Dommel aan 6 mbit/s?
Ja, bij gingen ze anderhalve week ook kijken of het kon en heb sindsdien niets meer er van gehoord.
Alhoewel het via hun website wel zou kunnen.
Heb terjuist zelfs even naar hun willen bellen,
maar als ik technishe dienst vraag krijg ik :"Het volgende nummer is niet bereikbaar"
:s
Alhoewel het via hun website wel zou kunnen.
Heb terjuist zelfs even naar hun willen bellen,
maar als ik technishe dienst vraag krijg ik :"Het volgende nummer is niet bereikbaar"
:s
-
- Elite Poster
- Berichten: 757
- Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Heb op mijn ticket van 17 augustus eindelijk antwoord gekregen, ik moest mijn telefoonnummer en adres vermelden. Ze kunnen dit toch te weten komen via je email-adres? :s Maja, hopelijk hierna sneller antwoord ... Heb ondertussen wel een ander ticket geopend, zal daar verwijzen naar dit ticket.
idd ik moest ook dit doen van ze ->Gelieve ons in reply uw telefoonnummer (domeinnaam) en installatie adres te voorzien. Wij voeren de aanpassing, indien mogelijk, zo snel mogelijk voor u uit!
dus hopelijk binnekort een beetje sneller....
dus hopelijk binnekort een beetje sneller....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Geachte,
We hebben een test op uw lijn uitgevoerd.
Waaruit blijkt dat alles goed werkt.
De lijn is verhoogd naar 6mbps
Technical support Schedom nv/sa
best regards,
met vriendelijke groeten,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
het internet heeft een 5tal uurtjes platgelegen voor de rest ben ik tevreden...
-
- Elite Poster
- Berichten: 757
- Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Jep, helemaal hetzelfde bij mij... Wat bedoelen ze eigenlijk met die "domeinnaam"?efm schreef:idd ik moest ook dit doen van ze ->Gelieve ons in reply uw telefoonnummer (domeinnaam) en installatie adres te voorzien. Wij voeren de aanpassing, indien mogelijk, zo snel mogelijk voor u uit!
dus hopelijk binnekort een beetje sneller....
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 3 keer
dannyict schreef:Nog iemand reactie gekregen van Dommel voor de overschakeling? Mijn ticket is reeds van 28 aug en ze gaan het zo snel mogelijk oplossen ,
maar nog altijd niks gebeurd
Identiek hetzelfde hier. Ging zo spoedig mogelijk gebeuren.
'tja , definities van woorden kunnen voor sommige nogal verschillen blijkbaar.
Toen ik na 2,5 weken geen antwoord meer kreeg maakte ik een nieuw ticket.
Na 2 uur al kreeg ik een reply dat mijn oud ticket ging gesloten worden wegens 2 tickets over 1 onderwerp...
Dat nieuwe ticket is denkik nooit aangemaakt want daar kreeg ik geen link/passwoord mail van.
Wat is dit voor een k*t werkwijze, i.p.v mijn ticket eens te bekijken nee, gewoon sluiten en weer geen reactie meer. Wacht al bijna een maand ondertussen sinds het eerste ticket.
Dommel is een goede provider zolang je de helpdesk niet nodig hebt Sommigen krijgen die verhoging op 1 dag. Ik en blijkbaar nog anderen wachten al een maand. Ik ga denkik volgende week elke dag een ticket maken, werken ze miss wat sneller.
Na 2 uur al kreeg ik een reply dat mijn oud ticket ging gesloten worden wegens 2 tickets over 1 onderwerp...
Dat nieuwe ticket is denkik nooit aangemaakt want daar kreeg ik geen link/passwoord mail van.
Wat is dit voor een k*t werkwijze, i.p.v mijn ticket eens te bekijken nee, gewoon sluiten en weer geen reactie meer. Wacht al bijna een maand ondertussen sinds het eerste ticket.
