provider?incasso? klant > Preventellijst >oei,vergeten??

Plaats reactie
destertjes
Member
Member

Twee jaar onterecht op de Preventellijst door een isp was niet genoeg.

Mijn ex gsm provider en zijn incassobureau geraken het momenteel niet eens over wie me 18 maand geleden,
toen het dossier werd afgesloten met een nul rekening, uit de Preventellijst had moeten schrappen.

Bij de provider zeggen ze dat het incassobureau dat had moeten doen,want zij hebben niets meer over die rekening.
en bij het incassobureau zegt men dat ze met Preventel niets te maken hebben en de provider me had moeten laten schrappen,
wat ik toch ook dacht.

En met klachten over de niet schrapping moest ik me tot Preventel richten volgens beide

De twee gingen ook Preventel contacteren om te horen hoe men een zoveel te late schrapping kon(kan,moest,moet) regelen.

Tot ze er dan met drieën uit zijn,blijf ik wel op die lijst hangen : :bang:
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Kunnen ze niet gewoon allebei een briefje ondertekenen: "delete die naam eens van dat lijstje"? Tenslotte is het allemaal privé-initiatief...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Dit is een probleem voor de operator !

Contacteer desnoods Preventel rechtstreeks.
destertjes
Member
Member

die operator vind niets terug over het feit dat hij me op de preventellijst heeft gezet,
hij vind zelf mijn naam of toenmalig telefoonnummer niet meer terug,
dus kan hij me niet schrappen
hij werd me aangewezen door een operator die nog geen problemen met mij heeft gehad
en zeer behulpzaam bleek te zijn bij mijn speurtocht naar de snoodaard die vergeten was mij van de zwarte lijst te schrappen. :beerchug:
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Ook hier onterecht op de Preventel lijst geplaatst. (door wie? wanneer? geen flauw idee)
Kreeg de raad om poolshoogte te nemen bij m'n bank, die zouden me die informatie kunnen/mogen verschaffen.

Ga toch es bij de bank binnen moeten stappen, leuk is anders natuurlijk als een mens nergens schulden heeft.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@Petrikske

Nooit een brief ontvangen? Zou nochthans moeten (http://www.preventel.net/practical.html#brief) :x
Ik kan mis zijn maar ik denk niet dat je bank daar veel kan aan doen want preventel is opgezet door de telecombedrijven.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Kan me niet indenken ooit een brief van Preventel ontvangen te hebben. (deze avond nogmaals informeren bij echtgenote)
Volgens een verkoper in een electrowinkel heeft de bank het recht om mede te delen wie ons op die lijst heeft geplaatst, die verkoper kan/mag dat niet wegens privacy redenen.
Ons van die lijst halen kan de bank natuurlijk niet, maar als we de schuldige kennen dan weten we tenminste toch al op wie we onze pijlen moeten richten.
destertjes
Member
Member

:idea: Bel Proximis en zeg dat je nog aan hen nog moet en wil betalen opdat zij u dan van de lijst zouden schrappen en u een nieuw abonnement bij hen zou willen nemen.
Ze gaan u zeggen dat zij er u niet hebben opgezet ,maar ********,de puntjes vullen ze wel in

En ik dacht dat hij die weigert u bv. een Mopistar abo te verkopen,
op uw vraag,de reden (Preventellijst) en de naam van de isp moet geven die u daarop heeft gezet,
zodat u de gelegenheid krijgt om het opstakel op te ruimen.

Bron,: Ervaring :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”