Probleem advalvas webmail

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
mooncat
Starter
Starter

Hallo!

Weet iemand toevallig wat er nu weer mis loopt op advalvas webmail?
Sedert enkele dagen kan ik nl. mijn mails niet meer raadplegen. Ik stuurde hiervoor al diverse mailtjes naar [email protected] en ook naar [email protected] (de enige 2 adressen die ik kon vinden...), maar kreeg tot hiertoe geen reactie hierop. Misschien zijn het dan nog niet de juiste adressen om hen te contacteren???
Meestal ben ik een vrij geduldig persoon, maar dit keer is het nogal dringend.
Ik heb momenteel nl . een aantal transacties lopen op Kapaza en gebruik voor alle "Kapaza-communicatie" uitsluitend dit advalvas mailadres. Heel vervelend nu dit plotseling niet meer toegankelijk blijkt! :bang: Want nu loopt alles hier in het honderd! Mensen doen betalingen en ik kan hen geeneens meer contacteren om te weten naar welk adres hun spullen verstuurd moeten worden!....
Kan iemand mij aub hierbij helpen?
mooncat
Starter
Starter

Het advalvas webmail-probleem werd intussen opgelost... :banana:
Fredjetoo
Starter
Starter

Kan iemand mij helpen? Ik ben al bijna een week mailloos. Niet dat ik extra mails wil ontvangen, want een uurtje per dag met je mail bezig zijn is ruim voldoende. Maar sinds een 5-tal dagen krijg ik geen enkele mail meer binnen, en dat is toch wel erg vervelend, zeker toen ik hoorde dat men niet weet dat er een probleem is, er komt geen boodschap dat de mail niet bezorgd wordt. "Problems" dus. Heeft iemand nog problemen met hun advalvasmail? Of weet iemand een oplossing? Groeten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Net een mailtje naar m'n Advalvas adres verzonden en was hier meteen terug... werkt dus prima.
Fredjetoo
Starter
Starter

Mmm, erg vervelend. Ik kan de mensen van advalvas ook niet meer bereiken, fax en telefoon werkt niet meer?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Fredjetoo schreef:Mmm, erg vervelend. Ik kan de mensen van advalvas ook niet meer bereiken, fax en telefoon werkt niet meer?
Ik denk dat Advalvas een van m'n eerste aliassen was die ik destijds gebruikte los van een provider, echter in het verleden zijn er reeds diverse problemen geweest (zelfs een keertje een dikke maand dacht ik) met het mail verkeer van hen dat ik het niet meteen meer als een betrouwbare oplossing beschouw.

Ondertussen heb je trouwens betere alternateve als een G-mail, of nog beter een eigen domein.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”