Vorige week ene nieuwe proforma gekregen van €15 ivm telefoonkosten van homeconnect:
ik zie data van juli augustus en september.
Ik dacht dat de kosten van juli alreeds betaald waren in de maand augustus, dan kreeg ik nl ook een betaling ivm telefoonkosten.
Tevens heb ik mijn abo op 23 aug opgezegd, maar er zijn nog telefoonkosten aangerekend voor september(telefoon bleef werken en blijkbaar is er dan nog gebeld geweest..).
Moet ik nu dat volledige bedrag betalen,aangezien die van juli volgens mij betaald zijn, en ik geen telefonie meer wou vanaf 23 aug?
*edit: even de vorige factuur erbij gehaald: op 6 aug heb ik betaald voro de gespreken van 7 juli tot 5 aug.
De nieuwe factuur van september begint OPNIEUW bij die 7e juli. Dus volgens dommel zou ik dat nog es opnieuw moeten betalen .
T'is de eerste keer dat ik die telefoonfactuur deftig bekijk en vergelijk, dus wie weet of het wel goed was in't verleden.. Anyways, ze kunnen de hoogsten boom in, want ze hebben die extra maand ook nog niet terugbetaald. In ticket zeggen ze dat ze vandaag gereplied hadden hiervoor, riight. Niets ontvangen natuurlijk, zeveraars dat het zijn.
Telenet ftw
Telefoonkosten
kijk eerst eens in de gespreksspecificatie of het daadwerkelijk dezelfde gesprekken waren.
Helaas presteerd dommel het om later gesprekken te factureren, omdat hun pas later de kosten van andere operators doorkrijgen.
Dit is mij ook al eerder opgevallen, tevens dat er word afgerond in het voordeel van Dommel, gaat wel om een tiende van een cent, maar als ge alle 1 tiendes opteld kom je toch op hogere getallen uit..
helaas is er in belgie geen enkele instantie dit dit controleert, en hier boetes op kan leggen..
maar check eerst effe je specificatie.
grtz.
Helaas presteerd dommel het om later gesprekken te factureren, omdat hun pas later de kosten van andere operators doorkrijgen.
Dit is mij ook al eerder opgevallen, tevens dat er word afgerond in het voordeel van Dommel, gaat wel om een tiende van een cent, maar als ge alle 1 tiendes opteld kom je toch op hogere getallen uit..
helaas is er in belgie geen enkele instantie dit dit controleert, en hier boetes op kan leggen..
maar check eerst effe je specificatie.
grtz.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Sorry maar dat is gewoon onzin .tjahhh schreef:Helaas presteerd dommel het om later gesprekken te factureren, omdat hun pas later de kosten van andere operators doorkrijgen.
Op het moment van het teleoongesprek zelf weten ze exact wat het kost.
Ik kan het zelfs zien terwijl ik aan het bellen ben .
ja dan kan jij dat zien inderdaad, maar je kan helaas niet zien hoe het process daarachterloopt.
Hun dienen de gesprekken in bij de andere operators, en sommigen nummers hebben een ander tarief, of staan anders ingesteld.
Waardoor ze later pas de tarieven binnenkrijgen. het zou inmiddels zijn opgelost.
maargoed neit om ze te verdedigen, want ze hadden zelf direct harder moeten zijn om die tarieven tijdig binnen te krijgen.
maar het voornaamste was dat ie zijn gespreksspecificatie even nakijkt(en soms ook even de tarieven van de website vergelijkt).
Hun dienen de gesprekken in bij de andere operators, en sommigen nummers hebben een ander tarief, of staan anders ingesteld.
Waardoor ze later pas de tarieven binnenkrijgen. het zou inmiddels zijn opgelost.
maargoed neit om ze te verdedigen, want ze hadden zelf direct harder moeten zijn om die tarieven tijdig binnen te krijgen.
maar het voornaamste was dat ie zijn gespreksspecificatie even nakijkt(en soms ook even de tarieven van de website vergelijkt).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Pure nonsens .tjahhh schreef:Hun dienen de gesprekken in bij de andere operators, en sommigen nummers hebben een ander tarief, of staan anders ingesteld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
we spreken hier niet over wisselkoers. Bedrijven hebben bepaalde tarieven (formules) met elkaar.tjahhh schreef:ja dan kan jij dat zien inderdaad, maar je kan helaas niet zien hoe het process daarachterloopt.
Het kan natuurlijk dat hun helpdesk dat aan u heeft verteld
Het is wel degelijk dubbel aangerekend. Ze zijn zelfs te LUI om zelf de telefoonfacturen erbij te nemen, ik moet ze doorsturen via mail... Na 23aug(opzeg HC) waren er ook nog enkele gesprekken. Zou ik deze moeten betalen aangezien HC afliep op 23 aug, maar toch nog tijdje actief bleef?
Btw ook nog een reply gehad van ombudsdienst, zo'n lachertje:
Standpunt van Schedom Dommel:
Deze klant kan zonder problemen gebruik maken van zijn telefonie. Hij is momenteel nog steeds klant bij
ons en er zijn geen verdere vermeldingen geweest van problemen met telefonie.
Deze case mag dus gesloten worden.
Btw ook nog een reply gehad van ombudsdienst, zo'n lachertje:
Standpunt van Schedom Dommel:
Deze klant kan zonder problemen gebruik maken van zijn telefonie. Hij is momenteel nog steeds klant bij
ons en er zijn geen verdere vermeldingen geweest van problemen met telefonie.
Deze case mag dus gesloten worden.