden...kreeg als antwoord : als u volgende week belt zal u weer hetzelfde antwoord krijgen...(bitch, sorry voor het woordgebruik, maar da was mijn eerste reactie) Begrijp niet dat een heractivatie zoveel tijd in beslag moet nemen...nagevraagd bij vrienden die ook in die branche zitten en die vinden het ook onbegrijpelijk. ondertussen zitten we al bijna 2 maanden zonder internet, en twordt toch tijd dat dit opgelost word. Heb ook gemeld dat als het volgende week niet opgelost is ik naar de ombudsman stap, want dit kan echt niet meer.
Tis vooral frustrerend gezien we daarvoor nooit problemen hebben gehad met dommel, en altijd zeer vriendelijk geholpen geweest enzo en nu dit...
We zijn het BEU, in elk geval zal ik niemand dommel meer aanraden als dit nog langer aansleept, terwijl ik in het verleden toch al veel van men vrienden heb ovehaald om naar dommel over te stappen.
manu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 4 keer

de pest is BGC. Zelf meegemaakt met Tele2. Door defect in de centrale geen internet, dat sleepte op de duur aan tot ruim 1 maand. Heb tele2 in gebreke gesteld, ben even naar BGC-winkel gestapt en skynet-abonnement genomen: 24u later werkte alles zonder problemen.
Funfile
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 27 keer

Sorry, maar dit riekt echt naar een complot van Belgacom : probeer uw ADSL-concurrenten zo veel mogelijk te pesten.

Zelf ook recent 3 weken zonder internet gezeten - dank U Belgacom - doordat ze mijn omschakeling van LEX naar LDC in de soep hebben laten draaien.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

[advocaat van de duivel modus] Dommel is klant bij Belgacom, Dommel moet dus Belgacom in gebreken stellen omdat ze jou als klant niet kunnen helpen [/advocaat van de duivel modus]
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

belgacom treft alleen schuld omdat ze het signaal verwijderd hebben, wat uiteraard niet kan
maar het is de plicht van dommel om die lijn terug in orde te krijgen en heractivatiekosten zijn al helemaal te belachelijk voor woorden
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

_rEuTeL_ schreef:belgacom treft alleen schuld omdat ze het signaal verwijderd hebben, wat uiteraard niet kan
maar het is de plicht van dommel om die lijn terug in orde te krijgen en heractivatiekosten zijn al helemaal te belachelijk voor woorden
EDPNET bijvoorbeeld doet net hetzelfde hoor, ik ken maar weinig bedrijven die eigen kosten NIET doorrekenen aan hun klanten. Ik ken er wel, maar niet veel in ieder geval.

Langs de andere kant, volgens mij was er toch ergens een regelgeving die bepaalde dat een internetlijn binnen de x-aantal tijd moest opgeleverd zijn, niet ? Ik denk trouwens niet dat dit aan BGC ligt hoor, het ADSL signaal van dommel "opzetten" is een actie waarachter een quasi geautomatiseerde workflow zit eens ingegeven in het BGC systeem. Het enige dat er dient te gebeuren is de aansluiting in de juiste PVC steken (en dit kan remote).

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik vraag me toch af wat die fout bij belgacom geweest moet zijn. Ik vind het niet kunnen dat ge een heractivatiekost moet betalen omdat ze op een ander een fout gemaakt hebben. Dit ruikt naar afrip!
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”