Hallo,
Ik zit met volgend probleem. In 't kort: Ik probeer internet te krijgen via Dommel, maar 't lukt niet: Ik heb raw copper aangevraagd, ik krijg geen IP address, en nu blijkt dat ik toch kan bellen. Als ik naar mijn gsm bel, verschijnt het telefoonnummer van mijn buren. Dommel wist mij te zeggen dat dit een probleem is bij Belgacom, maar Belgacom zegt dat ze mij niet kunnen helpen omdat ik zelf geen telefoonnummer heb. Bij Belgacom hebben ze mij al van alles proberen wijsmaken. Er zei me iemand: "u hebt een internet-identificatienummer nodig, dat krijgt u als u naar een belgacom-winkel in uw buurt gaat", maar die mensen vielen uit de lucht en hebben mij terug naar de belgacom-helpdesk gestuurd.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Is er een fout gebeurd in de centrale waar ik op aangesloten ben? Heeft de technieker een fout gemaakt bij het aansluiten van de lijn van aan de straat tot in mijn garage? Is dit volgens jullie iets wat Dommel moet oplossen (ik betaal niks rechtstreeks aan belgacom; alles loopt via Dommel)
Bedankt!
ik geraak maar niet aangesloten
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Dommel bellen: zij moeten een ticket aanmaken bij BGC om dit op te lossen. Jij hebt niks te maken met BGC, dus zij gaan je niet willen helpen.
Veel geluk ermee. Dommels helpdesk staat niet bekend voor zijn snelheid en efficiëntie. Ik vrees dat het een werk van lange adem zou kunnen worden.
Veel geluk ermee. Dommels helpdesk staat niet bekend voor zijn snelheid en efficiëntie. Ik vrees dat het een werk van lange adem zou kunnen worden.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
Ok bedankt voor de snelle respons
Die persoon van Dommel die ik gisteren aan de lijn had wist me nochtans al snel te zeggen dat "belgacom waarschijnlijk iets fout gerouteerd had en ik waarschijnlijk een telefoonnummer zou gekregen hebben" nog voor ik het zelf getest had. Hij stelde voor dat ik hiervoor zelf zou bellen naar belgacom omdat het probleem dan sneller zou opgelost zijn.
Fingers crossed![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Die persoon van Dommel die ik gisteren aan de lijn had wist me nochtans al snel te zeggen dat "belgacom waarschijnlijk iets fout gerouteerd had en ik waarschijnlijk een telefoonnummer zou gekregen hebben" nog voor ik het zelf getest had. Hij stelde voor dat ik hiervoor zelf zou bellen naar belgacom omdat het probleem dan sneller zou opgelost zijn.
Fingers crossed
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Mja, je gaat ook niet naar VW bellen omdat je Skoda motor (die gemaakt is door VW) kapot is hé
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Het maakt niet uit wie ge belt, uw buurman zal wel snel genoeg aan de lijn hangen om te zeggen dat zijn lijn niet werkt.kvh schreef:Ik heb raw copper aangevraagd, ik krijg geen IP address, en nu blijkt dat ik toch kan bellen. Als ik naar mijn gsm bel, verschijnt het telefoonnummer van mijn buren.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.