Werkt Speedtouch 536v6 met CityConnect?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Een vriend wil op CityConnect overschakelen, in Hasselt. The lucky bastard heeft die mogelijkheid, naast VSDL. Bij mij nog steeds niks, dankjewel belgacom.

Enfin, hij heeft nu een ADSL2/2+ modem type Speedtouch 536v6 van Thomson. Volgens de specs moet het dus kunnen, maar Dommel zelf is nogal opdringerig met hun Siemens bakje. Vandaar dat je je afvraagt of het misschien alleen daarmee foutloos werkt.

Heeft iemand CityConnect draaien met deze SpeedTouch? Werkt alles goed?

Moomin
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Sterker nog, via telnet kan je Annex M aanzetten op deze modem en zodoende een veel hogere uploadsnelheid behalen met Cityconnect, ten koste van je downloadsnelheid weliswaar.
Ik heb persoonlijk nog niet de kans gehad die modem te testen met Cityconnect, maar ik heb hem wel al klaarliggen voor als het hier eindelijk beschikbaar is.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Bedankt voor je reactie, waaruit ik mag opmaken dat je weet hebt van mensen die deze modem met succes inzetten op een CityConnect abonnement?

Hoe zet je overigens Annex M aan via Telnet, heb je een linkje naar een guide of handleiding? Thx!

Moomin
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Hier is bv iemand die een 536V6 icm Cityconnect gebruikt.
En hier vind je wat meer info terug over het activeren van Annex M.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”