Dommel is een goede provider zolang je de helpdesk niet nodig hebt Sommigen krijgen die verhoging op 1 dag. Ik en blijkbaar nog anderen wachten al een maand. Ik ga denkik volgende week elke dag een ticket maken, werken ze miss wat sneller.
Afstand centrale ~1,7km
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 3 keer
Blijkbaar zijn ze excellent in het copy/paste antwoord en lezen ze nog niet eens de gestelde vraag.
'Wij voeren de aanpassing, indien mogelijk, zo snel mogelijk voor u uit!'
Duidelijk mijn vraag niet gelezen over welke tijdspanne we het hier hebben.
'Wij voeren de aanpassing, indien mogelijk, zo snel mogelijk voor u uit!'
Duidelijk mijn vraag niet gelezen over welke tijdspanne we het hier hebben.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik heb zelf ook een ticket (weken geleden gestuurd).
Maar nog geen reactie op gehad.
Vermoedelijk zijn ze het aan het bekijken.
Maar vermoedelijk komt er ook niet meer dan wat ik nu heb, uit de bus.
Wie deze verhoging tegenhoudt, weet ik niet. Ik denk niet dat Dommel dit tegenhouden zou.
Die doen niet liever dan je dat te geven (cf sommige dommelaars hier, die deze verhoging gehad hebben)
Als echter hun Belgacom tool (of Belgacom toezichter) zegt, dat de verhoging niet mogelijk is, voor die klant.
Dan gebeurt het ook niet...
Ik zit zelf al maanden stiekem te wachten (en hopen) ergens een kruimel van heel dat Belgacom ADSL2+ of VDSL2 verhaal te kunnen gebruiken. Maar geen respons...
Ik heb de ombudsdienst er een paar maanden geleden ook eens voor aangeschreven (omdat ik te weten was gekomen, dat mijn centrale ADSL2+ ondersteunde - zeg wel ondersteunde, want het is nu VDSL2 geworden). Helaas voor mij zijn daar geen ADSL2+ slot meer vrij (voor Dommel klanten). Wel voor Belgacom klanten natuurlijk. Mijn buur iets verder kan via een Belgacom abbo wel op een profiel > 4,6 Mpbs surfen. Ik dus niet...
Enfin, ik maak me er al lang niet druk meer over. Dat internet landschap zit zo complex in elkaar. Dat het technisch mogelijk is, is één zaak (die is vrij duidelijk). Maar tegen dat je commercieel (via de juiste instanties, en beperkingen, daar ook geraakt) weer een heel ander verhaal...
Wat OLO's betreft, doet Belgacom ook niet liever, dan je gewoon doorverwijzen naar je provider. Zij zeggen, ja het is mogelijk (op de helpdesk), maar dit moet u met uw provider regelen. De provider (die de Belgacom tools gebruikt, krijgt echter daarmee signalen dat het niet kan). Tja, wat moet je dan ?
Als je dan een brief (via de ombudsdienst stuurt), neemt Belgacom eerst zijn woorden terug (ADSL2+ is niet mogelijk). Om later te vertellen, dat het wel mogelijk is via VDSL2 nu (de centrale en de slots zijn aangepast). Maar dat ik dit opnieuw met mijn provider moet regelen...
Goh, heel die communicatie tussen Belgacom en OLO's loopt gewoon mank. Daar is veel te weinig controle op.
En Belgacom (als netwerkbeheerder) heeft het rijk voor zich alleen. Die kan de OLO's (zoals Dommel) wijsmaken wat ze maar willen. Of die ene klant wel toegang geven en de ander niet...
Paar maanden geleden, was er hier een debat. Waarin je kon lezen, hoe sommige HomeConnect dommelaars "de gelukkigaards " op een ADSL2+ profiel geraakt zijn (met gemiddeld snelheden van 10 Mpbs). Maar net zo goed las je daar ook dat veel mensen er uit de boot vielen...
