BC nu ook 100 GB, kunnen daluren iets ruimer?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 3 keer
Nu BC ook 100 GB volume biedt, zit het voordeel van EDPnet, behalve hun degelijke helpdienst, vooral in het slechts voor de helft aanrekenen van nachtelijk gebruikt volume. Destijds heeft EDPnet die activiteit bemoeilijkt en ingeperkt. Misschien wordt het nu tijd om dit weer te verbeteren?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Die 100GB is wel enkel voor de eerste x-duizend nieuwe Generation-klanten. Iemand die een klassiek BGC internet-aansluiting neemt (of een van de packs) heeft nog steeds de lagere limiet. Je kan dus bezwaarlijk spreken van een 100GB limiet voor alle BGC-klanten.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nee, die 5 euro per maand korting is enkel voor de eerste 8000 die intekenen.Maglor schreef:Die 100GB is wel enkel voor de eerste x-duizend nieuwe Generation-klanten. Iemand die een klassiek BGC internet-aansluiting neemt (of een van de packs) heeft nog steeds de lagere limiet. Je kan dus bezwaarlijk spreken van een 100GB limiet voor alle BGC-klanten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Als ze hun grootste DSL concurrent mogen overnemen, mag Belgacom de rest van de concurrentie ook wel vernietigen, zeker? Hoe sneller we allemaal terug naar Belgacom of Telenet overschakelen, hoe sneller Europa zal ingrijpen en pas dan zal er fundamenteel iets veranderen.
In dat geval is het ook niet meer nodig, maar ik vrees dat het daar gaat op uitdraaien nu het klassieke internetabo in vele gevallen vervangen wordt door een triple play abo dat alleen maar aangeboden wordt door de grote twee.
-
- Pro Member
Je kent dit toch bij BC en Telenet: die promoties worden steeds herhaald.Maglor schreef:Die 100GB is wel enkel voor de eerste x-duizend nieuwe Generation-klanten. Iemand die een klassiek BGC internet-aansluiting neemt (of een van de packs) heeft nog steeds de lagere limiet. Je kan dus bezwaarlijk spreken van een 100GB limiet voor alle BGC-klanten.
Ik denk dat er wel degelijk een ommekeer is bij BC in die zin dat ze eindelijk ook een behoorlijk volume moeten bieden, maar hoe dan ook, het gaat mij vooral om een tegenzet van een provider als EDPnet.
-
- Pro Member
Dit zou goed kunnen, maar anderzijds zit je dan met 3 componenten die elk toch ook telkens op kwaliteit en prijs beoordeeld worden. Ik heb bijvoorbeeld satelliet-TV van TV-Vlaanderen waarmee ik denk meer zenders en betere kwaliteit te hebben dan met Belgacom-TV, waarvan hier nog geen HDTV beschikbaar is.Special_K schreef:In dat geval is het ook niet meer nodig, maar ik vrees dat het daar gaat op uitdraaien nu het klassieke internetabo in vele gevallen vervangen wordt door een triple play abo dat alleen maar aangeboden wordt door de grote twee.
De meesten kiezen gewoon voor het gemak een triple-play om alles op één factuur te hebben en bovendien komt het bijna altijd duurder uit om alles apart te nemen. Enkel mensen met specifieke behoeften zijn bereid dat in koop te nemen maar dat is maar een minderheid.