Vraagje aan de techneuten.
Ik heb momenteel een Scarlet box, met het Scarlet One abbo.
Ik ga binnenkort naar Scarlet One met Belgacom TV. VDSL is mogelijk in mijn straat, dus hoge snelheid.
Zal ik nog online kunnen wanneer het VDSL signaal geactiveerd word? Of zal ik enige tijd zonder internet zitten?
7 Oktober komt namelijk de scarlet technieker pas om de scarletbox en belgacom tv te installeren.
ADSL naar VDSL
Merci voor je antwoord.
Wist zelfs niet dat dit zo snel gaat.
Ben toch blij dat ik niet enkele dagen zonder internet zit.
Heeft iemand trouwens al de nieuwe scarletbox?
Ik vraag me af of deze monteerbaar is tegen de muur of is de scarletbox dezelfde als de b-box2 van belgacom?
Wist zelfs niet dat dit zo snel gaat.
Ben toch blij dat ik niet enkele dagen zonder internet zit.
Heeft iemand trouwens al de nieuwe scarletbox?
Ik vraag me af of deze monteerbaar is tegen de muur of is de scarletbox dezelfde als de b-box2 van belgacom?
Internet + Telefonie: Sagem F@ST 3464 + Linksys EA6700 + Scarlet ONE
GSM: HTC One + Proximus Smart+ 25 + 4G Option.
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Daar heb ik gisteren een topic over gestart.JimmyA schreef:Heeft iemand trouwens al de nieuwe scarletbox?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=48&t=24082
Heb ook even hiervoor gebelt naar Scarlet. Ze is monteerbaar (heeft 2 gaatjes achterin).Vladimirke schreef:JimmyA schreef: Daar heb ik gisteren een topic over gestart.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=48&t=24082
Het VDSL2 Signaal word inderdaad pas geactiveerd na een telefoontje van de technieker op de dag van de installatie.
Volgend de helpdesk kon ik hierdoor tot 2 uur zonder internet/telefoon zitten.
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Klopt en hij wacht zo'n half uur eer er iemand aan de andere kant antwoord.JimmyA schreef:Het VDSL2 Signaal word inderdaad pas geactiveerd na een telefoontje van de technieker op de dag van de installatie.
Almaar goed dat WIJ hem niet moeten betalen per 30min ofzoVladimirke schreef:Klopt en hij wacht zo'n half uur eer er iemand aan de andere kant antwoord.JimmyA schreef:Het VDSL2 Signaal word inderdaad pas geactiveerd na een telefoontje van de technieker op de dag van de installatie.