Opzeggen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Narcose
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2007, 13:41

Hi all,

Ik ben momenteel tevreden dommel klant. Ik wil echter binnen enkele maanden verhuizen. Ik zal echter 2 a 3 maanden op een lokatie wonen waar ik niets ben met mijn Dommel account. Het beste lijkt me van alles op te zeggen en daarna de eventuele heractivatiekost te betalen (tegenover de verhuiskosten). Ik heb puur adsl (geen adsl2 of telefonie), gebruik geen van de mailboxen van dommel nog de webspace dus ja.

Anyway ik weet dat een tijd geleden ik hier op dit forum een standaard voorbeeldformulier of voorbeeld opzegbrief had gevonden voor op te zeggen bij dommel. Alleen vind ik er nu blijkbaar alleen voor andere providers. Misschien geef ik de verkeerde zoektermen in. Als iemand me een duwtje zou kunnen geven in de juiste richting zou dit geweldig zijn

Thanks in advance
Fonske45
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 nov 2008, 10:21
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer

Narcose
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2007, 13:41


Had deze website ook al gezien maar dommel staat er niet tussen
toch bedankt
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

De nodige info kan je hier vinden
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
ttts
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2007, 12:34

Pas op met het opzeggen!
Ik heb vorige maand aangetekende brief verzonden dat mijn abonnement afloopt op 27/10 (zoals op de factuur vermeld)
Sinds vandaag hebben ze mij al afgesloten en helpdesk was vriendelijk maar kon niets meer doen ...
GO DOMMEL ... NOT
:bang:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”