Hallo iedereen
Ik ga samenwonen met mijn vriendin, en dat betekent dat ik niet meer op mijn ouders kan rekenen ivm internet, televisie, telefoon, enz enz.
Terwijl ik nog thuis woonde heb ik verschillende zeer positieve dingen gehoord/gelezen over dommel (ook negatieve )
Mijn vriendin en ik (vooral ik dus) hebben dus besloten om een dommel als ISP te nemen en voor het abonnement "city connect lite" of "city connect" te gaan (we zullen in Gent wonen), maar ik heb nog 2 vragen voor ik ga bestellen.
Op de site van Dommel staan er promoties voor de eerste 12 maanden en voor activatie, maar volgens dezelfde site lopen die promoties maar tot 30/06/2009. Weet er iemand als Dommel vergeten is om de promotieprijzen weg te doen, of als Dommel vergeten is om de datum te veranderen?
Mijn tweede vraag gaat over de modem. Ik heb al gelezen dat de modem die Dommel zelf aanbied allesbehalve perfect is (en duur). Daarom zou ik liever een andere kopen. Ik vroeg mij dus af wat de (betere en goedkopere) alternatieven zijn voor de Siemens sx762.
Dank bij voorbaat om mij hierbij te helpen.
Vragen ivm modem en promotie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Updates van de website gaan altijd nogal traag bij Dommel. De promo is gedaan. Je kan ze altijd eens contacteren en zeggen dat je wil aansluiten onder de promovoorwaarden die je op hun site gezien hebtfrostie schreef:Weet er iemand als Dommel vergeten is om de promotieprijzen weg te doen, of als Dommel vergeten is om de datum te veranderen?
Verplichte modem! Je kan ook niet zomaar alles aanpassen want er staat een paswoord op.frostie schreef:Mijn tweede vraag gaat over de modem. Ik heb al gelezen dat de modem die Dommel zelf aanbied allesbehalve perfect is (en duur). Daarom zou ik liever een andere kopen. Ik vroeg mij dus af wat de (betere en goedkopere) alternatieven zijn voor de Siemens sx762.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Hij spreekt over Cityconnect en voor Cityconnect is er volgens mij geen verplichte modem (wel voor Homeconnect).
Dommel geeft evenwel enkel support voor de Siemens SX762. Dus als je een andere modem neemt en je hebt problemen, you are on your own !
Dommel geeft evenwel enkel support voor de Siemens SX762. Dus als je een andere modem neemt en je hebt problemen, you are on your own !
Ik heb vorige week gebeld met Dommel, en daar is gezegd geweest dat de promotie verlengd is tot eind augustus (dus ik denk tot maandag).frostie schreef:En welke modems zijn dan een goed alternatief voor de Siemens?
(Nog even vragen voor de zekerheid, niemand heeft zeker weet van toekomstige promo's van Dommel?)