Ik denk het wel want die Sagem heeft ook een aansluiting voor digitale TV.MisterX334 schreef:Ik heb een eminent adsl2+ modem,zal die ook vervangen worden?
Nieuwe Scarlet Abonnementen
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Die Sagem kan zowel VDSL2 als ADSL2+ aan. Ik vermoed dat ze je al een nieuwe modem hebben gegeven maar nog niet overgezet hebben op het VDSL2-netwerk. Op zich logisch want als dat wel was gebeurd zou je Belgacom TV kunnen krijgen intussen...fluppie schreef:Ik (denk ) dat iedereen die Sagem modem zal krijgen?? (als dig. tv dan verkrijgbaar is,of verkrijgbaar word,is moet deze toch geplaatst worden).
Van een vluggere internet lijn heb ik echter nog niets ondervonden,de speedtest geeft nog altijd een 5,2 mbps,zoals voorheen,messchien word dit na het weekend maar aangepast??
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
amai, en die nieuwe modem is gwoon gratis?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Voor One-klanten is dat eenmalig 50 euro (ipv 80 euro).
- Vladimirke
- Plus Member
Daar is mij anders niets van gezegd. Hier zijn ze hem gewoon komen wisselen.Lord Utopia schreef:Voor One-klanten is dat eenmalig 50 euro (ipv 80 euro).
-
- Erelid
Nieuwe One-klanten bedoelde ik dus.Vladimirke schreef:Daar is mij anders niets van gezegd. Hier zijn ze hem gewoon komen wisselen.Lord Utopia schreef:Voor One-klanten is dat eenmalig 50 euro (ipv 80 euro).
- Vladimirke
- Plus Member
Ik dacht het wel.Lord Utopia schreef:Nieuwe One-klanten bedoelde ik dus.Vladimirke schreef:Daar is mij anders niets van gezegd. Hier zijn ze hem gewoon komen wisselen.Lord Utopia schreef:Voor One-klanten is dat eenmalig 50 euro (ipv 80 euro).
-
- Plus Member
Dus die nieuwe modem is alleen voor one-klanten en niet voor no limit klanten?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Ik neem aan dat Belgacom nog geen no-limit klanten op hun VDSL2+ zal willen, want anders hadden ze hun TV abonnementen toch ook verzien van een no-limit of tenminste toch een deftige limiet ipv maar 30GB...MisterX334 schreef:Dus die nieuwe modem is alleen voor one-klanten en niet voor no limit klanten?
-
- Elite Poster
Waarom hebben ze dan de limiet van 100GB naar 30GB verlaagd van hun One abonnement? De no limit zal ook wel naar 30GB gaat binnekort zoals hier gezegd wordt.gr4vity schreef:Waarom zouden ze wel geen no-limit klanten willen? Die capaciteit is er wel degelijk hoor
Ik denk dat de verkoop van extra dataverkeer een beperkte maar leuke extra bron van inkomsten is. Het beperkt vooral hun investeringskosten in extra capaciteit.
- Koerskemel
- Plus Member
Ik denk dat uiteindelijk dat ook wel weer verhoogt.
Maar Belgacom kennende zijn ze nooit de eerste om die stap weer te zetten, de andere providers zullen als eerste hun all-in-pakket limiten moet verhogen.
Maar Belgacom kennende zijn ze nooit de eerste om die stap weer te zetten, de andere providers zullen als eerste hun all-in-pakket limiten moet verhogen.
Internet + Telefonie: Sagem F@ST 3464 + Linksys EA6700 + Scarlet ONE
GSM: HTC One + Proximus Smart+ 25 + 4G Option.
GSM: HTC One + Proximus Smart+ 25 + 4G Option.
Terug verandering op webside de internet unlimeted (met fup) zonder telefoon en dtv is ook verdwenen en ook gewoon 30GB download geworden.
Dus scarlet is voor mij nu volledig verleden tijd tot dat er tteru iets de goede kant uit verandert, maar dat zalwel eventjes duren.
