scarlet no limit & het nieuwe abbo

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Ik heb nog een NOLIMIT abbo van scarlet voor 25€/md excl BTW
nu bieden ze hun nieuwe abbo's aan aan 20€/md excl BTW
dit nieuw abbo heeft ook een nolimit ... wat is dan het verschil om niet over te schakelen naar het nieuwe abbo ?
In mijn ogen betaal ik meer voor hetzelfde.

Vriendelijke groeten
Kurt
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Digger schreef:Ik heb nog een NOLIMIT abbo van scarlet voor 25€/md excl BTW
nu bieden ze hun nieuwe abbo's aan aan 20€/md excl BTW
dit nieuw abbo heeft ook een nolimit ... wat is dan het verschil om niet over te schakelen naar het nieuwe abbo ?
In mijn ogen betaal ik meer voor hetzelfde.

Vriendelijke groeten
Kurt
Neen.
1. alle abo's zijn inclusief BTW.
2a. Het vorige abonnement is 19,95 euro per maand voor FUP en 12/1 Mb. Voor raw copper +5 euro. Na het eerste jaar wordt dat 29,95 euro (+eventuele raw copper).
2b. Het nieuwe abonnement dat vandaag gelanceerd wordt kost 20 euro per maand voor 30 GB en 12/1 Mb. Voor raw copper +10 euro. Na 1 jaar blijft de prijs gelijk.

Je hebt nog drie dagen de tijd om in te tekenen op het oude abonnement. Daarna verdwijnt het aanbod voorgoed.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Dat is toch altijd zo, nieuwe klanten krijgen een tijdelijke korting
Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Sasuke schreef:Dat is toch altijd zo, nieuwe klanten krijgen een tijdelijke korting
Grtz,
Sasuke
Tenzij de huidige klant intekent voor een nieuw contract.
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

ahhh okay ... dan blijf ik gewoon mijn huidige nolimit abbo gebruiken.
ik wist niet dat het nieuwe abbo na een jaar dezelfde prijs heeft.

wat bedoel je met
Je hebt nog drie dagen de tijd om in te tekenen op het oude abonnement. Daarna verdwijnt het aanbod voorgoed.
moet ik naar scarlet bellen om mijn huidg nolimt abbo te behouden ? wordt dit niet gewoon stilzwijgend verlengd

vriendelijke groeten
Kurt
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

http://www.astel.be/Scarlet-ADSL-Intern ... jours_3508

Scarlet No Limit verdwijnt en wordt een abonnement met een limiet van 30Gb.
ik dacht, maar ik vergis mij waarschijnlijk, dat belgacom de eerste jaren niets aan de abonnementen mocht veranderen?
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

driesve schreef: ik dacht, maar ik vergis mij waarschijnlijk, dat belgacom de eerste jaren niets aan de abonnementen mocht veranderen?
Ze mochten niets veranderen aan de abonnementen "voor bestaande klanten".
Dat doen ze dan ook niet, bestaande klanten houden hun voorwaarden van voorheen (mits ze niets aan hun abonnement veranderen).
Ik vermoed dat na verloop van die eerste jaren ook de oude abonnementen zullen gelijkschakeld worden. Als die ook naar 30 Gb limiet gaan, zal dat de dag zijn dat ik bij Scarlet wegga. Spijtig, want voor de rest ben ik tevreden van deze provider.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik meen mij te herinneren dat ze de eerste vijf jaar na de overname niets mochten veranderen aan de bestaande abbo's.Deze vijf jaar begint te tellen na de eigenlijke overname van Scarlet door Belgacom.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

bestaande abo's niet nee. en huidige klanten verliezen hun abonnement niet.
Ze mogen natuurlijk wel nieuwe producten lanceren...
Everything that has a beginning has an end.
RL
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 okt 2008, 23:28
Contacteer:

fluppie schreef:Ik meen mij te herinneren dat ze de eerste vijf jaar na de overname niets mochten veranderen aan de bestaande abbo's.Deze vijf jaar begint te tellen na de eigenlijke overname van Scarlet door Belgacom.
Het was drie jaar :)

Van Zdnet:
Zo moet het glasvezelnetwerk van Scarlet verkocht worden en mogen klanten van laatstgenoemde ongeacht hun contractduur overstappen naar een andere aanbieder. Bovendien moet het aanbod van de middelgrote provider drie jaar tegen dezelfde (of betere) voorwaarden beschikbaar blijven.

http://www.zdnet.be/news/94337/belgacom ... overnemen/
Gebruikersavatar
bvanaerde
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2009, 11:33
Locatie: Belgium
Contacteer:

Digger schreef:Ik heb nog een NOLIMIT abbo van scarlet voor 25€/md excl BTW
nu bieden ze hun nieuwe abbo's aan aan 20€/md excl BTW
dit nieuw abbo heeft ook een nolimit ... wat is dan het verschil om niet over te schakelen naar het nieuwe abbo ?
In mijn ogen betaal ik meer voor hetzelfde.
Ik ben (volgens de Scarlet helpdesk) precies de enige die deze stap werkelijk heeft durven zetten :-D
Via de telefoon had men mij verzekerd dat ik zonder problemen kan overstappen naar het nieuwe Scarlet Internet tarief (wat toen nog net het zelfde was als de Scarlet No Limit, maar dan 10 euro goedkoper). Men had mij zelfs verzekerd dat dit geen promotie was voor het eerste jaar, maar het effectieve tarief voor elk jaar.

Wat blijkt achteraf? Dit hadden ze nooit mogen toezeggen... en nu zijn ze het hogerop aan het bespreken wat ze nu met mijn "geval" gaan doen :-D
Dat komt ervan, als Scarlet hun helpdesk medewerkers niet goed inlicht over de nieuwe tarieven... :wink:

Voor wie goesting heeft om het hele verhaal eens na te lezen, deze kan je vinden op het tik forum.
(aan de userbase mods: als jullie deze manier van linken niet graag zien, feel free to remove)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

RL schreef: Het was drie jaar :)

Van Zdnet:
Bovendien moet het aanbod van de middelgrote provider drie jaar tegen dezelfde (of betere) voorwaarden beschikbaar blijven.
Het enigste probleem is dat het "no limit" abonnement NA de overname door Belgacom is gekomen. Dus volgens mij mogen ze de voorwaarden van vandaag op morgen veranderen...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Juist,ik geloof dat het'vroegere ' One abbo' het belangrijkste abbo was van scarlet toen,met onbeperkt bellen naar vaste toestellen in Belgie en de 100 gb volume,dit voor 51,9€.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

fluppie schreef:Juist,ik geloof dat het'vroegere ' One abbo' het belangrijkste abbo was van scarlet toen,met onbeperkt bellen naar vaste toestellen in Belgie en de 100 gb volume,dit voor 51,9€.
Yep, ik zelf heb dit abbo sinds aug 2007
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”