ADSL No Limit & Belgacom TV

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
stpedejo
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2009, 11:21

Hallo,

Ik overweeg zo'n No Limit abo te nemen. Ik heb momenteel een Discovery Line, ADSL Time en Belgacom TV. Ik gebruik het "surf" gedeelte niet (hiervoor heb ik Telenet :-D ).
De vraag is, of ik zomaar zo'n nieuwe ADSL(2) modem kan plaatsen ipv mijn ADSL Time modem (Philips CPWBS 154/18). Of is het mogelijk van 2 ADSL modems op één tel lijn aan te sluiten. Iemand een idee?
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Volgens Belgacom is het niet mogelijk om Belgacom TV te nemen zonder een Belgacom Internet Abbo of een Classic Line.
Dus uw ADSL Time zulde moeten blijven behouden, als ge Belgacom TV wilt hebben.

Ge kunt natuurlijk wel proberen om uw Scarlet aan te vragen op uw tweede paar, al heb ik geen ervaring mee en dan komen de kosten van raw copper er ook nog bij(=€5).
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Of je wacht op OneTV (BelgacomTV, maar dan voor scarlet).
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

je kan perfect ENKEL bgc TV nemen.
je kan dan een 2De lijn aanvragen dit voor je adsl (via een andere isp dan)
In ieder geval, niet op 1 telefoonlijn Belgacom TV en een andere dan belgacom INTERNET
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Als je enkel Belgacom TV neemt zonder vaste lijn of internet lijn, dan betaal je 27,35 euro per maand.
4. Promotie Belgacom TV Comfort: geldig van 20/08/2009 t e m 19/10/2009 voor elk nieuw jaarabonnement op Belgacom TV Comfort Belgacom TV Comfort kost EUR 18,50/maand voor de klanten met een Classic-telefoonlijn (EUR 18,40/maand), samen een totaalbedrag van EUR 36,90/maand Elk element is afzonderlijk verkrijgbaar tegen de respectieve prijs van EUR 18,40/maand voor de vaste Classic-lijn en EUR 27,35/maand voor Belgacom TV Comfort. Huur van de decoder gratis (i.p.v EUR 6/maand). Activeringskosten: EUR 50. Aanbieding niet cumuleerbaar met andere lopende promoties.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

driesve schreef:Volgens Belgacom is het niet mogelijk om Belgacom TV te nemen zonder een Belgacom Internet Abbo of een Classic Line.
Dus uw ADSL Time zulde moeten blijven behouden, als ge Belgacom TV wilt hebben.

Ge kunt natuurlijk wel proberen om uw Scarlet aan te vragen op uw tweede paar, al heb ik geen ervaring mee en dan komen de kosten van raw copper er ook nog bij(=€5).


Hij hoeft zijn adsl time niet te behouden.

ofwel heb je een classic line nodig of een internet (budget, light, go, plus) zonder vaste lijn nodig.
(een budget kan ook zonder vaste lijn genomen worden).(voor time heb je een telefoonlijn nodig).

of een naked belgacom, zonder iets, maar dan betaal je veel meer zoals hier eerder vermeld.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Als je enkel Budget neemt zonder vaste lijn, betaal je 31,55 euro per maand. Evenveel als een Light-abonnement.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

Je kan nu ook BelgacomTV nemen als je bij Scarlet zit, maar niet met unlimited up- en download denk ik.
Staat op de homepage van scarlet.be
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Bij Scarlet One krijg je een ongelooflijk fantastische, ruimbemeten limiet van 30GB (er best even bijvermelden dat dit PER MAAND is, om geen verwarring te laten ontstaan).
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

en scarlet naast belgacom nemen gaat ook niet
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”