Geen domikorting meer?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15063
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Op mijn laatste factuur vind ik mijn korting voor domiciliëring niet meer terug. Als ik naar BGC bel, hang ik gegarandeerd 20 min aan de tel daarvoor, dus ik vraag het hier: is dit een fout of bestaat die niet meer?
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

is bij wet verboden nu.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het enige dat bij wet verboden is, is meer aanrekenen indien mensen niet met domiciliëring betalen. Ik heb nog niet gehoord dat het omgekeerde ook bij wet verboden is.

Maarja, sinds enige tijd is er dus idd geen domiciliëring korting meer bij Belgacom.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15063
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Harumph... Betekent dat dan eigenlijk extra inkomsten voor BGC...
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Vermits het in jouw geval om een prijsverhoging gaat kan je wel kosteloos overstappen naar een andere operator.
Ook heel proper ban BGC dat ze het ook niet uitleggen maar je het zelf moet zien op je factuur :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15063
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Special_K schreef:Vermits het in jouw geval om een prijsverhoging gaat kan je wel kosteloos overstappen naar een andere operator.
Ook heel proper ban BGC dat ze het ook niet uitleggen maar je het zelf moet zien op je factuur :roll:
Ben je daar zeker van? Het lijkt me eerder één van die gevallen van "overmacht"...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Special_K schreef:Vermits het in jouw geval om een prijsverhoging gaat kan je wel kosteloos overstappen naar een andere operator.
Ook heel proper ban BGC dat ze het ook niet uitleggen maar je het zelf moet zien op je factuur :roll:
Belgacom heeft het uitgelegd hoor...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”