Dus voor vdsl2 gebruikers gelijk ik ( te ver van centrale) is er enkel nog belgacom( met generation internet 100GB voorlopig zit ik nog met 50Gb van vorig jaar ) en dommel maar omschakeling kost monenteel nog wat veel(heb modem maar moet toch bij bestellen nieuwe kopen).
Hoop dat er van uit belgacom hoek een aanbod met internet plus snelheid en wat meer als 100Gb download komt binnen een aantal maanden?????
Dus scarlet is voor mij nu volledig verleden tijd tot dat er tteru iets de goede kant uit verandert, maar dat zalwel eventjes duren.
Dus voor vdsl2 gebruikers gelijk ik ( te ver van centrale) is er enkel nog belgacom( met generation internet 100GB voorlopig zit ik nog met 50Gb van vorig jaar ) en dommel maar omschakeling kost monenteel nog wat veel(heb modem maar moet toch bij bestellen nieuwe kopen).
Hoop dat er van uit belgacom hoek een aanbod met internet plus snelheid en wat meer als 100Gb download komt binnen een aantal maanden?????
-
- Elite Poster
Het "No Limit" abonnement is inderdaad verdwenen. Zou me niet verwonderen zou de FUP binnekort ook nog strenger worden toegepast... Zal al maar stilaan uitkijken naar een andere provider...
Euh ? Dus theoretisch gezien kunnen hier in mijn gemeente geen mensen bij Scarlet aankloppen gezien VDSL2 niet beschikbaar is ? Commercieel gezien een goeie zet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Het is zo,maar ja,sommige gebieden zijn nu eenmaal veel intressanter dan andere,de bevolkingsdichtheid (potentiele klanten)zal wel een grote rol spelen,de gebieden waar minder mensen wonen zullen weer als laatste aan bod komen.
Ik vraag mij ook af of het nieuwe One abbo. van Scarlet niet zal gebruikt worden om in Brussel zo veel mogelijk klanten te winnen,want anders zal Belgacom zelf daar niet veel kunnen aanvangen,aangezien La Numericable ook een zeer intressant aanbod heeft daar.
Ik vraag mij ook af of het nieuwe One abbo. van Scarlet niet zal gebruikt worden om in Brussel zo veel mogelijk klanten te winnen,want anders zal Belgacom zelf daar niet veel kunnen aanvangen,aangezien La Numericable ook een zeer intressant aanbod heeft daar.
-
- Plus Member
Als ik nu zou overstappen van mijn huidig no limit abo (35e/m) naar internet plus digitv plus tel voor 50e/m.
Behoud ik dan mijn fup?
Behoud ik dan mijn fup?
Ik heb een vermoeden dat ze je op 30GB/maand zullen willen zetten maar je kan het beste eens bellen.
-
- Erelid
Neen. Tenzij je voordien One had. Dan zou je 100 GB kunnen behouden.MisterX334 schreef:Als ik nu zou overstappen van mijn huidig no limit abo (35e/m) naar internet plus digitv plus tel voor 50e/m.
Behoud ik dan mijn fup?
-
- Plus Member
Dan hoeft het niet, 30GB is mij iets te weinig
-
- Plus Member
Ze moeten echt een beetje duidelijkheid brengen hoor
-
- Elite Poster
Inderdaad,vind ik ook,ik heb nog het oude One abbo (tel & internet voor een goede 50€) en ga voorlopig niets veranderen, ben echt wel bang van mijn 100 gb per maand te verliezen,ik raad alvast aan iedereen aan die ook in dezelfde situatie zit,om niets te doen tot er (veel) meer duidelijkheid komt,vooal op de site zelf.
Bestaande klanten tasten hier volledig in het duister.
