Ik wil echt bij TELE2 blijven daar ik hier echt tevreden van ben van in het begin maar die upgrade mag iets sneller. Maar .... ik heb geduld.

De prijs was voor mij ook een van de redenen om naar Tele2 te komen, ik heb er dus een 12 Mbps gehad maar nu om één of andere reden (BGC?) heeft men mij moeten terugzetten naar een 5 Mbps profiel, dus ik ben eens beginnen rondkijken.Rke schreef:Was te denken he!! Djeezes... En das weer typisch T2 dat ze dit ook aan de klanten laten weten! NOT![]()
Enige dat me op dit moment nog daar houdt is de prijs... Ma das ook alles!
Hoi, kan je me per prive bericht jou gegevens een sturen? Dan neem ik een kijkje.eclectic schreef:dag surfers,
ik heb als newbie geen zin om een nieuw topic op te starten voor mijn probleem, temeer daar even rondlezen me geleerd heeft dat ik niet alleen ben met mijn probleem.
wij zijn sinds jaren tele2 klant, en afgezien van het af en toe uitvallen van de telefoonverbinding heb ik weinig klagen. ergens in maart of april had ik ook de verhoging naar 12MB-snelheid aangevraagd, online, en dat kon. na vele maanden had ik de hoop al opgegeven en dacht 'so what', tot ik vorige dinsdag een mail kreeg: bravo, u surft nu sneller, veel plezier.
MAAR: ik moest die mail op het werk lezen via de webmail. want de dag ervoor lag onze telefoonlijn én internet plat. ik dacht dat het een tijdelijk probleem zou zijn - maar de dinsdagavond was er nog niets veranderd thuis. kabels eruit, erin, modem heropgestart - geen resultaat. dan maar gebeld naar de helpdesk op woensdag (nadat ik op het werk het telnr kon opzoeken), moest ik 's avonds thuis terugbellen want ze moesten weten welke lichtjes van de modem brandden. bel ik 's avonds terug met de gsm - blijkt de (vriendelijke) stem aan de helpdesk vanop afstand te kunnen zien welke lichtjes branden... na ja, geen klagen, vrijdagvoormiddag zou er een technicus langskomen.
die is vrijdag alles komen bekijken, bij ons is alles oké, volgens hem (dixit mijn allerliefste, ik was niet thuis) lag het aan de afstand tot de centrale (3 km zei hij), en zou men ons van 12 terug op 4 MB snelheid zetten. maar dat zou belgacom moeten doen, en nu vrees ik dat ons probleem niet eerstdaags opgelost zal raken. als er vanavond nog steeds geen leven inzit, zal ik maar nog eens bellen naar de helpdesk.
iemand gelijkaardige verhalen? ik weet goed dat jullie niet kunnen helpen, lees het als een waarschuwing mocht je willen overschakelen naar 12MB. Ik besef niet waarom tele2 dan toch de omschakeling gedaan heeft indien de reden van falen (afstand tot de centrale) juist is en zo voorspelbaar...
Alvast bedankt 320i,mijn gegevens zijn al onderweg.320i schreef:@eclectic: jij krijgt van mij zodadelijk een privé berichtje terug
@home200: ik ben nog aan het kijken voor enkele UB'ers, indien je mij jou gegevens bezorgd bekijk ik dit ook even.
@cptKangaroo: het erge is dat mensen zoals home200 etc wel degelijk perfect hun sync halen op 12Mb, maar snelheidsgewijs niet...
@all: iedereen dat 12Mb heeft gekregen en de trage snelheden ervaart krijgt misschien niet continue terugkoppeling van mij, maar zij die me al beter kennen weten dat ik jullie niet vergeet
Zoals in PB ook verstuurd naar home200:home200 schreef:Alvast bedankt 320i,mijn gegevens zijn al onderweg.320i schreef:@eclectic: jij krijgt van mij zodadelijk een privé berichtje terug
@home200: ik ben nog aan het kijken voor enkele UB'ers, indien je mij jou gegevens bezorgd bekijk ik dit ook even.
@cptKangaroo: het erge is dat mensen zoals home200 etc wel degelijk perfect hun sync halen op 12Mb, maar snelheidsgewijs niet...
@all: iedereen dat 12Mb heeft gekregen en de trage snelheden ervaart krijgt misschien niet continue terugkoppeling van mij, maar zij die me al beter kennen weten dat ik jullie niet vergeet
Ik heb het hier al eens gezegd, en herhaal het nog eens:iNFERNiS schreef:yuy nog eene.
Communicatie is daar precies erg triestig gesteld.
Mij aanrekenen voor 12Mbit zal wel in orde zijn.
Op zich weigert belgacom onze vraag tot oplevering van 12M als zij niet kunnen garanderen dat signaal te geven.iNFERNiS schreef:Daar nie van, bedoel juist maar dat ze nogal nalatig zijn. Dat bedoelde ik met commmunicatie, het komt over alsof beide partijen elkaar niet opvolgen a la "We hebben alles gedaan langs onze kant, kruis nu maar uw vingers dat die mannen van BGC hun werk doen". Gevolg daarvan is dat de helpdesk mensen ook van niks weten. Toch wel erg dat mensen op een forum moeten gaan dat los staat van tele2 om te kunnen zien wat er scheelt en iets gedaan te krijgen. (wat eigenlijk een luxe is, zonder jou wisten we nog van niks). 12Mbit zitten opleveren zonder eerst te controleren of het wel mogelijk is, is ook maar shady. Zolang ze niet van de klant horen is het blijkbaar voor hun part in orde en weten ze van niks.
Normaal neut ik niet snel, maar het stapelt zich wat op.![]()
Alleszins fantastisch dat je de tijd neemt om de mensen hier te helpen. The world needs more 320i's.