Geen domikorting meer?
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
Op mijn laatste factuur vind ik mijn korting voor domiciliëring niet meer terug. Als ik naar BGC bel, hang ik gegarandeerd 20 min aan de tel daarvoor, dus ik vraag het hier: is dit een fout of bestaat die niet meer?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Het enige dat bij wet verboden is, is meer aanrekenen indien mensen niet met domiciliëring betalen. Ik heb nog niet gehoord dat het omgekeerde ook bij wet verboden is.
Maarja, sinds enige tijd is er dus idd geen domiciliëring korting meer bij Belgacom.
Maarja, sinds enige tijd is er dus idd geen domiciliëring korting meer bij Belgacom.
Vermits het in jouw geval om een prijsverhoging gaat kan je wel kosteloos overstappen naar een andere operator.
Ook heel proper ban BGC dat ze het ook niet uitleggen maar je het zelf moet zien op je factuur
Ook heel proper ban BGC dat ze het ook niet uitleggen maar je het zelf moet zien op je factuur


- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
Ben je daar zeker van? Het lijkt me eerder één van die gevallen van "overmacht"...Special_K schreef:Vermits het in jouw geval om een prijsverhoging gaat kan je wel kosteloos overstappen naar een andere operator.
Ook heel proper ban BGC dat ze het ook niet uitleggen maar je het zelf moet zien op je factuur
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Belgacom heeft het uitgelegd hoor...Special_K schreef:Vermits het in jouw geval om een prijsverhoging gaat kan je wel kosteloos overstappen naar een andere operator.
Ook heel proper ban BGC dat ze het ook niet uitleggen maar je het zelf moet zien op je factuur