dommel cityconnect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ben2660
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 jan 2009, 00:49

Beste, moderator
kan u vorige posting van me afsluiten?

Wat betreft mijn verbinding cityconnect.....
ik zat al verschillende dagen te sukkelen omdat ik mijn verbinding niet online kreeg...
vandaag ineens werkt alles(volgens mij stond alles nog niet goed open)

maar met meermaals contact met de dommel helpdesk die me verzekerde dat mijn modem niet kon werken met hun dienst hebben ze een proforma factuur gemaakt voor een modem van hun van (139 euro)
ik heb deze vanmorgend betaald,wat ik dus beter ni had gedaan...

ik heb naar dommel gebeld... en daar zeiden ze me dat ze die aanvraag niet meer konden anuleren...
ik vermelde wel dat deze telefonisch aangevraagt was (14 dagen bedenktijd) ik hoop dat dat geld,? Dommel beweerd dat ik die modem moet aannemen en desnoods verkopen....
Maar dit kan toch niet?

allesinds ik heb vandaag een aangetekende brief gestuurd,dat ik afzie van de aankoop....
kan iemand me vertellen of ik recht heb die modem niet te aanvaarden? helaas wel vandaag betaald)

groetjes,
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ja hebt gelijk. Nu ga je het moeten uitvechten met dommel.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Wettelijk gezien ben je in je recht, dacht ik. Zolang je aangetekend (best met ontvangstbevestiging) binnen de 7 dagen afstand doet van je telefonische aankoop. kijk maar eens voor meer info bij het ministerie van Volksgezondheid.

Maar om Dommel de wet "op te leggen", moet je al redelijk vroeg opstaan :P.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
dmi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 aug 2009, 08:16

belt naar uwen bank en zegt dat ze de betaling moeten annuleren !
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Da's wel mooi, dat ze zeggen dat je een modem met custom firmware maar moet verkopen.
rogelsanchez
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 sep 2009, 08:29

Iedreen heeft het recht zijn aankoop binnen de 7 dagen te annuleren. Het is zelfs wettelijk verplicht dit op elke bestelbon te vermelden, anders is de bestelling gewoon ongeldig. Daar zijn intussen al voldoende rechterlijke uitspraken over geweest.

De beste informatiebron is Test Aankoop (als je lid bent of iemand kent die lid is). Deze website geeft ook wat interssante informatie:
http://www.plusmagazine.be/nl/rechtenge ... aankoop-/2
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”