Ok ik wil ff reageren op post van Meon ivm 'oneerlijke' teams.
Eerst en vooral hadden we dieje onnzelaar van ne Dutch Soldier al meermaals gevraagd om naar Axis te gaan. Hij wilde maar ni en we konden het gerust trekken onder ons 4
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bovendien was ne dikken eikel die ALTIJD in de weg liep, teamkill'de, zat te zagen voor in onze clan te komen (YEAH RIGHT), enz ... we hadden er dus ni veel aan maw
Vervolgens gaat het om de laatste 3 of 4 mappen in de campaign. We hebben toen gezegd (ja idd gezegd want wij zitten wel degelijk op teamspeak
) van 'volgende campaign zetten we alles recht, nu nog gewoon ff fun en frag.
Dat muurtje: dat is de eerste keer dat we dat geprobeerd hebben eigenlijk
We waren curieus of dat zou lukken en het antwoord is dus negatief
We zijn er (nog) niet op geraakt.
Over die tactieken: ja wij hebben per map een zekere tactiek, maar die is niet zo verschillend van die dat iedereen heeft ... enige voordeel is dat wij met elkaar kunnen spreken en zo veel rapper kunnen anticiperen.
Bovendien spreken wij altijd af wie welke rol gaat vervullen in de map. Zo is er dan altijd zeker een engi (of meerdere) en een medic. Beie onmisbaar in elke map. Fuel Dump bvb vraagt dan om een bijkomende cov ops, terwijl oasis bvb altijd wel een soldier kan gebruiken.
Dus ja, sorry als jullie je soms overrompeld voelen, maar we kunnen moeilijkexpres gaan scheef schieten of zo he
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(gaat trouwens niet omwille van de aimbots) JUST KIDDING
Spijtig genoeg disconnecteren veel mensen dan omdat ze teleurgesteld zijn, maar dat heeft juist een verkeerd effect. Als je even wacht komen er altijd wel weer spelers bij en even later zit de server vol. En dan heb je automatisch spelers bij in je team die beter zijn dan ons (zoooo goed zijn wij niet hoor
) en dat balanceert dan weer. Bovendien wordt het verschil tussen ervaren spelers en minder ervaren spelers kleiner naargelang de teams groter worden.
Ik denk dat het vrijdag was had ik geen schijn van kans tegen Meon en Lukse in Temple. Gewoon omwille van het feit dat ET een team game is en ik dit gewoon ben geworden van backup te hebben. Jullie hebben mij dan ook een pak slaag gegeven
Ik ben dan ook vrij ambetant gequit (sorry, was niet persoonlijk) omdat ik een gloeiende hekel heb aan alles wat minder is dan 4 on 4
Blijven oefenen zou ik zeggen, wij hebben het ook zo geleerd. En een goeie tip: als de mogelijkheid er is, probeer eens in ons team te spelen en volg ons wanneer mogelijk. je kan er alleen maar van leren, en op termijn ken je onze 'streken' en kan je kiezen of je ons extra ondersteunt of onze plannetjes dwarsboomt
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]