Vraag Telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
franssen00
Plus Member
Plus Member

Hallo mijn volgende vraag was
ik heb nu al meer als een jaar Dommel homeconnect internet werkt goed enzo.
maar we hebben veel problemen met telefoon stemmen die wegvallen, miss 3 keer in de week dat telefoon niet werkt dus niemand kan ons bereiken of zelf ook niet bellen.
nu was mijn vraag is er een oplossing dat ik het internet kan houden maar telefoon kan afzeggen en dan een apart abonnement kan aanvragen voor telefoon alleen dus niet meer via voip van belgacom of telenet ?

mvg Tony
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

kan je beter bgc classic aanvragen voro telefonie, en netconnect van dommel nemne
franssen00
Plus Member
Plus Member

internet zou ik willen houde van homeconnect onbeperkt en goede snelheid
dus alleen telefoon switchen snapje
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

franssen00 schreef:internet zou ik willen houde van homeconnect onbeperkt en goede snelheid
dus alleen telefoon switchen snapje
je kan toch 3starsnet nemen of andere voip-provider?
franssen00
Plus Member
Plus Member

Je snapt mijn vraag niet denkik

Ik wil mijn internet Behouden van Homeconnect dus modem ook
Maar ik wil een andere telefoonlijn dus Geen Voip meer gewoon een normaal actieve telefoonlijn van belgacom of telenet
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

franssen00 schreef:Je snapt mijn vraag niet denkik

Ik wil mijn internet Behouden van Homeconnect dus modem ook
Maar ik wil een andere telefoonlijn dus Geen Voip meer gewoon een normaal actieve telefoonlijn van belgacom of telenet
ik snap hem wél.....dommel is gewoon niet veel waard op voip gebied, dat lees ik hier toch.....

ik ga hier geen reclame maken, maar zit bij een voip/dsl operator, waar ik echt geen problemen mee heb (wel geen unlimited natuurlijk)

ga je uw homeconnect moeten opzeggen en een gewoon dsl abbo dommel nemen, samen met BGClijn
franssen00
Plus Member
Plus Member

is er geen optie dat ik an homeconnect internet kan houden en toch nog een gewone belgacom lijn kan nemen dus geen ander abonnement ofzo
internet ben ik zeer tevreden over alleen telefoon probleem moet toch simpel kunnen oplossen
ik ga maandag eens bij dommel informeren voor een oplossing kan zo niet blijven duren
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster

franssen00 schreef:ik ga maandag eens bij dommel informeren voor een oplossing kan zo niet blijven duren
veel sterkte toegewenst met Dommel :-D
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

homeconnect behouden als je het niet meer wil gebruiken om te bellen is niet echt interessant. zal duur uitkomen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
franssen00
Plus Member
Plus Member

kun je bij homeconnect gewoon internet niet behouden en alleen de telefoon afzegge of stopzetteb
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

franssen00 schreef:kun je bij homeconnect gewoon internet niet behouden en alleen de telefoon afzegge of stopzetteb
Neen, je zal dan van abonnement moeten wisselen, met de nodige kosten tot gevolg.

Je kan uiteraard - zoals hierboven gezegd - gewoon de telefonie van Dommel niet nuttigen en in de plaats daar van zelf een VOIP-oplossing voorzien of een Belgacom vaste lijn gebruiken. Maar dat gaat dus duur uitkomen...
ooh. shiny.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat lijkt me wel wat topic starter wil. Je kan inderdaad naast de homeconnect een vaste lijn van Telenet (18 € per maand) of van BGC (18 € per maand + installatie van de 2e lijn = eenmalige kost van 135 € of zoiets?) laten installeren. Maar dat komt dan wel heel duur uit.

Beter da netconnect nemen met speedpack (500 GB volume) en op diezelfde lijn een BGC classic lijn.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
franssen00
Plus Member
Plus Member

ja inderdaad dat je het zo beziet maar dan moet ik nieuwe modem kopen wat denk je van
Speedconnect Plus vdsl2 + actieve belgacomtelefoonlijn dus gewoon 1 keer nieuwe modem aanschaffen

gaat het met die apparte belgacom telefoon lijn de problemen weg gaan inverband telefoon problemen zoals bij homeconect voip ?
manu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 4 keer

Goztow schreef:Dat lijkt me wel wat topic starter wil. Je kan inderdaad naast de homeconnect een vaste lijn van Telenet (18 € per maand) ... laten installeren.
Niet vergeten dat er bij Telenet ook nog het kabelabonnement bij komt.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”