Nieuwe aansluiting Scarlet ONE -> maand wachten?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sventunus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 aug 2006, 17:05
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 1 keer

Gewoon even om te checken of het bij de anderen ook zo lang duurt.
Heb op 13 oktober een aanvraag gedaan voor Scarlet ONE, en op mijn.scarlet.be staat er voor mijn account bij de status nog steeds "bestelling in behandeling". Heb nog geen enkele mail ontvangen van Scarlet hierover, heb enkel logingegevens voor mijn.scarlet.be.
Heb vandaag even met hen gebeld om te vragen of mijn aanvraag goed ontvangen was en wanneer ik een afspraak kon krijgen, en kreeg als antwoord dat er momenteel zeer veel aanvragen zijn en dat ik zal teruggebeld worden tegen het einde van deze maand voor een installatiedatum, en dat alle nieuwe installaties in de loop van volgende maand zullen uitgevoerd worden.
't Kan dus nog een dikke maand duren eer ik weer internet heb met andere woorden.

Dus ik wil gewoon even checken: zijn er nog andere mensen hier die sinds enige tijd Scarlet ONE hebben aangevraagd, en zitten die ook allemaal gewoon te wachten tot men iets van zich laat horen? Of bel ik best nog eens terug om er wat vaart achter te zetten?

Thanks!
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

sventunus schreef:Gewoon even om te checken of het bij de anderen ook zo lang duurt.
Heb op 13 oktober een aanvraag gedaan voor Scarlet ONE, en op mijn.scarlet.be staat er voor mijn account bij de status nog steeds "bestelling in behandeling". Heb nog geen enkele mail ontvangen van Scarlet hierover, heb enkel logingegevens voor mijn.scarlet.be.
Heb vandaag even met hen gebeld om te vragen of mijn aanvraag goed ontvangen was en wanneer ik een afspraak kon krijgen, en kreeg als antwoord dat er momenteel zeer veel aanvragen zijn en dat ik zal teruggebeld worden tegen het einde van deze maand voor een installatiedatum, en dat alle nieuwe installaties in de loop van volgende maand zullen uitgevoerd worden.
't Kan dus nog een dikke maand duren eer ik weer internet heb met andere woorden.

Dus ik wil gewoon even checken: zijn er nog andere mensen hier die sinds enige tijd Scarlet ONE hebben aangevraagd, en zitten die ook allemaal gewoon te wachten tot men iets van zich laat horen? Of bel ik best nog eens terug om er wat vaart achter te zetten?

Thanks!
jah 2weken geleden, ze bellen voor 6november da past nie voor mij. Ik wil andere datum regelen gaat niet direct en sindsdien heb ik ze niets meer van scarlet vernomen :( (we zijn nu een week later)
Afbeelding
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

In 2007,toen ik bij Scarlet gegaan ben,heb ik maar eventjes zes weken moeten wachten,maar gelukkig waren dat andere tijden he.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

fluppie schreef:In 2007,toen ik bij Scarlet gegaan ben,heb ik maar eventjes zes weken moeten wachten,maar gelukkig waren dat andere tijden he.
jah ik heb altijd pech met Scarlet maar toch blijf ik trouw (geen idee waarom, buiten installatie's etc... ben ik wel tevreden!)
Hoe ver staan we met uw bestelling van: 13 augustus 2007: Scarlet One Uw bestelling is goed ontvangen.
-> 2 MAANDEN voor het in orde was! Ik kon wel surfen maar de afwerking was wat minder (zie topic: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... =0#p300418)

Dus nu voor de upgrade van mijn bestaande one abo naar one+digi weer vertraging langs alle kanten!
Afbeelding
RL
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 okt 2008, 23:28
Contacteer:

Bij mij belden ze zelf op om te vertellen dat ze mijn Scarlet One wilden upgraden naar VDSL2 en ze vroegen of ik er dan ook tv bij wilde. Een paar dagen later belden ze terug om een afspraak te maken en die was voor 3 weken later. Ik vermoed dat ze het momenteel vooral heel druk hebben met het overzetten van alle bestaande abonnementen naar VDSL2. Dit omdat het oude netwerk van Scarlet verkocht werd (aan de NMBS dacht ik?) en we dus allemaal naar het eigen netwerk van Belgacom moeten.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”