Idem met deze thread hier.. Ik blijf (om de één of andere reden en ze is niet technisch) in de trage zone (gewoon ADSL) hangen. Ik weet (via de ombudsdienst) ondertussen dat mijn centrale VDSL2 ondersteunt. En ik zit er maar 1,5 km van. Heb heel goede waarden dus.
Maar ja, techniek is één ding.
Het commercieel in orde krijgen, nog een ander paar mouwen
Maar nog geen reactie op gehad.
Vermoedelijk zijn ze het aan het bekijken.
Maar vermoedelijk komt er ook niet meer dan wat ik nu heb, uit de bus.
Wie deze verhoging tegenhoudt, weet ik niet. Ik denk niet dat Dommel dit tegenhouden zou.
Die doen niet liever dan je dat te geven (cf sommige dommelaars hier, die deze verhoging gehad hebben)
Als echter hun Belgacom tool (of Belgacom toezichter) zegt, dat de verhoging niet mogelijk is, voor die klant.
Dan gebeurt het ook niet...
Ik zit zelf al maanden stiekem te wachten (en hopen) ergens een kruimel van heel dat Belgacom ADSL2+ of VDSL2 verhaal te kunnen gebruiken. Maar geen respons...
Ik heb de ombudsdienst er een paar maanden geleden ook eens voor aangeschreven (omdat ik te weten was gekomen, dat mijn centrale ADSL2+ ondersteunde - zeg wel ondersteunde, want het is nu VDSL2 geworden). Helaas voor mij zijn daar geen ADSL2+ slot meer vrij (voor Dommel klanten). Wel voor Belgacom klanten natuurlijk. Mijn buur iets verder kan via een Belgacom abbo wel op een profiel > 4,6 Mpbs surfen. Ik dus niet...
Enfin, ik maak me er al lang niet druk meer over. Dat internet landschap zit zo complex in elkaar. Dat het technisch mogelijk is, is één zaak (die is vrij duidelijk). Maar tegen dat je commercieel (via de juiste instanties, en beperkingen, daar ook geraakt) weer een heel ander verhaal...
Wat OLO's betreft, doet Belgacom ook niet liever, dan je gewoon doorverwijzen naar je provider. Zij zeggen, ja het is mogelijk (op de helpdesk), maar dit moet u met uw provider regelen. De provider (die de Belgacom tools gebruikt, krijgt echter daarmee signalen dat het niet kan). Tja, wat moet je dan ?
Als je dan een brief (via de ombudsdienst stuurt), neemt Belgacom eerst zijn woorden terug (ADSL2+ is niet mogelijk). Om later te vertellen, dat het wel mogelijk is via VDSL2 nu (de centrale en de slots zijn aangepast). Maar dat ik dit opnieuw met mijn provider moet regelen...
Goh, heel die communicatie tussen Belgacom en OLO's loopt gewoon mank. Daar is veel te weinig controle op.
En Belgacom (als netwerkbeheerder) heeft het rijk voor zich alleen. Die kan de OLO's (zoals Dommel) wijsmaken wat ze maar willen. Of die ene klant wel toegang geven en de ander niet...
Paar maanden geleden, was er hier een debat. Waarin je kon lezen, hoe sommige HomeConnect dommelaars "de gelukkigaards " op een ADSL2+ profiel geraakt zijn (met gemiddeld snelheden van 10 Mpbs). Maar net zo goed las je daar ook dat veel mensen er uit de boot vielen...
Idem met deze thread hier.. Ik blijf (om de één of andere reden en ze is niet technisch) in de trage zone (gewoon ADSL) hangen. Ik weet (via de ombudsdienst) ondertussen dat mijn centrale VDSL2 ondersteunt. En ik zit er maar 1,5 km van. Heb heel goede waarden dus.
Maar ja, techniek is één ding.
Het commercieel in orde krijgen, nog een ander paar mouwen
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Gent32m 1.5 km is redelijk ver hoor van de ROP(meestal maar 1 km max) maar een speedconnect (12Mbit) zou geen probleem moeten zijn...euhmm zit je 1.5 km van de centrale of van de ROP ?
Als je 2 HD tv's kunt aansluiten zit je goed ivb vdsl2 http://www.belgacomtv.be/#request=produ ... ageId=null
Als je 2 HD tv's kunt aansluiten zit je goed ivb vdsl2 http://www.belgacomtv.be/#request=produ ... ageId=null
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hoi kaise1,
Wat is een ROP ?
Ik ben 1,5 km verwijderd van een tussencentrale (VDSL2+ compliant)
En die tussencentrale is 6 km verwijderd van een hoofdcentrale
In totaliteit ben ik dus 7,5 km verwijderd van een ADSL hoofdcentrale.
Iets (die tussencentrale) wat Dommel niet meteen opmerkte.
Die dachten eerst dat ik 7,5 km verwijderd ben van een aansluitpunt, maar dit is dus niet zo
Ik surf momenteel aan 4,6 Mpbs.
Met 7,5 km van een ADSL centrale zou dat niet mogelijk geweest zijn
Wat is een ROP ?
Ik ben 1,5 km verwijderd van een tussencentrale (VDSL2+ compliant)
En die tussencentrale is 6 km verwijderd van een hoofdcentrale
In totaliteit ben ik dus 7,5 km verwijderd van een ADSL hoofdcentrale.
Iets (die tussencentrale) wat Dommel niet meteen opmerkte.
Die dachten eerst dat ik 7,5 km verwijderd ben van een aansluitpunt, maar dit is dus niet zo
Ik surf momenteel aan 4,6 Mpbs.
Met 7,5 km van een ADSL centrale zou dat niet mogelijk geweest zijn
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Heb je al de test gedaan op belgacom ivb de 2 HD tv test ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/VDSL2 das een rop die meestal 1 km max van je huis staat en als tussenstation dient met fiber verbonden aan isp's netwerken, zo is de verbinding met copper veel korter tot aan de cabine dan aan de c'entrale, gewoon die vds2 kastsjes...
http://nl.wikipedia.org/wiki/VDSL2 das een rop die meestal 1 km max van je huis staat en als tussenstation dient met fiber verbonden aan isp's netwerken, zo is de verbinding met copper veel korter tot aan de cabine dan aan de c'entrale, gewoon die vds2 kastsjes...
Wel even dit vermelden: voor homeconnect is (nog?) geen VDSL2 mogelijk. Gezien dat de huidige modem voor Homeconnect enkel ADSL/ADSL2+ ondersteunt dient er een VDSL2 modem gebruik te worden. En daar wringt het schoentje dus: Belgacom duldt slechts de VDSL modems die zij ondersteunen, mét hun firmware in die zij om het even wanneer kunnen upgraden, voor Homeconnect heeft Dommel liever zelf de controle over de modem, die zij zelf kunnen upgraden wanneer ze dat willen. Zelf een VDSL modem kiezen en voorzien van firmware en dergelijke voor Homeconnect zit er dus niet in.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
oesje, sorry vrkeerd gelezen, tussencentrale, dacht aan een vdsl(2) rop
idd, de boven vermelde info van Jippe klopt...maar is er daar dan geen adsl2+ mogelijk met je homeconnect (12 Mbit/s) op 1.5 km van die centrale ?
idd, de boven vermelde info van Jippe klopt...maar is er daar dan geen adsl2+ mogelijk met je homeconnect (12 Mbit/s) op 1.5 km van die centrale ?
Hier is alles verlopen zoals het hoort.
