Via mijn werk heb ik internet van Mobistar. Die prutsers sturen nu al maanden geen correcte rekening meer, maar wat ze nu geflikt hebben is werkelijk niet te geloven! Sinds eind vorige week bleek ik geen ADSL signaal meer te hebben. Navraag leert dat een heleboel klanten met mij gewoon zijn plotsklaps zijn afgesloten door Mobistar! Blijkbaar heeft een van hun programma's iets om zeep geholpen waardoor iedereen nu zonder internet zit. En die pipos kunnen dat niet efkes herstellen, nee, "dat ligt wat moeilijker maar we kunnen niet precies zeggen hoe lang da gaat duren. In 't slechtste geval twee weken..." Twee f****** weken zonder internet omdat Mobistar zijn programmas niet onder controle heeft!!!
Maar, als troost, de abonnees krijgen wél 3 maanden gratis internet nadien! Awel merci, maar ge gaat mij daar nie meer terug zien eens dat ik mijn teveel betaalde centen terug heb! Zijn er hier nog mensen die lijden onder de onkunde van die amateurs?
Onterecht afgesloten door Mobistar!
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Neen, voorlopig ben ik zeer tevreden van mijn Mobistar verbinding.
aha, eindelijk nòg Mobistar-slachtoffers. We hebben hier de 30 euro pm tarief en ik zit al minstens een maand met een internet connectie dat om de haverklap uitvalt. Het is hier een loterij geworden. Als we internet hebben is het volle vreugde, feest a volonte alsof we het wiel hebben uitgevonden . Na enkele telefonische gesprekken konden ze ons niet meer advies geven dan onze adsl-filter te vervangen door het 2de exemplaar dat we meekregen. Kijk gasten, die medewerkers a.d. telefoon weten zoals gewoonlijk geen flauwe kul.
Mobistar ? AFBLIJVEN !
ahja, en geen internet = geen telefoon ! Dus ben je onbereikbaar en betaaal je ook de volle pot om met je gsm naar de helpdesk te bellen !!!
groetjes vanuit Mechelen
Mobistar ? AFBLIJVEN !
ahja, en geen internet = geen telefoon ! Dus ben je onbereikbaar en betaaal je ook de volle pot om met je gsm naar de helpdesk te bellen !!!
groetjes vanuit Mechelen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik ben best tevreden over mijn ADSL bij Mobistar.blauwe schreef: betaaal je ook de volle pot om met je gsm naar de helpdesk te bellen !!!
Trouwens hun ADSL-helpdesk heeft een gratis nummer:0800/85.700 !!!
gr,
Mark
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Forumtroll
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
hackdog schreef:Via mijn werk heb ik internet van Mobistar. Die prutsers sturen nu al maanden geen correcte rekening meer, maar wat ze nu geflikt hebben is werkelijk niet te geloven! Sinds eind vorige week bleek ik geen ADSL signaal meer te hebben. Navraag leert dat een heleboel klanten met mij gewoon zijn plotsklaps zijn afgesloten door Mobistar! Blijkbaar heeft een van hun programma's iets om zeep geholpen waardoor iedereen nu zonder internet zit. En die pipos kunnen dat niet efkes herstellen, nee, "dat ligt wat moeilijker maar we kunnen niet precies zeggen hoe lang da gaat duren. In 't slechtste geval twee weken..." Twee f****** weken zonder internet omdat Mobistar zijn programmas niet onder controle heeft!!!
Maar, als troost, de abonnees krijgen wél 3 maanden gratis internet nadien! Awel merci, maar ge gaat mij daar nie meer terug zien eens dat ik mijn teveel betaalde centen terug heb! Zijn er hier nog mensen die lijden onder de onkunde van die amateurs?
1 keer Mobistar ADSL, nooit meer MobistarADSL. Had je je maar niet moeten laten vangen. De verhalen over Mobistar en hun management zijn bekend.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
m.a.w ze hadden zich beter enkel bij hun GSM telefonie gehouden ipv ook internet aan te biedenkoekie schreef:hackdog schreef:Via mijn werk heb ik internet van Mobistar. Die prutsers sturen nu al maanden geen correcte rekening meer, maar wat ze nu geflikt hebben is werkelijk niet te geloven! Sinds eind vorige week bleek ik geen ADSL signaal meer te hebben. Navraag leert dat een heleboel klanten met mij gewoon zijn plotsklaps zijn afgesloten door Mobistar! Blijkbaar heeft een van hun programma's iets om zeep geholpen waardoor iedereen nu zonder internet zit. En die pipos kunnen dat niet efkes herstellen, nee, "dat ligt wat moeilijker maar we kunnen niet precies zeggen hoe lang da gaat duren. In 't slechtste geval twee weken..." Twee f****** weken zonder internet omdat Mobistar zijn programmas niet onder controle heeft!!!
Maar, als troost, de abonnees krijgen wél 3 maanden gratis internet nadien! Awel merci, maar ge gaat mij daar nie meer terug zien eens dat ik mijn teveel betaalde centen terug heb! Zijn er hier nog mensen die lijden onder de onkunde van die amateurs?
1 keer Mobistar ADSL, nooit meer MobistarADSL. Had je je maar niet moeten laten vangen. De verhalen over Mobistar en hun management zijn bekend.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hilarisch. Nochtans werkt mijn ADSL-verbinding prima, enkel de uploadsnelheid mag omhoog.Patje schreef: m.a.w ze hadden zich beter enkel bij hun GSM telefonie gehouden ipv ook internet aan te bieden