Mobiel Internet (Internet One)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Leen
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 sep 2008, 21:03

Ik krijg praktisch alleen verbinding met GPRS, nooit bijna met UMTS en de kwaliteit van die GPRS verbinding is zo slecht dat die enorm veel keer erger is dan het vroegere dial-up. Minuten voor een pagina ingeladen wordt, soms geen connectie, ga zo maar door. Ik ben het nu aan het testen... echt met haken en ogen.

Antwoord van de klantendienst = dat het bereik niet overal goed is. Dus ik ga erop in dat de dienstverlening dan eigenlijk niet kan gegarandeerd worden enz. en men vindt er op den duur niet beter op van de telefoon in te gooien. Dus ik bel terug: men wordt kwaad en gooit in. Ik bel nog eens terug (had al moeten reclameren voor ADSL ook) en ik kan Belgacom nu niet meer bereiken... is dat de manier van doen tegenwoordig of is dat alleen bij mij?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Belgacom die de haak inlegt? Zou niet mogen/kunnen.

Waar woon je? De dienstverlening van overal supersnel mobiel internet aan te bieden kan inderdaad niet gegarandeerd worden. Dat gebeurt ook niet voor internet via de vaste lijn / coax kabel.

Waar ik woon heb ik praktisch altijd een EDGE-connectie met Mobistar. Soms verspringt hij naar UMTS / HSDPA.
Leen
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 sep 2008, 21:03

Uiteindelijk heb ik gisteren nog kunnen terugbellen (Belgacom lag een tijd plat). Een heel vriendelijke dame (for a change) aan de lijn die kennis van zaken had en die alles haarfijn uitlegde en dat inleggen absoluut niet goedkeurde.

Ik zit blijkbaar op een 2g netwerk ipv 3g en zit hier net buiten bereik, vooraan in de straat zou ik binnen bereik zitten - maar ze werken eraan. Nu had ik het aangekocht voor een andere locatie (waar geen ADSL is), niet voor hier thuis waar ik het aan het testen was, en op die locatie kunnen ze wel 3g garanderen. Ik kreeg de kans kostenloos mijn abonnement op te zeggen, maar gerustgesteld door die info heb ik het nu maar gehouden.

Het hangt er echt vanaf van wie ge aan de lijn krijgt...

Tip die ik nog kreeg. Het bereik is te checken op de site van Proximus, kies "support", dan "netwerk en bereik".
Rechtstreekse link:
http://customer.proximus.be/nl/Sup_Netw ... index.html
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”