Op 28/08 mail gestuurd met vraag om op 6 mbit profiel geplaatst te worden. Onmiddellijk mail terug gekregen van Dommel met bijkomende vragen (adres, telefoonnummer,...). Heb deze mail pas op 2 september beantwoord en op 7 september zat ik op het 6 mbit profiel
Op 28/08 mail gestuurd met vraag om op 6 mbit profiel geplaatst te worden. Onmiddellijk mail terug gekregen van Dommel met bijkomende vragen (adres, telefoonnummer,...). Heb deze mail pas op 2 september beantwoord en op 7 september zat ik op het 6 mbit profiel
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Idd, dit zou moeten mogelijk zijn (ADSL2+ via Homeconnect, met slechts 1,5 km afstand van de centrale)kaise1 schreef:oesje, sorry vrkeerd gelezen, tussencentrale, dacht aan een vdsl(2) rop
idd, de boven vermelde info van Jippe klopt...maar is er daar dan geen adsl2+ mogelijk met je homeconnect (12 Mbit/s) op 1.5 km van die centrale ?
Ik heb heel goede lijnwaarden. En zou al tevreden zijn met een 6 Mpbs of 9 Mpbs (hoeft geen 12 Mpbs te zijn)
Echter (en dat is de smerige werkwijze van Belgacom) hebben ze mijn tussencentrale geupgrade van ADSL2+ naar VDSL2. Waardoor er nu geen ADSL2+ slots (voor Dommel) meer vrij zijn, om HomeConnect mee aan te pluggen.
Kortom, hoge snelheden zijn mogelijk, als ik Belgacom klant wordt.
Maar niet mogelijk voor de OLO's (zoals Dommel)
Verleden jaar, ondersteunde mijn tussencentrale nog geen VDSL2. Toen waren er wel nog ADSL2+ slots vrij.
Echter, was toen de markt voor ADSL2+ nog niet opengesteld (door het BIPT).
Tegen de tijd, dat Dommel daarvoor klaar was (en toelating had van Belgacom) heeft Belgacom die tussencentrale netjes geupgrade. Zodat Dommel er nu (met ADSL2+) niet meer op kan. En voor VDSL2+ via Homeconnect is Dommel nog niet klaar (omdat idd die VDSL2+ modem voorlopig niet in eigen beheer kan)
Ik zeg het.. Belgacom houdt de evolutie (naar sneller internet via ADSL) DOELBEWUST zoveel mogelijk tegen.
Dat is Belgacom !
Tenzij je geluk hebt. Dat er bv veel Belgacom abonnees in je buurt zijn ofzo. Dan passen ze dit wel aan in de centrale.
En kan je als (marginale) Dommel klant daar ook van mee profiteren. Maar als er enkel Telenet of Dommel klanten (zoals ik) in de buurt zijn, gaat Belgacom daarvoor niets speciaals doen.
Ik heb dus pech.. En hoop dat ik alsnog op een 6 Mpbs profiel kan geraken (via ADSL). Die feitelijk over VDSL lijnen loopt. Enfin, ik ben ook maar een leek en snap dat hele plaatjes technisch, noch commercieel niet goed.
Moest er nu eens een NEUTRALE NETWERKBEHEERDER komen, die iedereen gelijk behandelt.
En alle klanten dezelfde uitleg + de OLO's dezelfde ADSL snelheid meettoestelletjes kan bezorgen.
Het zou er al veel beter aan toe gaan...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Ik zit 6 km van de centrale af en haal maar 1.8Mbit,maar ik ken iemand die 2 km van mij woont,maar wel 4.6 Mbit haalt.Hij zou heel dicht bij de centrale zitten.Zou het mogelijk zijn om van centrale te wisselen of werkt het zo niet?
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Dendielie, als klant heb je daarin niet veel te zeggen. Informeer je eens bij Dommel.dendielie schreef:Zou het mogelijk zijn om van centrale te wisselen of werkt het zo niet?
Zij kunnen een meting doen op je lijn (en op die van je vriend) en zie wat er uit de bus komt.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Na een maand en 4 telefoontjes vandaag dit antwoord gekregen
Geachte,
Na zorgvuldige nametingen van uw huidige technische situatie, is gebleken dat u jammer genoeg niet in aanmerking komt voor de snelheidsverhoging die u wenste.
