ONETV

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

http://www.scarlet.be/nl/onetv/

"GEEN TIJD VOOR
VAKANTIE DIT JAAR"

Scarlet heeft dit jaar geen tijd voor vakantie. Want we zijn volop bezig met het afwerken van een Digitaal TV aanbod dat u zal toelaten om - in combinatie met onze vernieuwde Scarlet One - nog completer te genieten van uw internet en telefonie verbinding en bovendien u alle voordelen van een hoog kwalitatieve Digitale TV dienst biedt. En die u - zoals u van Scarlet gewoon bent - toelaat om geld te besparen. Hou ons dus zeker in het oog, zodat u de lancering van deze nieuwe producten niet mist.
Wij wensen u alvast een super deugddoende vakantie toe.
Scarlet
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Lol, rebranded BelgacomTV, ben wel eens benieuwd naar het aanbod en hoe ze dat gaan flikken, gaat elke ScarletOne abbo dan ook naar vDSL ?

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Sasuke schreef:Lol, rebranded BelgacomTV, ben wel eens benieuwd naar het aanbod en hoe ze dat gaan flikken, gaat elke ScarletOne abbo dan ook naar vDSL ?

Grtz,
Sasuke
elk oneTV abo naar VDSL2 100% zeker (als beschikbaar), anders denk ik van niet.
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Normaal, zelfde beschikbaarheid als BelgacomTV veronderstel ik.

Kan je testen via belgacom site.
http://www.belgacom.be/bwt/control/nl/j ... vision=RES
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik heb scarlet One,en heb het daarnet geprobeert op de link die u poste:
Ze kunnen het niet onderzoeken op mijn tel. nr. kwam erop.
MisterGasman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2008, 23:36

Ik had hetzelfde voor.
Test dan even bij http://dommel.com/nl/index.php?cust=home
klik op 'beschikbaar?' en kijk of VDSL2 bij je mogelijke connecties staat.
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Via http://www.belgacomtv.be kan je via adres kijken of het gaat.

Bij mij komt er dan dat het wel beschikbaar is (1 tv), maar niet in HD kwaliteit :(
destertjes
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17

Hier willen ze ook nie testen
We kunnen momenteel geen test uitvoeren. Gelieve naar een Belgacom verkooppunt http://www.belgacom.be te gaan of te bellen naar 0800 22 800
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ze willen er vlug vanaf zijn en sturen u naar een Belgacom verkooppunt,zodoende proberen ze u zeker iets aan te smeren
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

bij mij op adres geen probleem (heb raw copper zowiezo)
vdsl 2 ready yeah!
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Iemand al inside info over wat het verschil zal zijn met BGC TV? En of je zal kunnen makkelijk overstappen van BGC TV / Internet / iTalk naar Scarlet all in one?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Het blijft maar lang stil rond ONETV.... We zijn tenslotte ruim 6 weken verder

Zou het er nog wel van komen? :) ... Of komt het na de Belgacom actie van "gratis digitale tv bij een pack" die afloopt op 19/08
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

One TV komt er zeer zeker, nog even geduld.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Neok schreef: Zou het er nog wel van komen? :) ... Of komt het na de Belgacom actie van "gratis digitale tv bij een pack" die afloopt op 19/08
Het lijkt mij logisch dat men de vakantie periode zal vermijden en wachten tot de meeste mensen terug aan het werk zijn. Het is ook wel zonneklaar dat men geen twee grote promoties tegelijkertijd zal lanceren.
Anthony
Plus Member
Plus Member
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 nov 2005, 14:46

Het komt er wel degelijk, zeer binnenkort. Het aanbod ziet er als volgt uit:

Scarlet-abonnees kunnen zich inschrijven op Sclaret One (50 euro per maand). Daarvoor krijgen ze het volgende:

* Digitale TV van Belgacom (Comfort+ met 70-tal zenders)
* Een HD-decoder in huur.
* Een Belgacom TV - compatibele Wifi-modem.
* Internet via VDSL2: download van max. 12 Mbps, upload van max. 1 Mbps en maandelijks volume van 100 GB.
* Gratis nationaal bellen na 16u. naar vaste nummers (voor slechts € 5 per maand extra belt u 24/24 gratis naar vaste nummers)
* Tot 5 gratis SIM kaarten om mobiel te bellen.

Géén installatiekosten, géén activeringskosten.

Blijkbaar geldt de promotie voorlopig wel enkel voor bestaande Scarlet-klanten.



Toch een sterk aanbod in vergelijking met de Belgacom-packs als je het mij vraagt...
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Anthony schreef:Het komt er wel degelijk, zeer binnenkort. Het aanbod ziet er als volgt uit:

Scarlet-abonnees kunnen zich inschrijven op Sclaret One (50 euro per maand). Daarvoor krijgen ze het volgende:

* Digitale TV van Belgacom (Comfort+ met 70-tal zenders)
* Een HD-decoder in huur.
* Een Belgacom TV - compatibele Wifi-modem.
* Internet via VDSL2: download van max. 12 Mbps, upload van max. 1 Mbps en maandelijks volume van 100 GB.
* Gratis nationaal bellen na 16u. naar vaste nummers (voor slechts € 5 per maand extra belt u 24/24 gratis naar vaste nummers)
* Tot 5 gratis SIM kaarten om mobiel te bellen.

Géén installatiekosten, géén activeringskosten.

Blijkbaar geldt de promotie voorlopig wel enkel voor bestaande Scarlet-klanten.

Toch een sterk aanbod in vergelijking met de Belgacom-packs als je het mij vraagt...
Dit betekent dat ze veel goedkoper worden dan wat Telenet te bieden heeft. 55 all-in met onbepert bellen. Bij Telenet betaal je reeds 55 + 5 +13,33 voor iets gelijkaardig.

Wat met eventuele nieuwe klanten? Als dat in dezelfde lijn ligt dan mogen ze mij als nieuwe klant aanschouwen. :beerchug: laat maar komen. Na de slechte ervaringen rond de aangekocht digicorder (als hij stuk valt is het direct een prijsverhoging van 8 tot 15 euro voor mij) in combinatie met de laatste prijsverhogingen "+" gamma. Is Telenet op vlak van prijs niet meer zo sexy :nono: Dus als Scarlet voor de nieuwe klanten ook een goed voorstel uit de hoed kan toveren die goedkoper uit komt dan Telenet zit hier een potentiele nieuwe klant :banana:

Door weinig te bellen zopas ook Base buiten gesmeten voor een goedkopere operator maar dit volledig :offtopic: het is crisis en er moet bespaard worden :bang:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Mooi aanbod. Quasi elke alternatieve provider wordt hiermee wel uit de markt geprijsd als je digi-tv wil.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Scarlet bepaalt de lage marktprijs en Belgacom bepaalt achter de schermen de hoge kostprijs - alle ISPs worden gewoon doodgeknepen tussen die 2 limieten, met goedkeuring van het BIPT, dus waarom zouden we nog alternatieven steunen? De markt wordt er toch niet meer beter van.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Zonder afbreuk te willen maken aan het op het eerste gezicht leuke aanbod :

... persoonlijk vind ik die 100gig voor een VDSL2 wat mager.
Ik zou graag een iets duurder pakket zien met VDSL2 aan 18/20, en met pakweg 150 of 200 gig aan traffic limit.

Bovendien, als dit een "speciaal aanbod is voor bestaande klanten" dan hangt het er allemaal nog wel van af hoeveel van het mooie plaatje er uiteindelijk overblijft voor non-Scarletters, nietwaar.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

als scarlet rol van "goedkope" isp gaat innemen dan zitten we goed. Dan moet telenet reageren :D
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Je verwacht toch niet dat Telenet gaat reageren op Scarlet ? Voor Telenet is er maar één concurrent en dat is BGC. All de rest is bijzaak.

Edit : je moet eens naar www.vdsl.be surfen .... kijk eens waar je uitkomt ;-)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

liger schreef:als scarlet rol van "goedkope" isp gaat innemen dan zitten we goed. Dan moet telenet reageren :D
dat Scarlet de rol van goedkope BGC-alternatief ging krijgen, had BGC heel duidelijk daarvoor al aangegeven.
Telenet zal pas reageren wanneer ze iets merken aan hun inkomsten, wat ook niet meer als logisch is, en dat zie ik niet op korte termijn gebeuren.

En laten we wel zijn, qua betrouwbaarheid zal Scarlet dan toch wel een stuk beter moeten scoren dan ze tot nu toe gedaan hebben. Mensen reageren namelijk ietwat lelijker als een panne in één of andere (slecht onderhouden ?) datacenter zorgt voor het wegvallen van TV dan dit het geval is voor internet. (algemeen gesproken).
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hey ik ben een optimist :D
telenet heeft deze jaar veel "beweging" gedaan. Toch meer als laatste 6 jaar samen :)

Vroeger konden BG en Telenet stilstaan, maar als belgacom wilt dat scarlet tv winstgevend is, gaat er wat beweging moeten komen.

Het moet niet veel zijn om een reactie te krijgen van concurrent, we shall see :beerchug:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Optimistisch blijven in het Belgische ISP landschap. Je moet het toch maar doen hé. :worship: :twisted:
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Neok schreef:http://www.scarlet.be/nl/onetv/

"GEEN TIJD VOOR
VAKANTIE DIT JAAR"

Scarlet heeft dit jaar geen tijd voor vakantie. Want we zijn volop bezig met het afwerken van een Digitaal TV aanbod dat u zal toelaten om - in combinatie met onze vernieuwde Scarlet One - nog completer te genieten van uw internet en telefonie verbinding en bovendien u alle voordelen van een hoog kwalitatieve Digitale TV dienst biedt. En die u - zoals u van Scarlet gewoon bent - toelaat om geld te besparen. Hou ons dus zeker in het oog, zodat u de lancering van deze nieuwe producten niet mist.
Wij wensen u alvast een super deugddoende vakantie toe.
Scarlet
Schijnbaar nog even wachten op die TV of hebben ze intussen een andere pagina ervoor
http://www.scarlet.be/nl/onetv/

Fout 404: De gevraagde URL was niet gevonden op deze server.
De link op deze pagina is verkeerd of achterhaald.

Gevraagde URL: /nl/onetv/
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

ispwatch schreef:
Schijnbaar nog even wachten op die TV of hebben ze intussen een andere pagina ervoor
http://www.scarlet.be/nl/onetv/

Fout 404: De gevraagde URL was niet gevonden op deze server.
De link op deze pagina is verkeerd of achterhaald.

Gevraagde URL: /nl/onetv/
Nu werkt ze weer terug, ... Misschien voorbereidingen?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De database van mensen die zich inschreven bij hun zat vol, daarom dat de site even off-line was.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

kaween schreef:
En laten we wel zijn, qua betrouwbaarheid zal Scarlet dan toch wel een stuk beter moeten scoren dan ze tot nu toe gedaan hebben. Mensen reageren namelijk ietwat lelijker als een panne in één of andere (slecht onderhouden ?) datacenter zorgt voor het wegvallen van TV dan dit het geval is voor internet. (algemeen gesproken).
Vermoedelijk zal het gewoon via het Belgacom infrastructuur verlopen hé , heeft weinig zin om iets aan te bieden op een infrastructuur die ze toch van de hand moeten doen van de raad van mededingen. Allez ja zie het nut niet om te durven te veronderstellen dat ze nog dergelijke investeringen zullen doen. Heeft Scarlet haar infrastructuur trouwens ook ondersteuning voor VDSL2 ?

Is dit eigenlijk niet veel anders dan BelgacomTV + Belgacom ADSL (maar met hogere limiet) + National NoLimit, maar dan met een scarlet sticker ?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

alles is nu eigenlijk belgacom maar dan met andere specificaties :bang:
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 245
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

Nu kunnen de bestaande en nieuwe klanten die dit zouden nemen eindelijk op vdsl 2 komen.
Dit is toch een vooruitgang toch ?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Er is nog nergens aangetoond dat 'puur internet verbindingen' (zonder digitale TV) een VDSL2 aansluiting kunnen krijgen bij Scarlet. Ik ben eens benieuwd. Heeft iemand hierover meer informatie ?
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

wanneer mogen we dit verwachten
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
DoubleD
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 maa 2009, 17:16

Ik heb gehoord (persoonlijk van een Scarlet medewerker) dat ze momenteel bezig zijn met de overschakeling naar VDSL2. Ik Quote:
Zal binnen de komende weken allemaal zeker gedaan zijn.
Tja moet je dit geloven of met een korrel zuur nemen ?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Als BGC klant kijk ik hier dan wel een beetje met verbazing naar. Dus ze krijgen hetzelfde, alleen met meer volume en aan een betere prijs? Dan stap ik ook over!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Goztow schreef:Als BGC klant kijk ik hier dan wel een beetje met verbazing naar. Dus ze krijgen hetzelfde, alleen met meer volume en aan een betere prijs? Dan stap ik ook over!
Misschien daarom dat ze zeggen dat het (voorlopig) alleen voor Scarlet klanten is ;-)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Belgacom doet jaarlijks een 'gratis tot het einde van het jaar' "promo", dus dat zal binnenkort ook wel weer het geval zijn, zeker?
MisterGasman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2008, 23:36

http://www.scarlet.be/nl/mailing_one/
Midden september beschikbaar, ingeschreven :)

EDIT:
* Legale voorwaarden
Deze nieuwe formule is enkel beschikbaar voor een beperkt aantal uitverkorenen, enkel vanaf deze pagina en op voorwaarde dat u al Scarlet One klant bent en dat uw lijn reeds geschikt is voor dit nieuwe glasvezel netwerk.


vooral die "beperkt aantal uitverkorenen" XD
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

MisterGasman schreef:http://www.scarlet.be/nl/mailing_one/
Midden september beschikbaar, ingeschreven :)

EDIT:
* Legale voorwaarden
Deze nieuwe formule is enkel beschikbaar voor een beperkt aantal uitverkorenen, enkel vanaf deze pagina en op voorwaarde dat u al Scarlet One klant bent en dat uw lijn reeds geschikt is voor dit nieuwe glasvezel netwerk.


vooral die "beperkt aantal uitverkorenen" XD
Ha mooi is dat! Ik ben Scarlet No Limit klant en ik mag er dus naar fluiten?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik dacht dat het verboden was om een opzettelijke schaarste te creëren (zie ook iPhone)? Soit, ze zullen er dan wel een beta-verhaal van maken, zeker? :roll:
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Ik probeer m'n tel nummer achtertelaten via die site en hij zegt, email verplicht ???
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”