-
- Erelid
Als jij verandert naar de nieuwe One, krijg je 100 GB + 12/1 Mbps + gratis digitale tv voor 50 euro. Ik begrijp niet waarover je bang bent.fluppie schreef:Inderdaad,vind ik ook,ik heb nog het oude One abbo (tel & internet voor een goede 50€) en ga voorlopig niets veranderen, ben echt wel bang van mijn 100 gb per maand te verliezen,ik raad alvast aan iedereen aan die ook in dezelfde situatie zit,om niets te doen tot er (veel) meer duidelijkheid komt,vooal op de site zelf.
http://www.scarlet.be/nl/mailing_one/
-
- Pro Member
mij lijkt het toch duidelijk
gewoon onbeperkt internet 19.95€
internet one 50€ met datalimiet van 30gb en digitale tv
mensen die al internet one hadden hebben 100 gb datalimiet en digitale tv voor 50 €
mensen die al internet one hadden hebben 100 gb datalimiet en digitale tv voor 50 €
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 3500 TMF
En als je de digitale tv er niet bij pakt krijg je 10 Euro korting. Dat heeft verder geen invloed op de andere zaken.Lord Utopia schreef:Als jij verandert naar de nieuwe One, krijg je 100 GB + 12/1 Mbps + gratis digitale tv voor 50 euro. Ik begrijp niet waarover je bang bent.fluppie schreef:Inderdaad,vind ik ook,ik heb nog het oude One abbo (tel & internet voor een goede 50€) en ga voorlopig niets veranderen, ben echt wel bang van mijn 100 gb per maand te verliezen,ik raad alvast aan iedereen aan die ook in dezelfde situatie zit,om niets te doen tot er (veel) meer duidelijkheid komt,vooal op de site zelf.
http://www.scarlet.be/nl/mailing_one/
Bij mij komen ze op 20 oktober langs om mijn One op VDSL2 over te zetten zonder digitale tv. Enige wat er voor mij verandert is de snelheid en die 10 euro korting. Ik ben dan wel het onbeperkt bellen in de piekuren kwijt maar ik kan dat voor 5 euro weer terugkrijgen. Ik vind dit dus geen slechte zaak.
-
- Plus Member
proximusboy schreef:mij lijkt het toch duidelijk
Moest ik mijn fup behouden na het overstappen naar Scarlet Triple play zou ik het zeker doen. Maar 30GB, no way n
EDIT: even een vraagje, als bij telenet betaal je 160e/j aan kabelkosten voor DTV, is dat ook zo bij belgacom?
-
- Pro Member
die krijg je zogezegd gratis bij belgacom als je minstens 2 produkten hebt.
Maar infeite kan iedereen zeggen dat het gratis is
want als je de shakekorting bekijkt ja dan is je tv ook voor sommige abos gratis en heb je nog over
Maar infeite kan iedereen zeggen dat het gratis is
want als je de shakekorting bekijkt ja dan is je tv ook voor sommige abos gratis en heb je nog over
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 3500 TMF
nokia 3500 TMF
-
- Elite Poster
Hier is het blijkbaar niet zo simpel,eerst bellen ze mij op,komen de nieuwe sagem moden instaleren,ik krijg daarna te horen dat ik nog niet aansluitbaar ben voor dig. tv hier,en ik zit nu nog steeds op een 6 mbps lijn.proximusboy schreef:mij lijkt het toch duidelijk
Het enige wat ik dus zou kunnen doen is overstappen op het abbo One voor 40€.
-
- Erelid
Neen. Scarlet One = 50 euro = 50 euro. Daar komen geen kabelkosten bij.MisterX334 schreef: Moest ik mijn fup behouden na het overstappen naar Scarlet Triple play zou ik het zeker doen. Maar 30GB, no way n
EDIT: even een vraagje, als bij telenet betaal je 160e/j aan kabelkosten voor DTV, is dat ook zo bij belgacom?
Zelfde bij Belgacom voor de meeste packs. Enkel bij de goedkoopste packs moet je een classic line nemen.
