Heb het een beetje gehad met dxadsl. Er is pas iemand verhuist, heeft eindelijk haar adsl signaal en ze raakt niet op internet. Nochtans is er niets veranderd geweest in de router.
De modem is een level one FBR-1461A ADSL2+. Ik krijg de snelheden, de ruismarge, lijndemping en uitgangvermogen van de lijn te zien en 1 van die waardes is abnormaal hoog, maar weet niet van buiten welke. ik dacht dat uitgangsvermogen boven de 100 dbm uitkwam. Daarna hebben we een belkin getest en daarmee krijgen we hetzelfde verhaal.
De telefoonaansluiting is in orde, de bekabeling ook, de instellingen zijn normaal ook in orde, dus als iemand weet waar het probleem kan liggen.....
probleem instellingen
- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
- kweezie wabbit
- Plus Member
Je moet op elk telefooncontact een splitter zetten; ook al is geen telefoon of modem op aangesloten.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Bij mij zit er enkel een splitter wanneer er een telefoon/modem is. Anders niet.kweezie wabbit schreef:Je moet op elk telefooncontact een splitter zetten; ook al is geen telefoon of modem op aangesloten.
Heb je dxadsl al eens gecontacteerd? Welke foutmelding krijg je al je op het internet wilt gaan?
- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
het is een raw copper lijn dus een splitter is niet nodig en ook is het niet perse nodig op elk contact een splitter te voorzien indien je nog een telefoonabo hebt tenzij er een telefoon aanhangt 
Het probleem is intussen gevonden. Volgens dxadsl aanvaarde hun servers het wachtwoord niet. Nu heb ik een ander wachtwoord dat ik zo meteen ga proberen en indien het werkt is het probleem opgelost

Het probleem is intussen gevonden. Volgens dxadsl aanvaarde hun servers het wachtwoord niet. Nu heb ik een ander wachtwoord dat ik zo meteen ga proberen en indien het werkt is het probleem opgelost

Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize