Wat is er loos met Sabam?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ofloo schreef:ik zeg enkel dat ze die tijd hebben blind gestaard op die winst, en dat tijdperk is voorbij, nu willen ze iedereen doen geloven, dat dit ligt aan het feit dat er gekopieerd wordt
Zoals ze in de bankwereld zeggen... inkomsten uit het verleden zijn nooit een garantie voor de toekomst.

En om de relatie tussen copieren en dalende omzet aan te tonen zijn er inderdaad meer gegevens nodig, maar het neemt niet weg dat wanneer ieder kind op de speelplaats rondloopt met een MP3 speler vol met muziek, dat er wel meer loos is als geen enkele ooit een CD heeft gekocht.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Kinderen kopen ook geen muziek...

Vroeger toen de cd's nog vlot de deur uitgingen en de winsten de pan uitswingden heersten de computerspelletjes op de speelkoertjes.
(Iedereen kent die kleine dingetjes nog wel die met uiteindelijk de gameboy van nintendo die ze allemaal verdrong...)

Dus aan de groep die toen geen cd's kocht hebben ze geen winst verloren. Vandaag zijn vooral de nintendo DS en PSP populair op de speelplaats..

Dus de winst van vroeger kan amper toegeschreven worden aan een jeugd die vroeger cd's kocht en ze nu gewoon zou downloaden.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik zou toch eens graag die boekhouding zien, .. die winst die ze beweerden te hebben tenslotte betalen wij die nu .. en zou ik het niet meer dan normaal vinden dat we eens een overzichtje kregen waarom waarover enz.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik kan me ook niet herinneren dat het vroeger anders was. Ik ging evengoed cd's lenen om op audio cassette en enkele jaren later op mini disc te kopieren ;-)
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Wij hadden ook steeds te top 30 op tape, opgenomen van de radio!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”