-
- Elite Poster
Wat de kabelkosten betreft,deze zijn blijkbaar niet overal hetzelfde,ik heb daarnet op onze factuur gekeken,(toevallig)en deze bedraagd hier 175€ per jaar (ik weet dat op de Scarlet site staat 160€ per jaar).
Ik wist niet dat dit zoveel kon verschillen,ik woon in zone 09,kanaalzone Gent,(Regio Wachtebeke-Lochristi)
Ik wist niet dat dit zoveel kon verschillen,ik woon in zone 09,kanaalzone Gent,(Regio Wachtebeke-Lochristi)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Die extra kabelkosten maakt Telenet echt wel duur hoor, Belgacom en Scarlet hebben dit goed gezien. Beiden blijven met hun prijs onder de maandelijkse kost van de kabel.Lord Utopia schreef:Neen. Scarlet One = 50 euro = 50 euro. Daar komen geen kabelkosten bij.MisterX334 schreef: Moest ik mijn fup behouden na het overstappen naar Scarlet Triple play zou ik het zeker doen. Maar 30GB, no way n
Zelfde bij Belgacom voor de meeste packs. Enkel bij de goedkoopste packs moet je een classic line nemen.
Ik blijf erbij Telenet heeft met hun "+" gamma een kemel geschoten van jewelste en maakt het hiermee de Belgacom/Scarlet wel heel gemakkelijk 'de paplepel in de mond geven".
Die + is gewoon een verdoken prijsverhoging van 10% in tijden van deflatie.
Ik ben net terug van een familiebezoekje in Spanje, een vergelijkbaar triple play abo met HDTV kost daar amper €35, zonder limieten en zonder verplichte hardwarekeuze.
Ik ben net terug van een familiebezoekje in Spanje, een vergelijkbaar triple play abo met HDTV kost daar amper €35, zonder limieten en zonder verplichte hardwarekeuze.
-
- Plus Member
Heb het eens gevraagd aan Scarlet, benieuwd wat ze antwoordenMisterX334 schreef:Als ik nu zou overstappen van mijn huidig no limit abo (35e/m) naar internet plus digitv plus tel voor 50e/m.
Behoud ik dan mijn fup?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik ben er zeker van dat het antwoord een dikke nee zal zijn. Je schakelt over naar een nieuw product, dus ze zijn niet verplicht om de 'oude voorwaarden' te hanteren.MisterX334 schreef:Heb het eens gevraagd aan Scarlet, benieuwd wat ze antwoordenMisterX334 schreef:Als ik nu zou overstappen van mijn huidig no limit abo (35e/m) naar internet plus digitv plus tel voor 50e/m.
Behoud ik dan mijn fup?
-
- Erelid
Dat gaat ook een neen worden. 't Is al 100 keer uitgelegd.Uzzi schreef:
Ik ben er zeker van dat het antwoord een dikke nee zal zijn. Je schakelt over naar een nieuw product, dus ze zijn niet verplicht om de 'oude voorwaarden' te hanteren.
-
- Plus Member
Gisteren in de morgend, belden ze me of ik het nieuwe Scarlet one abo wilde. Omdat ik het probeerde te bestellen op mijnscarlet ( deed ik eigenlijk niet ik was gewoon aan het kijken wat het inhield).Uzzi schreef:Ik ben er zeker van dat het antwoord een dikke nee zal zijn. Je schakelt over naar een nieuw product, dus ze zijn niet verplicht om de 'oude voorwaarden' te hanteren.MisterX334 schreef:Heb het eens gevraagd aan Scarlet, benieuwd wat ze antwoordenMisterX334 schreef:Als ik nu zou overstappen van mijn huidig no limit abo (35e/m) naar internet plus digitv plus tel voor 50e/m.
Behoud ik dan mijn fup?
En nu zou ik wel willen overstappen met als voorwaarde dat ze mijn fup behouden of tenminste 100GB, misschien geven ze toe
Je kan het altijd proberen.