Sedert begin september heb ik digitale tv bijgenomen bij belgacom (had reeds telefonie + internet plus bij belgacom) - daarom zouden ze me automatisch overschakelen op vdsl2 - heb reeds vele info verkregen, is bij mij beschikbaar ...alleen 't volgende probleem, sedert enkele weken vraag ik om die vdsl2 ook bij me te activeren - ik heb reeds verschillende data gekregen in 't verleden waarbij 't in orde zou zijn....momenteel nog steeds noppes....vandaag kreeg ik terug te horen dat de datum terug verplaatst is naar 1 oktober wat voor mij onaanvaardbaar is (ben een groot downloader...zodoende, momenteel zit ik maar op een adsl lijn (speedoptie niet voor me beschikbaar) en digitale tv vreet meer dan de helft van die bandbreedte, dus om kort te zijn, max downloadspeed (terwijl tv aanstaat) is ca 170kb/sec
Nu is mijn vraag, zijn er nog mensen met die ervaringen (telkens loze beloftes), maw mensen die heel lang moeten wachten hebben voordat ze vdsl2 activeren, bij mij duurt die overgang nu al een veelvoud van "de enkele dagen" wat ze bij belgacom zeggen ...momenteel ben ik redelijk "p*ssed" en indien niet vlug goed nieuws komt overweeg ik "misschien" om belgacom te dumpen...kan dan nog sprake zijn van kontraktbreuk??? volgens mij is 't belgacom die ook niet ten volle hun kontrakt nakomen, ik betaal niet elke maand een plus abonnement om met zo'n belachelijke snelheid te kunnen downloaden. Graag reacties of hulp aub (om dit proces eventueel te kunnen versnellen) want ik begin wat radeloos te worden
duurtijd transfer naar vdsl2
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Neen, dit was in het begin van VDSL2. Ik had reeds BGC TV en Internet over adsl2+ en vroeg er toen italk bij.
Het was zodanig snel gegaan dat ik toen nog geen vdsl2 modem gekregen had en daardoor vast zat .
Het was zodanig snel gegaan dat ik toen nog geen vdsl2 modem gekregen had en daardoor vast zat .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Er wordt geen minimumsnelheid gegarandeerd, dus je kan dit niet aanwenden als reden voor je contractbreuk.huif schreef:..., ik betaal niet elke maand een plus abonnement om met zo'n belachelijke snelheid te kunnen downloaden. ...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Heb reeds 10 keer naar technische dienst en klantendienst gebeld (dit is zeker niet overdreven) en telkens ik 't nieuws hoor dat het weer niks is, maar dat het binnen xtime in orde zal zijn voel ik me weer in de zak gezet. Vroeger zou je mij geen slecht woord horen zeggen over belgacom.......in die drie weken tijd is dit volledig veranderd.......ik kan alleen maar besluiten dat er zowel in de technische als in de klantendienst veel mensen zijn die volgens mij niet echt bekwaam zijn....'t enige waar ze goed in zijn is in hun kalmte te bewaren, maar daar zijn ze zeker over gebrainstormd....ikke daarentegen NIET
[quote="Maglor
Er wordt geen minimumsnelheid gegarandeerd, dus je kan dit niet aanwenden als reden voor je contractbreuk.[/quote]
dan zit de kans er dik in (behalve als 't heel vlug in order komt) dat ik m'n kontrakt netjes zal moeten uitdoen ....zal dan wel adieu belgacom zijn
Er wordt geen minimumsnelheid gegarandeerd, dus je kan dit niet aanwenden als reden voor je contractbreuk.[/quote]
dan zit de kans er dik in (behalve als 't heel vlug in order komt) dat ik m'n kontrakt netjes zal moeten uitdoen ....zal dan wel adieu belgacom zijn
-
- Pro Member
misschien kan een belgacomwinkel u helpen of eva hier
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 3500 TMF
Proximusboy,
zowel eva als de belgacomwinkel heb ik reeds allemaal gehad....die doen waarschijnlijk wel hun best, maar ik heb niet 't gevoel dat ze meer druk op de ketel kunnen steken...die mensen kunnen ook enkel maar navragen over waarom, hoe en wanneer, ....
zowel eva als de belgacomwinkel heb ik reeds allemaal gehad....die doen waarschijnlijk wel hun best, maar ik heb niet 't gevoel dat ze meer druk op de ketel kunnen steken...die mensen kunnen ook enkel maar navragen over waarom, hoe en wanneer, ....
-
- Pro Member
dan zou ik een emai sturen
Mijn ervaring leert me dagg er meer van bekomt
Mijn ervaring leert me dagg er meer van bekomt
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 3500 TMF
nokia 3500 TMF
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Weet je zeker dat die upgrade mogelijk is in je buurt?
Kan je checken op de belgacom site.
Normaal kan je gewoon optie-speed aanvragen en dan wordt je op VDSL2 gezet.
Als het zo lang duurt heb ik het vermoeden dat het nog niet beschikbaar is bij u hoor.
Kan je checken op de belgacom site.
Normaal kan je gewoon optie-speed aanvragen en dan wordt je op VDSL2 gezet.
Als het zo lang duurt heb ik het vermoeden dat het nog niet beschikbaar is bij u hoor.
Een mogelijke reden is dat er laswerken in je straat moeten gebeuren om je te kunnen omschakelen naar vdsl2. (geen geschikt paar voor vdsl2 technologie beschikbaar)
Een lasser moet dan het voetpad open graven om uw telefoonkabel naar het huis op een ander paar aan te sluiten op de kabel in straat.
Vermits lassers steeds schaarser worden zijn er wachttijden en wordt er vermoedelijk voorrang gegeven aan herstellingen van kabels ipv nieuwe aansluitingen wat eigenlijk wel logisch is.
Belgacom zou wel beter mogen communiceren met klant want indien deze werken moeten uitgevoerd worden denk ik wel dat vele klanten niet gaan klagen als ze enkele weken moeten wachten voor deze werken kunnen gebeuren.
Een lasser moet dan het voetpad open graven om uw telefoonkabel naar het huis op een ander paar aan te sluiten op de kabel in straat.
Vermits lassers steeds schaarser worden zijn er wachttijden en wordt er vermoedelijk voorrang gegeven aan herstellingen van kabels ipv nieuwe aansluitingen wat eigenlijk wel logisch is.
Belgacom zou wel beter mogen communiceren met klant want indien deze werken moeten uitgevoerd worden denk ik wel dat vele klanten niet gaan klagen als ze enkele weken moeten wachten voor deze werken kunnen gebeuren.
inderdaad, dan zou ik vanaf de start geweten hebben waar ik stond.....ik zal heel de boel nu maar laten rusten tot 6 oktober, zal dan wel ok zijnStB schreef:Belgacom zou wel beter mogen communiceren met klant want indien deze werken moeten uitgevoerd worden denk ik wel dat vele klanten niet gaan klagen als ze enkele weken moeten wachten voor deze werken kunnen gebeuren.