Hallo, is het mogelijk om bij Homeconnect ipv ADSL VDSL te verkijgen (de speedconnect speeds)? Uiteraard met andere router/modem die ook VOIP ondersteunt voor de telefonie zoals bij Homeconnect.
Het zit namelijk zo dat ik buiten de ADSL2 zone woon en de VDSL speeds hoger liggen dan de ADSL speeds.
greets,
Gilles
VDSL bij Homeconnect?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En of daar wel interesse in gaat zijn. De klanten die het voorbije jaar problemen hebben gehad, ik denk niet dat die mensen hun vertrouwen in Homeconnect VDLS2 gaan steken.
Het zou wel eens goed kunnen dat ze niet gaan investeren in zoiets.
Het zou wel eens goed kunnen dat ze niet gaan investeren in zoiets.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik geloof wel dat HomeConnect VDSL2 er zal komen.
(Dacht ergens gelezen of gehoord te hebben, dat men daarmee bezig was).
Vraag is alleen wanneer... Kan gerust nog een jaar of langer duren.
(Dacht ergens gelezen of gehoord te hebben, dat men daarmee bezig was).
Vraag is alleen wanneer... Kan gerust nog een jaar of langer duren.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ondersteunen die Siemens modems de VDSL2 standaard ?gr4vity schreef:Persoonlijk denk ik niet dat het er komt. De siemens modems zijn geen door Belgacom goedgekeurde toestellen en worden daardoor niet toegelaten op het VDSL2 netwerk.
valt onze telefonie ook weg het_rEuTeL_ schreef:opzeggen en vdsl bestellen, dat is de enige manier
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
zout het niet gewoon mogelijk zijn om een combinatie te maken met een VDSL2 router en dan een VOIP station zoals http://gigaset.com/shc/0,1935,nl_nl_0_1 ... rN,00.html bv
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Er bestaan diverse gigasets/ip die aansluitbaar zijn. Deze is een beetje ongelukkig voorbeeld omdat het ook een router is.Waggel schreef:valt onze telefonie ook weg het_rEuTeL_ schreef:opzeggen en vdsl bestellen, dat is de enige manier
zout het niet gewoon mogelijk zijn om een combinatie te maken met een VDSL2 router en dan een VOIP station zoals http://gigaset.com/shc/0,1935,nl_nl_0_1 ... rN,00.html bv
In het verplichte Thomson modem van dommel voor vdsl2 zit trouwens al VOIP hardware met twee telefoonaansluitingen.
Begrijp eigenlijk niet waarom met behoud van nummer dit niet op vdsl2 bij Dommel te gebruiken is.
Misschien een eis van Belgacom? Bel Dommel er eens over. (of stel support een vraag)
Dat homeconnect zonder prijsverhoging over vdsl2 zal gaan draaien acht ik onwaarschijnlijk, immers Belgacom zal, terecht, ook een hogere prijs vragen voor het gebruik van z'n vdsl2 infrastructuur.
de Speedconnect (vdsl) en de netconnect (adsl) hebben dezelfde prijs als Homeconnect, terwijl homeconnect nog telefonie levert dus denk niet dat er een prijs verhoging zou van komen, tenzij het inderdaad een eis is van belgacom. En ik zal zeker eens dommel contacteren over deze mogelijkheid.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
En ? Weet iemand al iets meer ?
Ik zou het wel jammer vinden, moest ik met HomeConnect niet op VDSL2 geraken.
Meteen heb ik dit niet nodig. Maar binnen een jaar of twee, zou ik wel graag overschakelen.
Ik zou het wel jammer vinden, moest ik met HomeConnect niet op VDSL2 geraken.
Meteen heb ik dit niet nodig. Maar binnen een jaar of twee, zou ik wel graag overschakelen.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).