devolo powerline's

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
murdock
Member
Member
Twitter: murdockdeechte
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

wat ik eens wil vragen,mijn hd box is verbonden met het net,door middel van twee devolo powerline's avplus 200. Ik heb ook nog twee devolo powerline"s DEVOLO KIT CPL85 HIGHSPEED II maar als ik er eentje van gebruik dan werkt deze niet met de andere die ik heb.
mijn vraag is nu,is dat normaal? en kan je enkel werken met het zelfde type van powerline's?
ik had eerst netgear maar der is eentje van stuk gegaan en vandenborre wou enkel het kapotte vervangen,maar ze verkopen enkel nog devolo en vermits dat per twee is nu kon ik bij betalen,want ze wouden de andere netgear blok niet terug nemen. ik vindt dat niet kunnen en heb dus maar 40 euro betaald,ze maakten me wijs dat het werkte met mijn andere devolo powerline's maar dat klopt niet. De devolo poweline avplus 200 heb ik gekregen toen ik onze nieuwe tv kocht van sony.
wie heeft hier ervaring met powerline's? kan ik de 85 speed laten werken met de 200 plus?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik betwijfel of er een echte standaard is... het zal dus altijd een beetje gokken zijn.

Misschien dat je meer kans hebt als de snelheid hetzelfde is, dan wanneer deze anders is.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”