Hello, ik wil scarlet aansluiten, maar ik wordt hier gevraagd of ik zelf de installatie doe of niet, en ik wil gewoon graag weten of het is mogelijk om zelf alles aan te sluiten?
Dus ik moet splitter aansluiten dan modem configureren, is dat moeilijk?
En wat is splitter moet ik het nog appart kopen of..?
Hoe installeer ik zelf scarlet unlimited?
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Beste,
Als je een beetje technisch onderlegt bent is het zelf te doen ja. Een Z-Buffer (a.k.a. ADSL Splitter) moet je nog wel zelf aanschaffen ja, dat kan je voor een paar EURO krijgen in een BGC shop bijvoorbeeld. Een modem word volgens mij door Scarlet voorzien (ik heb er zelfs 2 gekregen).
Indien je totaal "leek" bent, dan zou ik er niet aan beginnen, of hulp vragen aan iemand die wel technisch onderlegt is.
Grtz,
Sasuke
Als je een beetje technisch onderlegt bent is het zelf te doen ja. Een Z-Buffer (a.k.a. ADSL Splitter) moet je nog wel zelf aanschaffen ja, dat kan je voor een paar EURO krijgen in een BGC shop bijvoorbeeld. Een modem word volgens mij door Scarlet voorzien (ik heb er zelfs 2 gekregen).
Indien je totaal "leek" bent, dan zou ik er niet aan beginnen, of hulp vragen aan iemand die wel technisch onderlegt is.
Grtz,
Sasuke
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Heel moeilijk is het niet. Om de modem te configureren, gewoon inloggen op de modem (meestal via een webbrowser) en dan je gegevens die je hebt gekregen van je ISP (Scarlet) er inzetten.