Siemens Gigaset voor Dommel HomeConnect bestelperikelen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jul 2009, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft er iemand de laatste tijd nog een Siemens Gigaset voor Dommel HomeConnect kunnen bemachtigen ?

Ok, ik weet ondertussen dat het niet de beste toestellen zijn, maar het leek me een interessante oplossing voor telefonie en internet.

Op de site van Dommel staan 3 adressen: Loveno, Turbocom en Speed.

Ik heb een bestelling bij Loveno geplaatst. Na 5 dagen nog geen persoonlijke mail gekregen, dus mailtje gestuurd met de vraag hoe het met de bestelling zat. Geen reply... Na 10 dagen terug een mailtje met als antwoord de boodschap dat Dommel die zelf gaat verdelen.

Ondertussen 5 dagen gelden heb ik bij Dommel een ticket geopend daarvoor, maar heb nog steeds geen antwoord.

'k Heb ook een bestelorder geplaatst bij Turbocom 3 dagen geleden, ook nog steeds geen antwoord.

Ik wordt er (een beetje) weemoedig van.

Zijn er mensen die er recent ergens kunnen bemachtigen hebben ?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

De meeste verdelers hebben ondertussen ebgrepen dat er meet problemen mee zijn dan wat anders, is dan de eerste gedachte die bij mij opkomt. Vroeger was hij ook verdeeld in Makro en Mediamarkt, maar das ook alweer gedaan, niet?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
dmi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 aug 2009, 08:16

en omdat de gigaset afdeling van siemens verkocht is ... denk ik niet dat er nog veel geleverd zullen worden ...
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

dus die siemens router is niet meer beschikbaar?
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Op de website van Dommel staan nog drie leveranciers vermeld:

- Loveno.It
- Speed.be
- Tornado network services

Al denk ik dat dit wel (allemaal ?) webwinkels zijn

Alvast jammer dat deze niet meer in de Makro en MediaMarkt verkrijgbaar zijn. Ik heb de mijne in de Makro gekocht. Die van mijn vader in de MediaMarkt (en daar omgeruild omdat ik een slecht exemplaar had)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”