Sinds donderdagnacht is mijn cityconnect plots offline gegaan, ik dacht dat het weer een zoveelste disconnect was maar nee, hij blijft offline liggen. Het rare is dat mijn router/modem (edimax AR7084A) alle lichtjes vertoont zoals ze normaal zijn.. Ik zit dan uiteraard al enkele dagen te prutsen in mijn router/modem en als ik hem op PPPoE zet met een vpi/vci van 8/35 dan wilt hij nog altijd niet connecten, maaaaaar, bij de status pagina van mijn router staat er wel de waarden zoals ze zijn (snr margin, line attenuation & data rate)
Ik weet echt niet wat er verkeerd is, heb zowat alles al geprobeerd.. En de helpdesk van dommel is zo crappy, der is geen telefoonnummer als helpdesk maar wel van die e-mail 'cases'. En het probleem is dat ik mijn internet nu dringend nodig heb.. Desnoods moet ik overstappen naar telenet ofzo.
cityconnect al 4dagen offline
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ja ze willen het niet geloven, ow en het kost maar 30 € per maand he!Zambo schreef:Dommel om zo ver mogelijk weg van te blijven.jke schreef:Ik zit sinds donderdag ook al zonder cityconnect.
(mooie reclame) iedere donderdag Happy Hour precies.
Ik betaal liever iets meer per maand, dan heb je iets goed.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Reden genoeg om op te zeggen en te veranderen. Dit is geen service, dit getuigt van weinig tot geen respect voor hun klanten (dus voor u) van dit bedrijf. Dit is ondertussen genoegzaam bekend dat Dommel een bedrijf is om ver van weg te blijven. Forum staat vol met berichten van hun slechte werking. Hun praktijken zijn ondertussen niet meer verdedigbaar.jke schreef:Sinds vandaag weer geen internet, we worden er precies elke donderdag afgesmeten.
- biebel
- Plus Member
- Berichten: 101
- Lid geworden op: 08 jun 2004, 00:25
- Locatie: Leuven
- Bedankt: 4 keer
Persoonlijk heb ik tot nog toe minder problemen gehad met dommel dan met elke andere provider die ik al heb gehad, op chello na dan, waar heb ik namelijk ook nooit een probleem mee gehad heb.
Misschien ga ik wel anders piepen als ik wel met problemen word geconfronteerd, maar tot nog toe ben ik uiterst tevreden over mijn cityconnect lijntje en dit met een cheapo am200 modempje ipv die siemens die echt overkill is om alleen als modem te dienen.
Ik wil hiermee geen afbreuk doen aan de terechte klachten op dit forum, maar het is niet alleen kommer en kwel bij dommel.
Misschien ga ik wel anders piepen als ik wel met problemen word geconfronteerd, maar tot nog toe ben ik uiterst tevreden over mijn cityconnect lijntje en dit met een cheapo am200 modempje ipv die siemens die echt overkill is om alleen als modem te dienen.
Ik wil hiermee geen afbreuk doen aan de terechte klachten op dit forum, maar het is niet alleen kommer en kwel bij dommel.
Blijkbaar gaf mijn lijn aan dat ik 4km van de centrale zit hoewel ik maar 2km ervan zit.
Ook heeft dommel gezegd dat ze aan cityconnect aan het werken zijn in Antwerpen.
Blijkbaar waren er ook problemen met men DSLAM.
Denk dat ik uitgerekend een week non stop internet had, nu valt het om de minuut weg.
Ik betaal maar 22€ per maand, zal de service er dus maar bijnemen
Ook heeft dommel gezegd dat ze aan cityconnect aan het werken zijn in Antwerpen.
Blijkbaar waren er ook problemen met men DSLAM.
Denk dat ik uitgerekend een week non stop internet had, nu valt het om de minuut weg.
Ik betaal maar 22€ per maand, zal de service er dus maar bijnemen
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Voor 15 euro per maand geef ik je een Internetverbinding die af en toe eens werkt. Deal?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Jaja, maar alleen als ze werken, hé!jke schreef:Is dat dan ook met newsgroups en 200gig dl limiet per maand?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
En zelfs een Harde reset met een Hamer en doet het nog niet ...Teebee schreef:Standard antwoord op die vraag is: Ja, Heb em zelfs al eens buiten gesmeten, en nog steeds werkt ie niet
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
The ITcrowd:jke schreef:Standaard antwoord van dommel is "Heeft u de modem al eens aan en uit gezet".
Have you switched it off and on again?
Is it plugged in?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
Och Arme ! !
Zo bashen op een van niets wetende dommeL,waar heeft hem da toch verdiend,hé ? ?
Zo bashen op een van niets wetende dommeL,waar heeft hem da toch verdiend,hé ? ?