hallo,
ik heb cityconnect,maar vind op hun website niets terug over servers draaien?
mag je een server draaien?
de upload is onbeperkt? hoe komt dat? dit moedigd toch aan om servers te draaien?
groeten,
dommel cityconnect(vast ip)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je moet de algemene voorwaarden eens lezen. Je weet wel, die papieren die je normaal ondertekent hebt, daarin staat alles vermeld.ben2660 schreef:hallo,
ik heb cityconnect,maar vind op hun website niets terug over servers draaien?
mag je een server draaien?
de upload is onbeperkt? hoe komt dat? dit moedigd toch aan om servers te draaien?
groeten,
-
- Erelid
Dat is een retoritsche vraag zeker?gr4vity schreef:...Wat is er mis met een server draaien dat je dit zo uitzonderlijk vind?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik vermoed dat ben2660 de situatie van een jaar of 10 geleden in z'n hoofd heeft,
toen stond in vrijwel alle leveringsvoorwaarden van providers in België dat servers verboden waren.
(ik was stout, deed het toch...)
toen stond in vrijwel alle leveringsvoorwaarden van providers in België dat servers verboden waren.
inderdaad ik vind dit gek...waarom,?Limburg schreef:Ik vermoed dat ben2660 de situatie van een jaar of 10 geleden in z'n hoofd heeft,
een server draaien mag en bij dommel is de upload onbeperkt...
dus als ik zo maandelijks 100 gb verscheep kan dat geen kwaad???
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Er zijn er die maandelijks tot 500 GB en meer verschepen (download dan). Ik zie niet in waarom dat dan ook niet zou mogen in upload.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
ja maar cityconnect lite heeft maar een volume van 30 GB down... wel onbeperkt up maja wa is onbeperkt heGoztow schreef:Er zijn er die maandelijks tot 500 GB en meer verschepen (download dan). Ik zie niet in waarom dat dan ook niet zou mogen in upload.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Onbeperkt is bij Dommel onbeperkt. Bij het CityConnect Lite abo zal dat louter en alleen afhangen van uw maximale uploadsnelheid (theoretisch (excl. overhead): 3Mbps = 384KB/s = ~31GB/dag = ~930GB/maand).ben2660 schreef:maja wa is onbeperkt he
ooh. shiny.
-
- Erelid
Volgens de Dommel website heeft elk product een vast IP.cloink schreef:Onbeperkt is bij Dommel onbeperkt. Bij het CityConnect Lite abo zal dat louter en alleen afhangen van uw maximale uploadsnelheid (theoretisch (excl. overhead): 3Mbps = 384KB/s = ~31GB/dag = ~930GB/maand).ben2660 schreef:maja wa is onbeperkt he
http://www.dommel.com/nl/adsl/adsl2.php?cust=home