Jammer, maar helaas ....
Geachte,
Na zorgvuldige nametingen van uw huidige technische situatie, is gebleken dat u jammer genoeg niet in aanmerking komt voor de snelheidsverhoging die u wenste.
Jammer, maar helaas ....
-
- Plus Member
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 08:08
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 8 keer
hmm, vandaag juist hetzelfde...ook na een maand
Na zorgvuldige nametingen van uw huidige technische situatie, is gebleken dat u jammer genoeg niet in aanmerking komt voor de snelheidsverhoging die u wenste.
Na zorgvuldige nametingen van uw huidige technische situatie, is gebleken dat u jammer genoeg niet in aanmerking komt voor de snelheidsverhoging die u wenste.
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Ik zit op 4300 m van de centrale en haal nu net 4mbit. Zou 6 Mbit lukken met deze afstand? Ik heb 'n maand geleden een ticket geopend bij dommel ivm die 6 Mbit, maar nog steeds geen antwoord gekregen..
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Dit zijn mijn waarden. Voldoen deze voor 6 Mbit?
Downstream Rate: 4640 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 19 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 23
Upstream Line Attenuation: 13
Downstream Transmit Power: 0
Upstream Transmit Power: 0
Kan iemand ook even kort uitleggen wat deze termen (Margins, Attenuation, Transmit Power) betekenen?
Downstream Rate: 4640 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 19 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 23
Upstream Line Attenuation: 13
Downstream Transmit Power: 0
Upstream Transmit Power: 0
Kan iemand ook even kort uitleggen wat deze termen (Margins, Attenuation, Transmit Power) betekenen?
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Geachte,
We hebben een test op uw lijn uitgevoerd.
Waaruit blijkt dat alles goed werkt.
De lijn is verhoogd naar 6mbps
Technical support Schedom nv/sa
Dit vandaag in de mailbox gekregen ik weer een gelukkig mens
We hebben een test op uw lijn uitgevoerd.
Waaruit blijkt dat alles goed werkt.
De lijn is verhoogd naar 6mbps
Technical support Schedom nv/sa
Dit vandaag in de mailbox gekregen ik weer een gelukkig mens
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 05 okt 2009, 16:24
Wanneer had je een ticket aangemaakt, mijn ticket staat nog steeds open maar er komt maar geen antwoord, dit is al sinds begin september. Het enige wat ze geantwoord hebben is dat ze indien mogelijk de aanpassing zo snel mogelijk zullen uitvoeren.yama schreef:Geachte,
We hebben een test op uw lijn uitgevoerd.
Waaruit blijkt dat alles goed werkt.
De lijn is verhoogd naar 6mbps
Technical support Schedom nv/sa
Dit vandaag in de mailbox gekregen ik weer een gelukkig mens
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Illyas op antwoord van uw vraag over de lijnwaarden:Illyas schreef:Dit zijn mijn waarden. Voldoen deze voor 6 Mbit?
Downstream Rate: 4640 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 19 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 23
Upstream Line Attenuation: 13
Downstream Transmit Power: 0
Upstream Transmit Power: 0
Kan iemand ook even kort uitleggen wat deze termen (Margins, Attenuation, Transmit Power) betekenen?
http://burnthattree.wordpress.com/dsl/
Grtz
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 757
- Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Van mij is het nog erger, ik heb mijn ticket op 17 augustus aangemaakt: 9 september ben ik gevraagd geweest naar m'n telefoonnummer + adres. Ik heb geantwoord dezelfde dag nog, maar sindsdien geen antwoord meer gehad!DamNSmArTy schreef: Wanneer had je een ticket aangemaakt, mijn ticket staat nog steeds open maar er komt maar geen antwoord, dit is al sinds begin september. Het enige wat ze geantwoord hebben is dat ze indien mogelijk de aanpassing zo snel mogelijk zullen uitvoeren.