Ervaringen Pixmania

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

We zijn van plan een LCD tv te kopen. De TV staat nu in promotie, 1111 ipv 1199. Op internet staat dezelfde TV bij een aantal online winkels ver onder de 1000 €, toch niet onaardig. Ik zou het dan overwegen om hem online te kopen. Tussen alle namen ken ik het meeste Pixmania. Zijn er mensen die hiermee ervaringen hebben? Ik zag trouwens dat je zelf je pakket kan gaan ophalen in Brussel. Ook al iemand ervaringen mee?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Je moet eens op http://www.redcoon.be/ kijken, meestal schieten ze er ook onder uit. En ik heb nooit te klagen gehad over redcoon.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Zelf al een 3 a 4 positieve ervaringen gehad met Pixmania, maar ik lees hier en daar wel horrorverhalen.

Langs de andere kant: 't is een erg grote, internationale speler, dus hier en daar moet het natuurlijk wel eens mis lopen.

Dat gezegd zijnde: ik zou voor dit soort dingen een shop zoeken rond de grensstreek (.nl of .de) en zelf gaan afhalen. Zelf mijn TV bij 4launch(.nl) gehaald: prima service en scherpe prijzen!
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Enkel positieve ervaringen met Pixmania en Redcoon hier!
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

pixmania: levertijd kan serieus tegenvallen(ook al is het item op voorraad), defecte items weerzenden naar frankrijk.
der zijn betere alternatieven.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Nog geen problemen gehad met pixmania.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ook hier alleen maar positieve ervaringen, maar ik denk niet dat ik er een televisie zou kopen.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Gemende gevoelens hier met pixmania

Nog niet echt tegengeslagen maar hoop nooit iets voor te hebben als defect ed , prijs is meestal altijd zeer scherp
The eternal and true pessimist :D
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

wij zijn onze hier gaan halen.
vlakbij voor ons 8)

http://www.iishop.be/
M@tt
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 apr 2009, 18:52

Een 3tal positieve ervaringen gehad en 1 negatieve ervaring. Mooie prijzen, alles gaat prima als je maar geen problemen hebt met verzending/defecten.
Email beantwoorden ze niet altijd, helpdesk is betalende lijn. Duurde een eeuwigheid tegen dat alles in orde geraakte. Dan maar via een paypal claim mijn bedrag van mijn bestelling die nooit toegekomen was terug kunnen krijgen. Dit uiteindelijk 1.5 maand na de originele bestelling ( was trouwens een 48h express verzending :) )
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Onlangs iets gekocht bij Pixmania. Het toestel werd foutief dubbel geleverd, waaronder 1 defect toestel. Defecte toestel teruggestuurd en m'n geld bij de volgende kredietkaartafrekening teruggekregen 8) Verzendkosten was ik wel kwijt.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Ik heb er al verschillende zaken besteld en de afhandeling was altijd ok, maar 1 keer after sales support nodig gehad en dat was een vette nul. Ik zou er in ieder geval geen tv kopen, er zijn Belgische shops die ook goedkoop zijn.
Leen
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 sep 2008, 21:03

Mijn digitale camera komt van Pixmania. Die was toen serieus, echt enorm veel goedkoper dan elders. Ik had er toen een groter geheugenkaartje bijbesteld. Alles betaald op voorhand. Achteraf bleek de geheugenkaart niet leverbaar te zijn (hoewel dat niet zo aangegeven stond op de site). Heel veel last gehad mijn centen terug te krijgen. Heeft een aantal boze telefoons gekost en na verloop van tijd (is veel tijd over gegaan) is het dan toch in orde gekomen. Sindsdien niks meer aangekocht.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”