prompt krijg ik nu een proforma van 48,40 euro in de bus, is ondertussen al van de rekening gehaald

eerste contact gehad met helpdesk, moet mail sturen

nog mensen die dit voor gehad hebben? zo ja, ooit dat geld terug gezien....
ben 2 jaar klant bij dommel, en had nog geen problemen gehad met dienst facturatie.... maar ik had dan ook nog nooit iets aan mijn abo veranderd, had het beter niet gedaan ook niedestertjes schreef:En ik dacht dat u dommel al kende,maar hoop toch dat je uw geld op de een of andere manier kunt recupereren,
een domiciliëring is toch gemakkelijk hé
Wauw, buiten dat is dat een wreed dure domeinnaam dan ...xenne schreef:ik heb netconnect en zag onlangs dat je nu de mogelijkheid hebt om een free domein aan te vragen, ik maakte van de gelegenheid gebruik
prompt krijg ik nu een proforma van 48,40 euro in de bus, is ondertussen al van de rekening gehaald![]()
eerste contact gehad met helpdesk, moet mail sturen![]()
nog mensen die dit voor gehad hebben? zo ja, ooit dat geld terug gezien....
als ik nog lang moet wachten op reactie mogen ze meteen ook mijn opzeg behandelen...destertjes schreef:Ze zullen het te druk hebben met de binnenkomende opzeggingen,denk ik.
heb vandaag gebeld gehad... er was blijkbaar al een kredietnota aangemaakt... en de volgende factuur staat er ondertussen en is er inderdaad ééntje van 0 euroPumbaaH schreef:Ik zou als ik jou was ze nog eens telefonisch contacteren om te vragen hoe het precies zit.
ok, maar ik vraag mij gewoon af, of je nog geld terug zou zien moest je opzeg geven.... dommel kennende denk ik van nietMaglor schreef:Tja, kredietnota's is toch een aanvaarde manier van werken. Belgacom maakt hier toch ook gebruik van?