De mail en de website zijn down sinds deze morgen 8u00.
De server heeft het waarschijnlijk weer eens begeven. Clustering mensen clustering .
webmail.dommel.be down
Hier werkt mail en news ook niet wanneer ik OpenDNS gebruik, maar wanneer ik de DNS servers van Dommel gebruik, werkt het wel.
edit: blijkbaar werkt het terug, Dommel blijft zonder nieuws hierover.
edit: blijkbaar werkt het terug, Dommel blijft zonder nieuws hierover.
Laatst gewijzigd door kamagurka 23 apr 2009, 16:05, in totaal 2 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
mail werkt, news niet - gebruik OpenDNS
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter
Ik was vroeger bij Telenet en ik had ook mijn mailbox bij Telenet. Ik ben veranderd naar Dommel en ik was mijn mailbox kwijt. Nu heb ik mijn mail bij Gmail en iedereen kan de bomen in, want ik kan nu veranderen van provider zoveel ik wil. Bovendien is de mailbox van Gmail verre superieur aan die van Dommel.rottekop schreef:Ik heb dat eens in de gaten gehouden en het is blijkbaar iedere maandag voormiddag dat de webmail plat ligt. Ook nu ligt die weer plat.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
1. Gmailrogelsanchez schreef:Ik was vroeger bij Telenet en ik had ook mijn mailbox bij Telenet. Ik ben veranderd naar Dommel en ik was mijn mailbox kwijt. Nu heb ik mijn mail bij Gmail en iedereen kan de bomen in, want ik kan nu veranderen van provider zoveel ik wil. Bovendien is de mailbox van Gmail verre superieur aan die van Dommel.rottekop schreef:Ik heb dat eens in de gaten gehouden en het is blijkbaar iedere maandag voormiddag dat de webmail plat ligt. Ook nu ligt die weer plat.
2. Hotmail
3. Yahoo mail
...
1130 Dommel Mail
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 40 keer
Momenteel gaat de webmail weer niet. Ook mijn .be freedomain en webspace werken niet meer... Ik moet nog gaan geloven dat het iedere maandag voormiddag is
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Inderdaadjoriz schreef:Momenteel gaat de webmail weer niet. Ook mijn .be freedomain en webspace werken niet meer... Ik moet nog gaan geloven dat het iedere maandag voormiddag is
Vorige week was het ook prijs maar voor 7.30 werkte het nog en daarna weer plat.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Zondag komt de kuisvrouw en dan trekt die de stekker uitjoriz schreef:Momenteel gaat de webmail weer niet. Ook mijn .be freedomain en webspace werken niet meer... Ik moet nog gaan geloven dat het iedere maandag voormiddag is
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Ah ja he, ze heeft een prise nodig voor haar stofzuigertexarcanaa schreef:Zondag komt de kuisvrouw en dan trekt die de stekker uitjoriz schreef:Momenteel gaat de webmail weer niet. Ook mijn .be freedomain en webspace werken niet meer... Ik moet nog gaan geloven dat het iedere maandag voormiddag is